  • 1. Data: 2002-02-22 09:39:47
    Temat: mbank i przelew do telekomuny
    Od: Piotr Legiecki <p...@s...pam.szczecin.pl>

    Witam

    Bezskutecznie dzwoniąc do biura obsługi klienta telekomuny w końcu
    zapytuje się tutaj. chcę płacić przelewem el. z mbanku rachunki za
    telefon. Dostaję po staremu fakturę od telekomuny. Jest tam ich konto
    bankowe, ale co muszę jeszcze w opisie swojego prelewu umieścić, aby oni
    wiedzielei, że to jest odemnie za telefon za taki siaki miesiąc? Zapodać
    w tytule przelewu numer faktury i numer telefonu, czy sam numer faktury?
    Czy coś jeszcze?

    Pozdrawiam
    Piotr Legiecki

  • 2. Data: 2002-02-22 09:49:14
    Temat: Re: mbank i przelew do telekomuny
    Od: "Piotr Orzechowski" <news@usun_spam.piotrorzechowski.com>

    Użytkownik "Piotr Legiecki" <p...@s...pam.szczecin.pl> napisał w
    wiadomości news:a553rp$hmp$1@zeus.man.szczecin.pl...
> [...]
    > wiedzielei, że to jest odemnie za telefon za taki siaki miesiąc? Zapodać
    > w tytule przelewu numer faktury i numer telefonu, czy sam numer faktury?

    teraz jest tak, że każdy abonent ma własny numer konta - więc nawet jak nic
    nie umieścisz to dotrze

    ale na wszelki wypadek (wiadomo - to stara firma i mają bałagan) umieść w
    tytule nr abonenta i nr telefonu

    pozdrawiam
    Piotr Orzechowski

  • 3. Data: 2002-02-22 09:53:43
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Piotr Orzechowski" <news@usun_spam.piotrorzechowski.com> writes:

    > ale na wszelki wypadek (wiadomo - to stara firma i mają bałagan)
    > umieść w tytule nr abonenta i nr telefonu

    .. i numer faktury, a co se bede zalowac... 8-)

    MJ

  • 4. Data: 2002-02-22 10:10:35
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michal Jankowski" <m...@f...edu.pl>
    napisał w wiadomości

    firma i mają bałagan)

    > .. i numer faktury, a co se bede zalowac... 8-)

    Jako podstawowy powinien się pojawić numer (dosyć
    długi) występujący pod (nad) kodem paskowym i
    poprzedzony słowem: tytułem no potem to można
    dopisać jeszcze pozostałe rzeczy o których
    wspomnieliście (max 140 znaków)

    Sark

  • 5. Data: 2002-02-22 10:13:45
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > .. i numer faktury, a co se bede zalowac... 8-)

    No ale jak sobie ustawi - to i tak bedzie fakture musial poprawaic - a tak
    juz tylko kwota i juz.
    Ja p[laca via Internet za telefon, ktory jest na ojca - najpierw BZWBK,
    pozniej mBank, pozniej Fortis, teraz trafilo sie Multibank (robie ruch na
    rachunku ;) i zawsze wszystko ok poprzechodzilo..

  • 6. Data: 2002-02-22 10:26:34
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "AMRA" <a...@a...com>
    napisał w wiadomości
    8-)

    > No ale jak sobie ustawi - to i tak bedzie
    fakture musial poprawaic - a tak
    > juz tylko kwota i juz.

    Nie rozumiem, szczegolnie z tym poprawianiem
    faktury, możesz rozjaśnić ?

    Sark

  • 7. Data: 2002-02-22 10:29:23
    Od: Piotr Legiecki <p...@s...pam.szczecin.pl>

    In <a555h2$hdr$1@news.onet.pl>, Sark wrote:

> [...]
    > (nad) kodem paskowym i poprzedzony słowem: tytułem no potem to można
    > dopisać jeszcze pozostałe rzeczy o których wspomnieliście (max 140

    O rany. To ja mam wklepac? To ma z 40 cyferek, a o pomylke latwo. To
    jakis staly numer, ktory raz ino moge wpisac w definiowalny przelew i
    zapomniec o nim?

    Piotr

  • 8. Data: 2002-02-22 10:33:26
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Nie rozumiem, szczegolnie z tym poprawianiem
    > faktury, możesz rozjaśnić ?

    no w mBanku jak sobie doda przelew TPSa i wpisze dane - to i tak bedzie
    musial fakture poprawiac przed wyslanem w nastepnym miesiacu... dlatego
    lepiej wpisac nr telefonu + abonenta i juz

  • 9. Data: 2002-02-22 10:37:22
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > O rany. To ja mam wklepac? To ma z 40 cyferek, a o pomylke latwo. To
    > jakis staly numer, ktory raz ino moge wpisac w definiowalny przelew i
    > zapomniec o nim?

    Tak- tylko nie wpisywac numeru faktury w polu opisu - bo sie przeciez
    zmienia

  • 10. Data: 2002-02-22 10:58:18
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotr Legiecki"
> [...]

    > O rany. To ja mam wklepac? To ma z 40 cyferek, a
    o pomylke latwo. To
    > jakis staly numer, ktory raz ino moge wpisac w

    Niestety, nie cały ale jego część zmienia się z
    miesiąca na miesiąc (vhyba zakres odnoszący się do
    miesiąca za który płacisz). Tez mam zdefinioowany
    ale za każdym razem dokonuję drobnych korekt.

    Sark