  • 11. Data: 2002-02-22 12:03:00
    Temat: Re: mbank i przelew do telekomuny
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    AMRA wrote:

    > no w mBanku jak sobie doda przelew TPSa i wpisze dane - to i tak bedzie
    > musial fakture poprawiac przed wyslanem w nastepnym miesiacu... dlatego
    > lepiej wpisac nr telefonu + abonenta i juz

    mnie pani w boku powiedziala zeby im wpisywac nr faktury i ewentualnie
    nr telefonu

  • 12. Data: 2002-02-22 13:10:07
    Od: "Segoy" <r...@p...bg.univ.gda.pl>

    Użytkownik Sark <w...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:a555h2$hdr$...@n...onet.pl...

    > Jako podstawowy powinien się pojawić numer (dosyć
    > długi) występujący pod (nad) kodem paskowym i
    > poprzedzony słowem: tytułem no potem to można
    > dopisać jeszcze pozostałe rzeczy o których
    > wspomnieliście (max 140 znaków)
    >
    > Sark

    Płacę przelewem elektronicznym tepsie juz ponad rok i nigdy tego numeru nie
    wklepalem
    wpisuję w polu tytułem numer faktury i mój nr ewidencyjny który podają na
    przysyłanej fakturze (stały)
    Jakoś sobie chopaki w tepsie z tym radzą ;-)

    Segoy

  • 13. Data: 2002-02-22 13:39:18
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Segoy" <r...@p...bg.univ.gda.pl>
    napisał w wiadomości

> [...]
    ewidencyjny który podają na
    > przysyłanej fakturze (stały)
    > Jakoś sobie chopaki w tepsie z tym radzą ;-)

    A pewni że sobie radzą ponieważ to co ty im
    wpisujesz jest także w tym numerze :-)) tylko że
    tam mają dosłownie zakres poszerzony i to co im
    jest potrzebne wg ich standadu (dokładny
    odpowiednik kodu paskowego).

    Sark
    p.s. a co do mumeru identyfiakcyjne go to ja ze
    swoich doświadczeń nie mogę powiedzieć aby zawsze
    był stały. Latem mi sie zmieniał co miesiąc teraz
    sie troche ustabilizował

  • 14. Data: 2002-02-22 17:13:03
    Od: simon <s...@p...onet.pl>

    Marcin F zapodaje:

    > mnie pani w boku powiedziala zeby im wpisywac nr faktury i ewentualnie
    > nr telefonu

    A mnie w BOKu powiedzieli, ze wystarczy... numer telefonu. Place tak juz
    chyba z rok i zadnych problemow.

    simon

    --
    szymon jankowski

  • 15. Data: 2002-02-22 21:08:41
    Od: Radek B <r...@k...chip.inv.pl>

    Sark pisze:
    >Jako podstawowy powinien się pojawić numer (dosyć
    >długi) występujący pod (nad) kodem paskowym i
    >poprzedzony słowem: tytułem

    Właśnie nie koniecznie. Podobno TPSA zapłaty księguje w/g numeru
    telefonu (albo klienta nie pamiętam:)

    --
    mailto:r...@k...chip.inv.pl
    ! Odpowiadając na priv usuń 'inv.' z adresu !

  • 16. Data: 2002-02-22 22:43:07
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Radek B" <r...@k...chip.inv.pl>
    napisał w wiadomości

    > Właśnie nie koniecznie. Podobno TPSA zapłaty
    księguje w/g numeru
    > telefonu (albo klienta nie pamiętam:)

    Oczywiście że możesz podawac wszystkie lub wybrane
    składniki po kolei ale po co skoro tak naprawdę
    najlepiej załatwia sprawę podanie tylko samego
    tytułu przelewu-liczby nad kodem paskowym (nie na
    wszystkich prazakazach ja drukują)

    Sark