  • 1. Data: 2002-02-22 09:18:54
    Temat: Jaki bank polecacie: mBank czy LGNet, a moze inny?
    Od: Gienek <g...@u...edu.pl >

    Chce zalozyc konto www w jakims banku.
    Porownujac oferty bankow wybralem dwa: mBank i LGNet (LG Petro). Ten drugi
    ma wyzsze oprocentowanie, ale nie wiem jak z jego funkcjonowaniem?
    Ktory mi radzicie wybrac? A moze jakis inny atrakcyjny?

  • 2. Data: 2002-02-22 09:34:47
    Temat: Re: Jaki bank polecacie: mBank czy LGNet, a moze inny?
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > ma wyzsze oprocentowanie, ale nie wiem jak z jego funkcjonowaniem?
    > Ktory mi radzicie wybrac? A moze jakis inny atrakcyjny?

    Inny to chyba nie.
    Mam w obu bankach konta - LGNet w tej chwili jest jako lokacyjne.
    Ma troszke niewygodny interface - lepiej jest to w mBanku czy Inteligo.
    Kolejna rzecz - LG moze byc przejety przez Nordea - a ten ma juz oplaty -
    dlatego nie wiadomo wcale ile jeszcze bedzie za friko.

    Inna rzecz - bezpieczniejszy wydaje mi sie jednak mBank - ma TANy - w LG
    poznasz dwa hasla i jestes bez kasy :)
    Ale LG jest bardzo OK.

    Jednym slowem - jesli chcesz miec li tylko konto lokacyjne wybierz LG
    (chociaz nie wiem czy czasem nie chca zyskac troche klientow przed
    sprzedaza - zeby sie drozej sprzedac??.
    Jesli robisz duzo przelewow, a roznica w oprocentowaniu cie nie zraza -
    wybierz mBank - za darmowe wyplaty w Euronecie - LG ma tylko dwa pierwsze za
    friko (swoje bankomaty darom - ale duzo ich nie ma).

  • 3. Data: 2002-02-22 09:41:56
    Od: "Radoslaw Zygmunt" <k...@i...pl>

    z wszystkim się zgadzam, ale dodam jeszcze, że jeśli chcesz mieć możliwość
    wpłacania kasy na rachunek bez prowizji - wybierz LG (dostęp do rachunku w
    marmurkowym oddziale LG)

  • 4. Data: 2002-02-22 09:50:55
    Od: "Piotr Orzechowski" <news@usun_spam.piotrorzechowski.com>

    Użytkownik "Gienek" <g...@u...edu.pl > napisał w wiadomości
> [...]
    > ma wyzsze oprocentowanie, ale nie wiem jak z jego funkcjonowaniem?
    > Ktory mi radzicie wybrac? A moze jakis inny atrakcyjny?

    weź LG i mbank

    mbank jest bezpieczniejszy i można wypłacać kasę z euronetu

    w LG masz potwierdzenia transakcji , możesz wpłacić i wypłacić większą
    gotówkę w oddziale
    możesz zakładać lokaty walutowe (oczywiście tylko osobiście)

    pozdrawiam
    Piotr Orzechowski

  • 5. Data: 2002-02-22 09:51:17
    Od: Bombel <b...@w...pl>

    > Chce zalozyc konto www W jakims banku.
    > Ktory mi radzicie wybrac? A moze jakis inny atrakcyjny?

    Inteligo. Zaluz przez link ktury wyslalem na priva. Dostaniesz KASE

  • 6. Data: 2002-02-22 10:14:20
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Inteligo. Zaluz przez link ktury wyslalem na priva. Dostaniesz KASE

    w LG tez jakos bylo 5 zl ??? ;)

  • 7. Data: 2002-02-22 10:15:07
    Od: Paweł P. Baran <d...@u...univ.szczecin.pl>

    > Kolejna rzecz - LG moze byc przejety przez Nordea - a ten ma juz oplaty -
    > dlatego nie wiadomo wcale ile jeszcze bedzie za friko.

    Wczoraj słyszałem od kolesia, który ma tam u nich kogoś, że _już_ planują
    opłaty i to rzędu 5zł/miesiąc... :( Jest ktoś, kto może to zdementować?
    Kurczę, a taki fajny był...

    Paweł

  • 8. Data: 2002-02-22 10:17:55
    Od: "Gresiek" <g...@h...com>

    > Inteligo. Zaluz przez link ktury wyslalem na priva. Dostaniesz KASE

    Boze, co za.... Zapomnial dodac ze on tez dostanie kase.
    Abstrahujac od tej kasy to Inteligo po ostatnich zmianach stal sie,
    delikatnie mowiac, nieatrakcyjny dla zwyklego smiertelnika.

    Pozdrawiam,
    Gresiek

  • 9. Data: 2002-02-22 11:18:58
    Od: "Pedroz" <p...@p...onet.pl>

    "Bombel" <b...@w...pl> wrote in message

    > Inteligo. Zaluz przez link ktury wyslalem na priva. Dostaniesz KASE

    Ty za swoja kup ksiazki do szkoly. :-)

    --
    pzdr
    Pedroz [BB]

  • 10. Data: 2002-02-22 16:49:47
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Wczoraj słyszałem od kolesia, który ma tam u nich kogoś, że _już_ planują
    > opłaty i to rzędu 5zł/miesiąc... :( Jest ktoś, kto może to zdementować?
    > Kurczę, a taki fajny był...

    No będziemy się zwijać :-((
    Grzegorz