  • 1. Data: 2002-02-22 10:05:46
    Temat: [BZWBK] koniec free
    Od: <j...@p...onet.pl>

    Dzis sobie bylem w BZWBK i wychodzac z sali operacyjnej zauwazylem informacje
    na tablicy ogloszen i:

    od 1.03.2002 roku koniec z darmowymi infoliniami zarowno dla posiadaczy kart
    jak i zwykla infolinia. Udostepnione zostana linie ulgowe (0801)

    darmowe infolinie we wszytskich bankach juz chyba zostaly wyciete (no ciekawe
    kiedy zrobi to Inteligo)

    --
    JaKi

  • 2. Data: 2002-02-22 10:13:26
    Temat: Re: [BZWBK] koniec free
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Feb 22, 2002 at 11:05:46AM +0100, j...@p...onet.pl wrote:

    > darmowe infolinie we wszytskich bankach juz chyba zostaly wyciete (no ciekawe
    > kiedy zrobi to Inteligo)

    Inteligo do infolinii ma 0-801, do operacji ma 0-800. RB tez do
    operacji ma 0-800 a jako infolinie 0-801.

    --

    --w

  • 3. Data: 2002-02-22 11:41:44
    Od: "Musical Man" <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > jak i zwykla infolinia. Udostepnione zostana linie ulgowe (0801)
    >
    > darmowe infolinie we wszytskich bankach juz chyba zostaly wyciete (no

    Po ostatnich niespodziankach nie zdziwilbym sie gdyby zrobili numer na 0-700
    w towarzystwie super-oferty: pelny serwis sms za darmo!!! I nowa edycje:
    krag przyjaciol zwierzat - zaloz konto dla swojego psa, kota i legwana (bo
    babcia, tata, corka, ziec i stryjek juz maja).

  • 4. Data: 2002-02-22 12:07:56
    Od: "minik" <m...@n...org>

    > darmowe infolinie we wszytskich bankach juz chyba zostaly wyciete (no
    ciekawe
    > kiedy zrobi to Inteligo)
    Zostal jeszcze Lukas
    0 800 66 00 22 i 0 800 66 00 11

  • 5. Data: 2002-02-22 19:48:04
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Zostal jeszcze Lukas
    > 0 800 66 00 22 i 0 800 66 00 11

    I skoro wytrzymał tyle, to powinien wytrzymać jeszcze.
    O Lukasie już powoli zaczyna się mówić "porządny bank"- ja przynajmniej mam
    takie zdanie :-)
    Tylko, żeby nie zapeszyć.
    Grzegorz

  • 6. Data: 2002-02-22 23:55:05
    Od: "minik" <m...@n...org>

    > I skoro wytrzymał tyle, to powinien wytrzymać jeszcze.
    > O Lukasie już powoli zaczyna się mówić "porządny bank"- ja przynajmniej
> [...]

    Ja tez mam takie zdanie wiec ciiiiii... =)

  • 7. Data: 2002-02-24 13:19:24
    Od: "Grzes" <p...@k...net.pl.spam>

    tylko że nie ma też numeru 061....
    a jak mam się dodzwonic z komórki na numer 0801....?
    masz szukac automatu i jeszcze miec kartę ?

    Grześ

  • 8. Data: 2002-02-24 18:44:06
    Od: "AruBuru" <a...@p...comUSUN.pl>

    Użytkownik minik <m...@n...org> w wiadomości do grup dyskusyjnych