  • 1. Data: 2002-01-28 21:56:30
    Temat: mbank na swojej stronce
    Od: "matjaw" <m...@w...pl>

    http://www.mbank.com.pl/aktualnosci.pl chwali sie, ze:

    mBank - 25.01.2002
    Liczba rachunków 186.169
    Liczba klientów 129.605
    Liczba kart Visa Electron 168.085
    Liczba kart Visa Gold 418
    Liczba eKART 3.798

    kiedys jeszcze chwalil sie iloscia depozytow - czyzby informacja ta zniknela
    poniewaz spadly znacznie ponizej miliarda?

    pzdr

    matjaw

    PS
    myslalem ze wiecej tych goldow wystawil - wynika z tego ze malo ludzi
    zainwestowalo tam wieksze pieniadze

  • 2. Data: 2002-01-28 22:03:33
    Temat: Re: mbank na swojej stronce
    Od: "jelen" <j...@j...prv.pl>

    > Liczba kart Visa Gold 418

    malo tych goldow
    nikt nie chce wybulic 250 ?

    pewnie bo zakonczeniu miliarderow spadlo...

    pozdrawiam,
    jelen

  • 3. Data: 2002-01-28 22:06:27
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "matjaw" <m...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:3c55c930$1@news.vogel.pl...
    > kiedys jeszcze chwalil sie iloscia depozytow -
    czyzby informacja ta zniknela
    > poniewaz spadly znacznie ponizej miliarda?

    Może to jest wg zasady:
    powyżej miliarda->chwalimy się
    poniżej->tajemnica bankowa :-))

    Sark

  • 4. Data: 2002-01-28 22:09:17
    Od: Andrzej Komisarski <a...@t...net.pl.usun>

    matjaw napisał(a):

> [...]
    >
    >kiedys jeszcze chwalil sie iloscia depozytow - czyzby informacja ta zniknela
    >poniewaz spadly znacznie ponizej miliarda?

    Tu jest odpowiedź:
    http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=199
    25&t=19905

    --
    Andrzej Komisarski

  • 5. Data: 2002-01-28 22:40:56
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Sark" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Może to jest wg zasady:
    > powyżej miliarda->chwalimy się
    > poniżej->tajemnica bankowa :-))

    A 418 Goldów to zaskakująco mało!!!!
    Liczba klientów 129.605
    na "ludzia" przy miliardzie wyjdzie raptem 7,7 tys zł depozytu

    Ciekaw jestem który bank ma najwięcej depozytu -gdzie te 170 mld, które
    miłościwie panujący chce opodatkować?
    Czyżby "wirtualne" ? i oczekiwanych 4 ani 2 mld wpływu do "kasy" w tym roku
    uzyskać się nie da?
    Chyba, że uwzględniono bieżące kwoty na rachunkach przedsiębiorstw, które
    opodatkowane są od dawna znacznie bardziej niż Belką

  • 6. Data: 2002-01-28 22:50:40
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    Użytkownik "matjaw" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > myslalem ze wiecej tych goldow wystawil - wynika z tego ze malo ludzi
    > zainwestowalo tam wieksze pieniadze

    Jestem zaskoczony!!!!
    Jeśli na statystycznego wychodzi prawie 8 tys. depozytu, olewając połowę
    uczniów i studentów "bez grosza" zostaje ponad 50 tys. kandydatów do GOLDa !
    418/129tys to TYLKO 0,3%
    A tyle na tej grupie było plucia, ze z mbank nie da się wyjąć więcej jak
    1000 zł/ dobę.
    Jak to rozumieć? Plwocącego nie stać na GOLDa a chce wyjmować na auto czy
    mieszkanie ?
    A Goldy oprócz początkowych promocji są płatne (250zł)

  • 7. Data: 2002-01-28 23:07:00
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    Użytkownik "matjaw" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    wynika z tego ze malo ludzi
    > zainwestowalo tam wieksze pieniadze

    gdyby tych czterystu stanowiło 90% z tego miliarda, co kiedyś był, to na
    jednego wypadałoby ponad 2 miliony, a jakoś nie wierze, żeby ktokolwiek w
    mbank trzymał ponad 100 tys. Za duże ryzyko, za mały zysk.

