    From: "pantau" <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank - oplaty za karte (dosc dlugie)
    Date: Mon, 23 Dec 2002 13:32:18 +0100

    > Ale mBank trąbił o wprowadzeniu tej opłaty przez jakieś 2 miesiące!
    > Jest to bank internetowy i "odpowiednia informacja" pojawia się na
    > stronach www banku. Wystarczy zajrzeć tam raz na miesiąc, by "być w
    > temacie". MZ krytyka banku w tym przypadku jest zdecydowanie
    > przesadzona.

    Ja tam zagladam duzo czesciej, ale bezposrednio na strone logowania.
    Mialem tak ustawione "od zawsze", bo tak jest szybciej.
    Poza tym, jakbys przeczytal dokladniej, to zauwazylbys, ze pytalem czy tylko
    ja nie wiedzialem o tych oplatach i czy gdzies to bylo oglaszane. Jezeli
    bylo na stronach, to faktycznie nie jest skandal, ale niedociagniecie, bo -
    jak widac - mimo, ze normalnie korzystam z konta udalo mi sie nie dowiedziec
    o tej "drobnej" zmianie.
    pozdr
    Mikolaj