  • 1. Data: 2002-02-22 08:06:06
    Temat: opodatkowanie odsetkek na kontach firmowych
    Od: "bzyko" <b...@b...prv.pl>

    Witam

    Czy po wprowadzeniu podatku od odsetek , odsetki na kontach firmowych sa
    opodatkowane podwujnie ?

    to znaczy pierwszy raz podatek zabiera bank "belkowizna"
    a po raz drugi US po tym jak je zaksiegujemy w przychodach.

    Czy dobrze mysle ? a moze od odsetek na kontach firmowych podatek w banku
    nie jest odprowadzany ?

    Czy nie ma jakiegos przepisu, ustawy, rozporządzenia - nie wiem moze w
    konstytucji jest taki zapis ze nie wolno podwujnie opodatkowac tych samych
    pieniedzy ?

    Wybaczcie moją niewiedze , moze ktos mnie uswiadomi jak to jest.

    pozdrawiam

    PK

  • 2. Data: 2002-02-22 09:04:13
    Temat: Re: opodatkowanie odsetkek na kontach firmowych
    Od: "Krab" <k...@h...pl____>

    Użytkownik "bzyko" <b...@b...prv.pl> napisał w wiadomości
    >a moze od odsetek na kontach firmowych podatek w banku
    > nie jest odprowadzany ?

    tak - naliczasz podatek sam