    Ilu piszących na tą grupę jest posiadaczy GOLD mbank -strzelam: kilkunastu.
    Kto da więcej/mniej.
    Jednego znam dobrze - to ja:-)
    I po sobie wiem, że stan aktywów w mbank spadł mi wielokrotnie -przestało
    się opłacać:-(

    Może mbank zrobi statystykę ilości klientów w przedziałach kwotowych np. :
    -do 1
    -do 10

    zł ODSETEK miesięcznych dopisanych np. w grudniu 2001 do konta
    Jak na tym tle wypada konkurencja "wirtualna". Obawiam się, że bardzo blado
    Jak na tym tle wypada PKO, Pekao ?

    Ile sztuk w mbank założonych jest lokat antybelkowych ?

  • 8. Data: 2002-01-28 23:22:24
    Od: "matjaw" <m...@w...pl>

    > Jeśli na statystycznego wychodzi prawie 8 tys. depozytu, olewając połowę
    > uczniów i studentów "bez grosza" zostaje ponad 50 tys. kandydatów do GOLDa
    !

    mysle ze mala ilosc goldow bierze sie miedzy innymi z dziwnego zachowania
    mbanku - choc w regulaminie jest napisane ze goldy proponuje mbank (ze
    swojej inicjatywy) to zdarza sie to b. rzadko (osobiscie nie spotkalem sie
    zeby komus sami zaproponowali a troche klientow spelniajacych warunki znam).
    czysby mbankowi nie oplacalo sie sprzedawac tych kart po 250pln?

    > A Goldy oprócz początkowych promocji są płatne (250zł)

    z tego co sie orientuje goldy sa darmowe dla wszystkich klientow majacych
    depozyty powyzej 70 000pln (przynajmniej kiedys tak bylo).

    pzdr

    matjaw

  • 9. Data: 2002-01-28 23:27:28
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Tue, 29 Jan 2002 00:07:00 +0100, "inkoguto" <p...@b...pl>
    wrote:
    >Ilu piszących na tą grupę jest posiadaczy GOLD mbank -strzelam: kilkunastu.

    Przynajmniej. Ale to nie jest reprezentatywne, z pewnych glosno tu
    kiedys dyskutowanych wzgledow :-).

    A ilosc goldow mnie nie dziwi, w koncu zawsze byl to produkt, ktory
    pasowal do mBanku jak piesc od nosa.
    Tylko po to zeby moc wyplacic 5kzl dziennie placic 250zl !? Przeciez
    lepiej za 0zl wyplacic przez rachunek w innym banku.
    Swiaczy to tylko o rozsadnym podejsciu klientow mBanku, ktorym sam
    zloty kolor nie zawrocil w glowie :-)
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 10. Data: 2002-01-28 23:58:10
    Od: Marcin Kasperski <M...@a...waw.pl>

    inkoguto wrote:

> [...]
    > auto czy mieszkanie ?
    > A Goldy oprócz początkowych promocji są płatne (250zł)

    Sprawa jest prosta: mbankowy Gold jest naprawdę ofertą nieatrakcyjną
    (o ile pominiemy estetyczne zamiłowanie do delfinów złotego koloru).
    Jest to zwykła karta debetowa (zero kredytu), jak na ten typ bardzo
    droga, ba - nie zapewniajaca nawet ubezpieczenia od strat w wyniku
    kradzieży. Jeśli ktoś zgubi/straci taką kartę, złodziej bez problemu
    nabije spore zakupy nawet niezależnie od limitu (Goldy rzadko
    wymagają pełnej autoryzacji) a mbank przyjmie reklamacje dopiero od
    chwili zastrzeżenia.

    To, że ktoś ma sporo pieniędzy (zresztą, 8 tysięcy złotych to raczej
    nie są jakieś oszałamiające oszczędności - raczej po prostu skarbonka
    skrzętnego niezbyt zasobnego człowieka), nie znaczy jeszcze że ma
    ochotę wyrzucić do śmieci 250 PLN tylko po to, by w zamian otrzymać
    niemal bezużyteczny 'skarb' wymagający troskliwego pilnowania. Dużo
    mądrzej w takiej sytuacji wyrobić porządną kartę kredytową z pakietem
    ubezpieczeń w innym banku. Może i złotą, czemu nie...