  • 21. Data: 2004-02-25 08:02:28
    Temat: Re: mandat drogowy (zajęcie pieniedzy przez komornika) mbank
    Od: "woy" <w...@g...CIACH.TO.rubikon.ORAZ.TO.pl>

    W artykule news:c1gfal$qmv$1@opal.futuro.pl,
    niejaki(a): Bob z adresu <b...@n...pl> napisał(a):

    > ja sie tylko zastanawiam skad US ma numer konta bankowego dluznika ?
    > (w/w przypadek jest oczywisty), ale jezeli zwrot otrzymuje przez
    > listonosza a numeru konta nigdy im nie podawalem to skad US moze go
    > miec ?

    Zapyta banki, albo od razu wyśle zajęcie na "wszystkie rachunki, jakie w
    tut. Banku posiada ob. XX"

    --
    woy

    z cyklu "Przypowieści z Trollowej Doliny":
    "Nie odzywaj sie do mie bo ci dałem pląka!"

  • 22. Data: 2004-02-25 08:04:36
    Od: "woy" <w...@g...CIACH.TO.rubikon.ORAZ.TO.pl>

    W artykule news:c1hju9$qjd$1@absinth.dialog.net.pl,
    niejaki(a): 523 z adresu <d...@w...pl> napisał(a):

    > A ciekawe czy jak podam do przelewu nadpłaty podatku numer rachunku
    > np. rodzica, czy będą mogli coś potem ściągać za moje wykroczenia z
    > jego konta ?

    Nie, mogą zająć tylko twój numer.

  • 23. Data: 2004-02-25 08:29:27
    Od: "KK" <n...@n...com>

    "PMZ" <p...@b...pl> wrote in message news:c1fvit$kfp$1@news.onet.pl...
    > Przede wszystkim mieć dwa konta. Nie podawać pracodawcy tego konta, na
    > którym trzymasz pieniądze, tylko konto "przechodnie". W razie czego zajmą
    ci
    > puste konto i nie zaboli cię to dopóki go sobie nie odblokujesz. I nigdy
    > życiu nie podawać US numeru konta do zwrotu nadpłaty podatku.

    Że się zapytam - i co to ma niby dać? Jeśli US nie będzie mógł zdjąć
    pieniędzy z konta to najzwyczajniej w świecie wyślą do pracodawcy
    odpowiednie pismo o zajęcie części pensji. Dziwię się, ze od razu tak nie
    zrobili ;)

    pzdr
    KK

  • 24. Data: 2004-02-25 08:58:36
    Temat: Re: mandat drogowy (zajęcie pieniedzy przez komornika) mbank (DLUGIE)
    Od: "woy" <w...@g...CIACH.TO.rubikon.ORAZ.TO.pl>

    W artykule news:65ac.000011bf.403ba6d4@newsgate.onet.pl,
    niejaki(a): Użytkownik z adresu <b...@o...pl> napisał(a):

    > i powinienes poinformowac bank i komornika o Twoich prawach wskazujac
    > wyzej wspomniane artykuly ustaw. musisz wniesc zarzut, zazalenie,
    > odwolac sie, walczyc:) masz na to 7 dni. polecam lekture ustawy bo nie
    > bede przeciez wklejal tu wszystkich artykulow.

    A potem niech się spodziewa zajęcia wynagrodzenia bezpośrenio u
    pracodawcy, którego te cytowane przepisy nie dotyczą.

  • 25. Data: 2004-02-25 09:25:51
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka_org.pl>

    On Tue, 24 Feb 2004 23:23:23 +0100, "Wojciech Nawara"
    <usenet@[WYTNIJTO]nawara.info> wrote:

    >A ja spytam o coś takiego. Podam US numeru subkonta w inteligo, na którym
    >nigdy nic nie ma. O innych subkontach US się nie dowie. Czy US może wtedy
    >zablokować pozostałe subkonta, na których środki są ?

    Tak.

    >I wątpliwość druga: czy US czy cokolwiek innego może zablokować środki na
    >lokatach ?

    Tak.
    --
    ___________ (R)

  • 26. Data: 2004-02-25 09:40:18
    Od: "Darek/Ethan" <s...@t...pl>

> [...]
    > puste konto i nie zaboli cię to dopóki go sobie nie odblokujesz. I nigdy
    > życiu nie podawać US numeru konta do zwrotu nadpłaty podatku.

    Przede wszystkim:
    Jesli US nie ma podanego konta to sprawdzaja po PESELu skad dostaja skladki
    na podetek. Wtedy do pracy przychodzi pismo o zajecu wymaganej czesci
    wynagrodzenia.
    Mialem taka sytuacje z US ze do banku i do mnei wyslal pismo o zajeciu kwoty
    na poczet mandatu.
    Zaplacilem wczesniej ale US nie dostal potwierdzenia z innego miasta. Kiedy
    dzwonilem do swojego US z pytamniem co by bylo gdybym nie podal numeru konta
    to wtedy dostalem odpowiedz jak na poczatku.

    Pozdrawiam,

    Darek

  • 27. Data: 2004-02-25 10:28:11
    Od: "Lesio5" <I...@w...pI>

    Użytkownik "Darek/Ethan" <s...@t...pl> napisał w wiadomości
    > ci
    >
    > Przede wszystkim:
    > Jesli US nie ma podanego konta to sprawdzaja po PESELu skad dostaja
    skladki
    > na podetek.

    Nie po peselu tylko po nr NIP i deklaracji PIT-11.

    --
    Leszek Grelak - Lesio5
    Ať si bylo, jak si bylo, přece jaksi bylo, ještě nikdy nebylo, aby jaksi

  • 28. Data: 2004-02-25 11:04:53
    Od: "bd" <b...@o...pl>

    > A potem niech się spodziewa zajęcia wynagrodzenia bezpośrenio u
    > pracodawcy, którego te cytowane przepisy nie dotyczą.

    ale dotycza inne przepisy...

  • 29. Data: 2004-02-25 11:59:07
    Od: "woy" <w...@g...CIACH.TO.rubikon.ORAZ.TO.pl>

    W artykule news:7c47.000000ec.403c8154@newsgate.onet.pl,
    niejaki(a): bd z adresu <b...@o...pl> napisał(a):

    > ale dotycza inne przepisy...

    Zdecydowanie mniej korzystne dla dłużnika.

  • 30. Data: 2004-02-25 12:02:52
    Od: "Rafal" <rafal_1970@WYWALTO_op.pl>

    Użytkownik "woy" <w...@g...CIACH.TO.rubikon.ORAZ.TO.pl> napisał w
    wiadomości news:c1hjvc$gpd$1@taurus.webcorp.pl...
    > W artykule news:c1gkrj$135$2@absinth.dialog.net.pl,
    > niejaki(a): Marcin Nowakowski z adresu <m...@i...usunto.pl>

    > Jak najbardziej jest. I niech to posłuży za odpowiedź tym, którzy tu
    > wcześniej o to pytali. Tych banków nie jest tak znowu dużo, a urzędników
    > do wysyłania zapytań, a nawet od razu zajęć bez podania numeru konta -
    > od cholery. Ukrywając sie z kontem po innych bankach raczej z US nie
    > wygrasz, możesz tylko lekko opóźnić egzekucję.

    OKI - w takim razie mam 3 konta w róznych bankach. I co? - taki "broadcast"
    do wszystkich banków powoiduje zajetość 3x należność?? - bez sensu...