  • 1. Data: 2003-09-10 10:51:20
    Temat: Modernizacja w Lukas Banku
    Od: "Bartosz Kwiatkowski" <B...@k...com.pl>

    Informacja z www.lukasbank.pl

    >"Informujemy, że w nocy z 9 na 10 września 2003 roku w godzinach od 1:00 do
    2:00 z >powodu modernizacji systemu nastąpi krótka przerwa w działaniu
    serwisu LUKAS e->Bank.
    >W tym czasie nastąpi wgranie nowej wersji e-Banku, która zwiększy
    niezawodność i >szybkość pracy serwisu, dzięki zastosowaniu nowoczesnych
    technologii prezentacji stron >internetowych. Dodatkowo wprowadzamy kilka
    drobnych zmian funkcjonalnych w celu >poprawy komfortu korzystania z LUKAS
    e-Banku. "

    Lukas bank zmodernizował system - wprowadzono serwlety (jsp). Rano nie
    dzialal szybciej, raczej wolniej. Teraz (12:48) nie dziala juz w ogole. Nie
    zebym sie smial, bo sam zajmuje sie informatyka, ale wszystko jest zgodnie z
    prawami Murphyego. Mialo byc lepiej a jest gorzej :). I to po zdobyciu
    wyroznienia w Newsweek'u. Ale bedzie dobrze. To jest i tak duzo lepszy bank
    niz PEKAO S.A. :)))

    Bartek

  • 2. Data: 2003-09-10 11:31:01
    Temat: Re: Modernizacja w Lukas Banku
    Od: "Bartosz Kwiatkowski" <B...@k...com.pl>

    > Lukas bank zmodernizował system - wprowadzono serwlety (jsp). Rano nie
    > dzialal szybciej, raczej wolniej. Teraz (12:48) nie dziala juz w ogole.

    Ruszylo - ale stary system (bez jsp)
    Bartek

  • 3. Data: 2003-09-10 11:45:31
    Od: Human Being <p...@p...onet.pl>

    On Wed, 10 Sep 2003 12:51:20 +0200, "Bartosz Kwiatkowski"
    <B...@k...com.pl> wrote:

> [...]
    >wyroznienia w Newsweek'u. Ale bedzie dobrze. To jest i tak duzo lepszy bank

    Przed chwilką korzystałem z niego bez najmniejszych problemów.

    --
    Pozdrowionka od Pitera

  • 4. Data: 2003-09-10 11:59:14
    Od: "Marcin Wańdoch" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Human Being" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    Nie

    > Przed chwilką korzystałem z niego bez najmniejszych problemów.

    Bo włączyli starą wersję strony. Modernizacja chyba się nie powiodła :(

  • 5. Data: 2003-09-10 15:21:40
    Od: "WaSyL" <wasylek@remove_me.clubbing.pl>

    "Bartosz Kwiatkowski" <B...@k...com.pl> wrote in message

    > Ruszylo - ale stary system (bez jsp)
    > Bartek

    na jsp niejeden sie przejechal. tak to jest jak sie uzywa javy po stronie serwera www
    hehe