  • 1. Data: 2002-02-22 09:30:32
    Temat: Kolejnosc przelewow w Multibanku
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Robilem przelew z data przyszla i mile zdziwienie.
    Najpierw poszedl przelew, dopiero pozniej wyrownalo z RO :)
    Aczkolwiek juz wiem co jest do bani.

    Otoz wszelkie blokady - obnizaja saldo dostepne - znikaja dopiero po
    sciagnieciu sumy.
    Reasumujac - jesli mamy ustawione na RORze 1000 - zrobimy zakupo za 990,
    to....
    Zanim nie zejdzie nam 990 z rachunku bedziemy miec caly czas 10 zl - chyba
    ze sami sobie przelejemy.

    Mysle ze lepszym duzo rozwiazaniem byloby uzupelnianie wg. salda dostepnego.
    (chyba ze jest taka mozliwosc - cos tam mLinki tlumaczyly minimalne,
    maksymalne, ale za bardzo nie wiedzialem o co chodzi, chociaz dwa razy
    probowaly mi wyjasnic ;)

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-02-22 09:53:23
    Temat: Odp: Kolejnosc przelewow w Multibanku
    Od: "szulu" <s...@p...fm>

    Użytkownik AMRA <a...@a...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:Ycod8.40979$V...@n...chello.at...

> [...]
    > to....
    > Zanim nie zejdzie nam 990 z rachunku bedziemy miec caly czas 10 zl - chyba

    a moim zdaniem to bardzo dobrze ze srodki dostepne sa uzupelniane dopiero po
    zaksiegowaniu transakcji dluzej masz wyzsze oprocentowaine, a przeciez o to
    tutaj chodzi :))

> [...]
    > (chyba ze jest taka mozliwosc - cos tam mLinki tlumaczyly minimalne,
    > maksymalne, ale za bardzo nie wiedzialem o co chodzi, chociaz dwa razy

    Przecierz zawsze mozesz zamknac RO i wszytko miec na RORze :))

    pozdrawiam
    szulu

  • 3. Data: 2002-02-22 10:07:57
    Temat: Re: Kolejnosc przelewow w Multibanku
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    po
    > zaksiegowaniu transakcji dluzej masz wyzsze oprocentowaine, a przeciez o

    No tak, ale jesli ksiegowanie trwa i trwa - to jak w moim przykladzie mozesz
    byc z 10 zl na rachunku dosyc dlugo....
    Nie wiem jak w Multibanku, ale kiedys w Wawie placilem w klubie karta - i
    blokada (na cale szczescie nie oszukali ;) pojawila sie... dopiero po ok 5
    dniach (BZWBK). Nie mam pojecia dlaczego, ale akurat ten bank tak jakos
    dzownie ma.

    Moim zdaniem powinni zrobic:

    - plynny przeplyw miedzy RO a RORem - a oprocentowane na zasadzie FILO i
    tyle.
    Zeby uniknac obrabowania ;) odplatnie ustalic limity na karte i juz.

    Tak - jestem z 10 zl, chociaz mam ustawione na 1000 :)