  • 1. Data: 2003-09-10 08:19:23
    Temat: ankieta mBanku
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    http://cafe.mbank.com.pl/ank/

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 2. Data: 2003-09-10 08:29:06
    Temat: Re: ankieta mBanku
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bjmn4j$a2u$...@n...onet.pl,
    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>:
    > http://cafe.mbank.com.pl/ank/

    nalezy przestrzec wypelniajacych, ze pkty 8, 9 i 10 roznia sie nieco, choc
    na pierwszy rzut oka tego nie widac (spot the difference ;))

    --
    Robert

  • 3. Data: 2003-09-10 10:24:36
    Od: Laik <e...@m...pl.wywal.to>

    Cześć Michał 'Amra' Macierzyński
    Wed, 10 Sep 2003 10:19:23 +0200 napisałeś:

    > http://cafe.mbank.com.pl/ank/

    bardzo interesujaca ankieta, ale perspektywy bankomatowe juz mniej.
    a poza tym na stronie aktualnosci:
    Wiadomości i komunikaty mKIOSK 08.05.2003 (maj?)

    --
    Laik

  • 4. Data: 2003-09-10 10:35:06
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote in
    message news:bjmn4j$a2u$1@news.onet.pl...
    > http://cafe.mbank.com.pl/ank/

    interesujące :)

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 5. Data: 2003-09-10 10:36:57
    Od: "MarcinP" <b...@p...onet.pl>

    > bardzo interesujaca ankieta, ale perspektywy bankomatowe juz mniej.

    zalezy jak dla kogo. Wiekszosc naleznosci reguluje przelewami
    lub karta kredytowa, gotowke pobieram najwyzej 2 razy w miesiacu.
    Taka opcja bezprowizyjnego jej wyciagniecia w dowolnym bankomacie
    2 razy w miesiacu bylaby dla mnie wspaniala, zwlaszcza,
    ze Euronet glownie w supermarketach jest, co nie jest najwygodniejszym
    rozwiazaniem (w supermarketach place karta)

    MarcinP

  • 6. Data: 2003-09-10 10:42:29
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "MarcinP" <b...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > ze Euronet glownie w supermarketach jest, co nie jest najwygodniejszym
    > rozwiazaniem (w supermarketach place karta)

    no tak
    wszystko dobrze, ale nie wszyscy mieszkają w Warszawie :) a mBank chyba chce
    być bankiem dla całej Polski, a nie tylko Warszawy

    (ja mieszkam w Warszawie, więc dla mnie obecny model też jest odpowiedni)

  • 7. Data: 2003-09-10 11:06:49
    Od: Laik <e...@m...pl.wywal.to>

    Cześć MarcinP
    Wed, 10 Sep 2003 12:36:57 +0200 napisałeś:

    > zalezy jak dla kogo.

    podpisalem sie na koncu ;-)

    >Wiekszosc naleznosci reguluje przelewami
    > lub karta kredytowa,

    co sie da (oplaty domowe) - owszem. zwyklych zakupow w malym miescie sie
    nie da opedzic kartami.

> [...]
    > ze Euronet glownie w supermarketach jest, co nie jest najwygodniejszym
    > rozwiazaniem (w supermarketach place karta)

    brak euronetu w miescie jest tym bardziej dolegliwy.
    dlatego wybralem jako druga siec (w ankiecie mBanku) BZWBK. wtedy moglbym
    zrezygnowac z Lukasa.
    --
    Laik

  • 8. Data: 2003-09-10 11:09:44
    Od: "Jarosław Łysio" <j...@p...onet.pl>

    | http://cafe.mbank.com.pl/ank/

    Mnie tylko wkurzyło, że musiałem (bo inaczej ankieta nie zostałaby wysłana)
    udzielić odpowiedzi na pytanie 11, tj. "Z jakich płatnych operacji w
    bankomacie chciał(a)byś korzystać (wymień maksymalnie trzy)?" mimo, że nie
    chciałbym korzystać z żadnych z tych operacji, bo nie są one dla mnie wogóle
    atrakcyjne.
    Dla świętego spokoju wybrałem jedną odpowiedź.

  • 9. Data: 2003-09-10 11:38:03
    Od: "MarcinP" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    > być bankiem dla całej Polski, a nie tylko Warszawy
    >
    > (ja mieszkam w Warszawie, więc dla mnie obecny model też jest odpowiedni)

    a ja w Lodzi i mamy nawet jeden kiosk do bezprowizyjnych wplat ;-)

    pozdrowienia
    MarcinP

  • 10. Data: 2003-09-10 11:43:18
    Od: "Jarosław Łysio" <j...@p...onet.pl>

    | Mnie tylko wkurzyło, że musiałem (bo inaczej ankieta nie zostałaby
    wysłana)
    | udzielić odpowiedzi na pytanie 11

    Już nie trzeba odpowiadać na to pytanie. mBank działa szybko :)