  • 11. Data: 2003-09-10 13:31:16
    Temat: Re: mBank na Mazurach - czyli wizyta w III swiecie
    Od: "tomekk" <g...@p...com>

    Użytkownik "PiotR" <p...@p...com> napisał w wiadomości
    news:bjn8j3$bvc$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Czy warszawiacy jezdzacy na Mazury zawsze biora tylko gotowke?
    >
    > Warszawiacy nie szczypia sie o kilka zl.
    > 10 zl kosztuje piwa w spelunie w okolicach dworaca zachodniego :)

    No tak. U nas piwo troche tańsze. Ale nie wiem po ile pod dworcem, bo tam
    nie bywam.
    Ale ja miałem na myśli kilkadziesiąt złotych...
    A w ogóle to mne zdemaskowałeś jestem centusiem :-)
    tomekk

  • 12. Data: 2003-09-10 15:19:28
    Od: "WaSyL" <wasylek@remove_me.clubbing.pl>

    "tomekk" <g...@p...com> wrote in message
    > To ja też sobie ponarzekam...
    > Bylem na wakacjach - bardzo fajnie bylo... Wybralem sie na Mazury - pierwszy
    > raz w zyciu. Bardzo mi sie podobalo, to na pewno nie jest moja ostatnia tam
    > wizyta, ale...

    [.....]

    sa banki gdzie za wyplate z obcych bankomatow masz mala prowizje. 3-4 zyla mozna
    scierpiec, ja wychodze z zalozenia ze po ta sa wakacje by korzystac i olewam czy
    swoj bankomat czy nie.

  • 13. Data: 2003-09-10 15:34:58
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    tomekk wrote:
    > No tak. U nas piwo troche tańsze. Ale nie wiem po ile pod dworcem, bo
    > tam nie bywam.
    > Ale ja miałem na myśli kilkadziesiąt złotych...
    > A w ogóle to mne zdemaskowałeś jestem centusiem :-)

    He, he. Ja tam lubie chodzic na piwo w Radomiu. Efekt ten sam (jak nie
    wiekszy czasami ;), a w kieszeni wiecej zostanie... :D

  • 14. Data: 2003-09-10 16:22:24
    Od: "Karol" <a...@b...poczta.onet.pl>

    napisał w wiadomości news:bjngdg$q5v$1@news.onet.pl...

    > He, he. Ja tam lubie chodzic na piwo w Radomiu. Efekt ten sam (jak nie
    > wiekszy czasami ;), a w kieszeni wiecej zostanie... :D

    Kosztów transportu nie doliczasz :-)

    Karol

  • 15. Data: 2003-09-10 16:31:23
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Karol wrote:
    > Kosztów transportu nie doliczasz :-)

    Doliczam ;) I tak jestem na plus, bo woalwke przywoze do Wawy ;)

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 16. Data: 2003-09-10 17:32:30
    Od: "tomekk" <g...@p...com>

    Użytkownik "WaSyL" <wasylek@remove_me.clubbing.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    pierwszy
    > raz w zyciu. Bardzo mi sie podobalo, to na pewno nie jest moja ostatnia

    [.....]

    >sa banki gdzie za wyplate z obcych bankomatow masz mala prowizje. 3-4 zyla
    mozna scierpiec, ja >wychodze z zalozenia ze po ta sa wakacje by korzystac i
    olewam czy swoj bankomat czy nie.

    Nie wiem, gdzie Ty tu widzisz korzyść - skoro trace dajmy na to 40zł tak
    ot...
    t.

  • 17. Data: 2003-09-10 21:08:57
    Od: "mmmaslov" <mmmaslov@REMOVE_THISpoczta.onet.pl>

    napisał w wiadomości news:bjn36i$htu$1@news.onet.pl...

    > Huh - to ja wczoraj szybko poszedlem do bankomatu Euronetu w Tesco, a tu
    > naprawiali akurat, a ja do dentysty szedlem.. Skonczylo sie na wyplacie w
    > PKO BP.

    he, he! Widze, ze nieszczescia chodzą parami. Niedość, że dentysta,. to
    jeszcze PKOBP :)
    MM

  • 18. Data: 2003-09-10 21:36:02
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    mmmaslov wrote:
    > he, he! Widze, ze nieszczescia chodzą parami. Niedość, że dentysta,.
    > to jeszcze PKOBP :)

    Sie smej. W wyniku autosugestii chyba wszystkie zeby mnie bola ;) i jeszcze
    nie moge sie przyzwyczaic do nowej plomby, bo troche wypukla jest ;) Jakie
    szczescie, ze takie rzeczy ptrzytrafialy mi sie raz na kilka lat :)

  • 19. Data: 2003-09-10 22:17:12
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Dżony Bigut wrote:
    > Tak apropos dentysty.. to zauważyłem że są oni dość odporni na
    > akceptowanie kart. Nawet jak gdzieś przyjmują to zwykle od jakiejś
    > tam kwoty (ja ostatnio trafiłem gdzie dopiero od 200pln przyjmowali).
    > Ciekawe czy dentyści płacą dużo większą prowizję niż np. taka stacja
    > benzynowa (średnia wartość transakcji byłaby pewnie podobna).

    Taki duzy, a taki niedomyslny....
    Podatki, podatki ;) Po co maja ujawniac US ile zarabiaja? Tak przeciez bylo
    bez rachuneczku i juz.
    Chociaz najlepsze jak mi te rurke do odsaczana sliny wlozyli i wygladalo to
    pewnie jakl na reklamie McDonalda i robilem wszystko zeby nie wybuchnac
    smiechem z powodu tej sytuacji. Jednak molziwosc utraty jezyka po spotkaniu
    z wiertlem zadzialala inspirujaco ;)

  • 20. Data: 2003-09-10 22:18:51
    Od: "Dżony Bigut" <d...@N...gazeta.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> napisał(a):

> [...]

    trafiłem gdzie dopiero od 200pln przyjmowali). Ciekawe czy dentyści płacą
    dużo większą prowizję niż np. taka stacja benzynowa (średnia wartość
    Pozdrawiam
    Dżony Bigut