  • 1. Data: 2003-09-10 11:57:26
    Temat: Oficjalny komunikat mBanku - temat mKioski
    Od: "Usenet" <x...@x...pl>

    http://www.mbank.com.pl/przewodnik/mkiosk.html

  • 2. Data: 2003-09-10 12:22:20
    Temat: Re: Oficjalny komunikat mBanku - temat mKioski
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Czy te tekturowe kioski mBanku sa
    > wyposazane w bankomat (niekoniecznie depozytowy)?

    Tak, pewnie dlatego zabrali ogólny Euronet.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 3. Data: 2003-09-10 12:23:15
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Usenet" <x...@x...pl> napisał w wiadomości
    > http://www.mbank.com.pl/przewodnik/mkiosk.html

    Tylko tamta listo cos maloaktualna. Widzialem takie cos jak na zdjeciu w
    weekend w M1 w Bytomiu, tylko, ze jeszcze nie dzialalo. Z drugiej strony
    bedzie kiosk mBanku, a swoj bankomat Euronet zabral i teraz po liwkidacji
    oddzialu Millennium zadnego innego nie ma. Czy te tekturowe kioski mBanku sa
    wyposazane w bankomat (niekoniecznie depozytowy)?

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia

  • 4. Data: 2003-09-10 12:26:17
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Lopez" <l...@p...onet.pl> napisał:

    > Tylko tamta listo cos maloaktualna. Widzialem takie cos jak na zdjeciu w
    > weekend w M1 w Bytomiu, tylko, ze jeszcze nie dzialalo.

    Czyli lista aktualna jest ;) W M1 w Poznaniu też sie pojawił !

    > Czy te tekturowe kioski mBanku sa
    > wyposazane w bankomat (niekoniecznie depozytowy)?

    Tu masz na dole info:
    http://www.mbank.com.pl/przewodnik/mkiosk.html
    Ten mKiosk w Łodzi ma bankomat/wpłatomat. Pozostałe nie maja.

  • 5. Data: 2003-09-10 12:43:03
    Od: "Krab" <k...@p...of.pl>

    Użytkownik "Usenet" <x...@x...pl> napisał w wiadomości
    > http://www.mbank.com.pl/przewodnik/mkiosk.html

    ja dodam, ze jest to czysta glupota w mbankowym stylu,
    ich dzialanie to jakby sadzenie jeszcze jednego drzewa w lesie - gdy obok
    masa nieuzytkow
    przykladowo w krakowie w centrach handlowych zazwyczaj jest juz od 1 do 2
    banomatow euronetu, a mbank stawia tam bezdurnie trzeci o takiej samej dla
    klienta funkcjonalnosci
    przykladow abstrakcyjnej niegospodarnosci w przypadku mbanku jest znacznie
    wiecej, nie ma sie wiec czemu dziwic, ze bank ten schodzi na psy i od dawna
    juz stracil na atrakcyjnosci z powodu zwyklej bezdurnej niegospodarnosci i
    przerostu formy

    na marginesie bankomat w CH w krakowie postawiono na samym srodku w
    najbardziej zatloczonym miejscu bez mozliwosci zasloniecia sie z
    jakiejkolwiek strony, co czyni go wielka atrakcje dla osob chcacych
    podgladnac pin do karty, a telefoniczne rozmowy w tym miejscu to bedzie
    czysta rozkosz dla poznania telekodu i nazwiska panienskiego i temu
    podobnych informacji

  • 6. Data: 2003-09-10 12:43:56
    Od: "MarcinP" <b...@p...onet.pl>

    > Ten mKiosk w Łodzi ma bankomat/wpłatomat. Pozostałe nie maja.

    Bardziej wlasciwe by bylo : "bankomat i wplatomat"
    Dwie osobne szafy. Do tego trzecia konsola do stron
    mbanku na www.

    MarcinP

  • 7. Data: 2003-09-10 12:47:00
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Krab wrote:
    > przykladowo w krakowie w centrach handlowych zazwyczaj jest juz od 1
    > do 2 banomatow euronetu, a mbank stawia tam bezdurnie trzeci o takiej
    > samej dla klienta funkcjonalnosci

    Hmm - a na stonie pisze, ze ten mKiosk to Stanowiska internetowe Stanowiska
    telefoniczne , a bankomat Euronetu jest wlasnie dostepny na terenie Centrum
    Handlowego, to jak to sie ma do tego co piszesz? ;)

  • 8. Data: 2003-09-10 12:48:41
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Użytkownik "Krab" <k...@p...of.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    dawna
    > juz stracil na atrakcyjnosci z powodu zwyklej bezdurnej niegospodarnosci i

    Pobożne życzenia :-))))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 9. Data: 2003-09-10 12:52:11
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "MarcinP" <b...@p...onet.pl> napisał:
    > Bardziej wlasciwe by bylo : "bankomat i wplatomat"
    > Dwie osobne szafy.

    Oj, właśnie, że nie ! -to jest bankomat z mozliwoscia wplaty, tyle ze gotowki a
    nie kopert jak np. w pkobp czy citi.

  • 10. Data: 2003-09-10 13:01:03
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Witek" <w...@p...onet.fi> napisał w wiadomości

    > Tu masz na dole info:
    > http://www.mbank.com.pl/przewodnik/mkiosk.html
    > Ten mKiosk w Łodzi ma bankomat/wpłatomat. Pozostałe nie maja.

    To przeczytalem, raczej mi chodzilo o to czy sa wersje "tekturowe" z
    bankomatem, bo ZCW to w Lodzi kiosk mBanku jest jakby bardziej "marmurkowy"
    :-)

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia