  • 1. Data: 2002-01-28 19:40:55
    Temat: BZWBK !!!
    Od: "Bartek Sawicki" <b...@p...onet.pl>

    Witam!
    Właśnie logowałem się do BZWBK24. I co widzę?
    Dokładny opis przelewów, płatności kartą czy wypłaty w bankomatach.
    Gratulacje dla BZWBK za wprowadzone zmiany !!!

    Bartek

  • 2. Data: 2002-01-28 19:57:45
    Temat: Re: BZWBK !!!
    Od: "mops" <m...@v...pl>

    Do dupy za przeproszeniem teraz jest.
    Juz nie wspomne o wygladze serwisu - jeszcze strona glowna ujdzie w
    tloku ale po zalogowaniu to po prostu koszmar. Nie wiem co oni za
    grafikow maja ale to jest totalna porazka. Lepiej zeby po prostu dali
    szare tlo a nie kombinowali kolorami jak nie potrafia.
    Ale nie o tym mowa. Co do opisu przelewu... Od dwoch dni klikajac na
    przelew by sie dowiedziec szczegolow widze:

    Serwis czasowo niedostępny (700)

    Wczesniej nie bylo takich bledow. I co mi z tego ze mam mozliwosci jak
    to nie dziala? I co mam myslec o banku ktory trzyma moje pieniadze a
    nie potrafi porzadnie systemu zrobic?
    Nie lubie pieniactwa wiec nawet jeszcze do nich nie dzwonilem zapytac
    sie o co chodzi. Zreszta nawet jakbym chcial zadzwonic to nie wiem na
    jaki numer - do dzis sie nie doszukalem zadnego nr telefonu na stronie
    glownej.

    No i jeszcze do tego zmiana prowizji banku - w polowie stycznia
    poszedlem po karte visa biznes tloczona (kontynuacja - porzednia byla
    wazna do grudnia) i przy okazji chcialem odebrac electrona bo wyplata
    kasy za darmo z bankomatow BZWBK (wczesniej byla wyplata za darmo przy
    okienku). Jak uslyszalem ze mam zaplacic 140 za tloczona to wlosy mi
    sie na glowie wyprostowaly. Jeszcze bodajze 40 za electrona musialem
    wrzucic.

    Moze dla kogos to normalka ale ja zakladalem konto jeszcze w WBK i
    bardzo mi wtedy ten bank odpowiadal. Nie bylo zgrzytow, problemow.
    Strona moze miala mniej opcji ale za to dzialala bez zarzutu. Nie bylem
    zaskakiwany jakimis prowizjami typu 140 zl.
    Dodam jeszcze ze stukam z Czestochowy i w naszym miescie sa 2 oddzialy
    WBK w ktorych obluga jest naprawde niesamowita. Sa uprzejmi, nie
    spotkalem sie jeszcze by mnie w jakis sposob olali, nawet jesli czegos
    nie wiedzieli to wydzwaniali po centralach i mialem zawsze informacje
    szybko. Na pewno na obluge nie moge narzekac. Ale stwierdzam ze
    polaczenie z BZ chyba na dobre WBK nie wyszlo.
    To tyle moich zalow.

    Z pozdrowieniami
    Mops
    --
    Jutro moze bedzie, wczoraj juz na pewno bylo
    mamy tylko dzien dzisiejszy, zyjmy teraz, zyjmy chwila.

  • 3. Data: 2002-01-28 20:12:45
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@p...com>

    "Bartek Sawicki" <b...@p...onet.pl>
    > Właśnie logowałem się do BZWBK24. I co widzę?
    > Dokładny opis przelewów, płatności kartą czy wypłaty w bankomatach.
    > Gratulacje dla BZWBK za wprowadzone zmiany !!!

    Ciekawe jak oni to robią, bo jeszcze wczoraj pisałem, że u mnie nic
    nie ma, a właśnie wszedłem i widzę, że w końcu są szczegóły.

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 4. Data: 2002-01-28 20:32:21
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    A to ciekawe - zaplace zaraz karta i zobaczy czy tak dziala :)

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 5. Data: 2002-01-28 22:20:14
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "mops" <m...@v...pl> napisał w
    wiadomości news:a34art$7u8$1@news.tpi.pl...
    > Zreszta nawet jakbym chcial zadzwonic to nie
    wiem na
    > jaki numer - do dzis sie nie doszukalem zadnego
    nr telefonu na stronie
    > glownej.

    Trochę jest tutaj
    http://www.bzwbk.pl/u235/navi/192554
    trochę tu
    http://www.bzwbk.pl/u235/navi/1586
    rezcznik klienta
    http://www.bzwbk.pl/u235/navi/192057
    http://www.bzwbk.pl/u235/navi/192571

    zespół doradców
    061 8565224
    pon-piątek 8-20

    Sark

  • 6. Data: 2002-01-31 09:21:09
    Od: "g_now" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    > szybko. Na pewno na obluge nie moge narzekac. Ale stwierdzam ze
    > polaczenie z BZ chyba na dobre WBK nie wyszlo.
    Tez nie lubie pieniactwa ale sie troche wpienilem - jestem z tej drugiej
    strony barykady (konto w BZ od 97r) i do maja ub. roku sprawy sie mialy tak:
    - zadnych oplat za wyciągi (ojciec mial ROR w WBK - 1,5pln za wyciag)
    - zero oplat za prowadzenie (ojciec za ROR 3pln)
    - zero oplat za wyplaty przy okienku
    więc powiem twoimi słowami 'Ale stwierdzam ze polaczenie z WBK chyba na
    dobre BZ nie wyszlo.'

  • 7. Data: 2002-01-31 09:54:23
    Od: <g...@p...onet.pl>

> [...]
    > - zero oplat za wyplaty przy okienku
    > więc powiem twoimi słowami 'Ale stwierdzam ze polaczenie z WBK chyba na

    Dodam, ze mozna jezdzic 12 letnim maluchem za 500 zl, ale wiekszosc woli np.
    jednak troche lepsza bryke za 20 - 30 tys.

  • 8. Data: 2002-01-31 09:56:06
    Od: <g...@p...onet.pl>

> [...]
    > - zero oplat za wyplaty przy okienku
    > więc powiem twoimi słowami 'Ale stwierdzam ze polaczenie z WBK chyba na

    Dodam, ze mozna jezdzic maluchem w wieku maturalnym za 300 zl, ale wiekszosc
    woli bryki za 20 - 30 tys (100 razy wiecej!). Dziwne co?

  • 9. Data: 2002-01-31 09:57:21
    Od: <g...@p...onet.pl>

> [...]
    > - zero oplat za wyplaty przy okienku
    > więc powiem twoimi słowami 'Ale stwierdzam ze polaczenie z WBK chyba na

    Dodam, ze mozna jezdzic maluchem w wieku maturalnym za 300 zl, al wiekszosc
    woli auta za 20 - 30 tys, a przeciez to jest 100 razy drozej, dziwne co?

  • 10. Data: 2002-01-31 09:57:30
    Od: <k...@p...onet.pl>

    > Dodam, ze mozna jezdzic 12 letnim maluchem za 500 zl, ale wiekszosc woli np.
    > jednak troche lepsza bryke za 20 - 30 tys.

    a co Twoim zdaniem jest maluchem, a co tą bryką :))