  • 1. Data: 2002-01-28 20:11:58
    Temat: Millennium- skandal
    Od: "Starzec" <n...@p...onet.pl>

    Witam,
    czy ktos z Grupowiczow ma jakies info nt. padu systemu w Millennium? Po
    ostatniej takiej wpadce 7.11.01 dzis znowu ich system sie rozlozyl. Brak
    komunikacji z bankomatow, nawet firmowych, wplywy nie ksiegowane. To nie
    Europa ale busz, choc nawet w buszu tam tamy dzialaja.
    pozdrawiam.
    S.

  • 2. Data: 2002-01-28 20:24:46
    Temat: Re: Millennium- skandal
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    Na klopoty najlepsza jest chwila odprezenia- spróbój zmienic bank, a na
    pewno sie ucieszysz jak latwo i przyjemnie moze byc gdzie indziej.
    Rozchmurz sie i po prostu zmien bank.
    Grzegorz

  • 3. Data: 2002-01-28 20:31:40
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Czy ja wiem?
    Nie jestem uzytkownikiem tego banku, ale wiedzialem o ich PLANOWANYM
    wylaczeniu systemow - wiecej na stronie www.bankier.pl lub w kazdym oddziale
    (i ja naprawde tam nie pracuje a ni nic ;)

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 4. Data: 2002-01-28 20:37:56
    Od: g...@i...com (Piotr Gralak)

    On Mon, 28 Jan 2002 21:31:40 +0100, "AMRA" <a...@a...com>
    wrote:

> [...]
    >wylaczeniu systemow - wiecej na stronie www.bankier.pl lub w kazdym oddziale
    >(i ja naprawde tam nie pracuje a ni nic ;)

    tez wiedzialem, w gazecie wybiorczej pisali :-)

    PGR

  • 5. Data: 2002-01-28 20:54:24
    Od: "Starzec" <n...@p...onet.pl>

> [...]
    oddziale
    > (i ja naprawde tam nie pracuje a ni nic ;)

    Dzieki,
    teraz wiem, ze zrobili mnie w jajo z premedytacja czyli planowo. Mogli o tym
    poinformowac przy ostatnim wyciagu ale poco? Nalezycie opiekuja sie moja
    kasa traktujac ja jak swoja.
    P.S
    Wybiorcza czytam wybiorczo a na www.bankier.pl sprawdzam tylko 3x/dzien kurs
    euro.

  • 6. Data: 2002-01-28 22:59:02
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    tym
    > poinformowac przy ostatnim wyciagu ale poco? Nalezycie opiekuja sie moja

    No tak, ale to wymagalby planow na x dni do przodu co nie zawsze jest
    wykonalne.
    Wszystkim nie dogodzisz - a co zrobic z tymi co wyciagow nawet nie czytaja
    (zdarzaja sie tacy??? :)

  • 7. Data: 2002-01-29 06:58:43
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    wrote:

> [...]
    >wylaczeniu systemow - wiecej na stronie www.bankier.pl lub w kazdym oddziale
    >(i ja naprawde tam nie pracuje a ni nic ;)

    O wylaczenia to sie informuje przede wszystkim na WWW. No ale tu z
    Millennium bedzie maly problem :-).
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 8. Data: 2002-01-29 12:29:36
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > tez wiedzialem, w gazecie wybiorczej pisali :-)

    Czytasz gazety papierowe ?
    Grzegorz

  • 9. Data: 2002-01-29 19:14:42
    Od: g...@i...com (Piotr Gralak)

    On Tue, 29 Jan 2002 13:29:36 +0100, "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Czytasz gazety papierowe ?

    owszem. nie mozna calej rzeczywistosci przeniesc do internetu.
    zdecydowanie bardziej wole gazety papierowe.

    PGR

  • 10. Data: 2002-01-29 20:12:54
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > owszem. nie mozna calej rzeczywistosci przeniesc do internetu.
    > zdecydowanie bardziej wole gazety papierowe.

    Eeee... mozna- przynajmniej na niektórych grupach mozna takich ludzi spotkac
    :-))
    Tez wole tekst na papierze - lepiej sie go czyta :-))
    Grzegorz