  • 1. Data: 2002-02-22 08:52:07
    Temat: stan konta sms-em
    Od: <m...@w...pl>

    Witam
    Parę wątków wcześniej skarżyli się użytkownicy Teleserwisu w Pekao - odpowiedź
    sms-em nawet na drugi dzień. Mi tez to sie zdarzało.
    Czy tak samo wygląda to w innych bankach?
    Czy też moze jest taki, któremu udalo sie to sprawnie rozwiazac?

  • 2. Data: 2002-02-22 09:13:35
    Temat: Re: stan konta sms-em
    Od: premek <p...@U...TO.wp.pl>

    napisał(a):

> [...]
    > Czy tak samo wygląda to w innych bankach?
    > Czy też moze jest taki, któremu udalo sie to sprawnie rozwiazac?

    a nie jest lepiej zadzwonic na teleserwis (800121881) niz czekac na
    sms'a?

    pozdro
    premek

  • 3. Data: 2002-02-22 09:32:43
    Od: "e-Shrek" <e...@H...SPAM.wp.pl>

    premek <p...@U...TO.wp.pl> wrote in news:Xns91BD68BD99904IdToken01@
    172.17.172.37:

    > napisa?(a):

    W PKO S.A.to sa wypadki, niemniej sie zdarzaja ;)

    > a nie jest lepiej zadzwonic na teleserwis (800121881) niz czekac na
    > sms'a?

    Niby tak ;) i nawet taniej, ale czasem nie chce mi sie klepac w klawiaturke az tyle,
    a SMS
    ma gotowego ;)

    --
    Pozdrawiam,
    e-Shrek

  • 4. Data: 2002-02-22 09:37:03
    Od: <m...@w...pl>

    > a nie jest lepiej zadzwonic na teleserwis (800121881) niz czekac na
    > sms'a?
    > moze i lepiej
    ale np dzis rano nie moglem sie dodzwonic na zadna infolinie
    poza tym jesli w ofercie banku jest taka usluga to niech dziala
    place - wymagam
    czyz nie mam racji

  • 5. Data: 2002-02-22 13:58:50
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>

    Użytkownik <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Czy tak samo wygląda to w innych bankach?
    > Czy też moze jest taki, któremu udalo sie to sprawnie rozwiazac?

    W inteligo SMSy hasają rewelacyjnie. :)

    --
    Pozdrawiam serdecznie,

    Wojciech Nawara