  • 1. Data: 2003-09-10 11:15:52
    Temat: Czy istnieje konto inetowe z roznymi uprawnieniami wspolwlascicieli?
    Od: "NetManiak" <a...@h...com>

    Witam,

    Prowadze witryne internetowa ktora zgromadzila dosc duza spolecznosc -
    kilkudziesieciu osob. Doprowadzilo to w koncu do powstania roznych wspolnych
    inicjatyw, jak chociazby robienie spotkan i imprez do ktorych organizacji
    robimy zrzutki pieniezne - kto ile moze. Dotychczas byla to totalna
    partyzantka i sprawy finansowe nie byly do konca jasne - nie wiadomo bylo
    kto ile sie dorzucil i na co pieniadze zostaly przeznaczone. Rodzilo to
    niepotrzebne podejrzenia i zniechecalo ludzi do wspolpracy.
    Zrodzil sie wiec pomysl by na nasze potrzeby otworzyc specjalne konto w
    jakims banku. Musialoby spelniac kilka warunkow, z ktorych najwazniejszy to
    dwa rodzaje uprawnien do uzywania konta: Jedno, aktywne - by kilka wybranych
    osob moglo dowolnie dysponowac zgromadzonymi pieniedzmi, drugie pasywne -
    dla pozostalych osob, ktore by mogly sprawdzic historie konta, lecz nie
    mialyby praw do dysponowania zgromadzonymi funduszami. Kolejnym warunkiem
    jest by konto bylo dostepne z internetu i by w historii operacji byl procz
    daty i kwoty minimum tytul przelewu..
    Czy mozecie zaproponowac jakies konkretne banki/rozwiazania ktore mozna by
    bylo dopasowac do tego pomyslu?

    pozdrawiam
    Adam K.

  • 2. Data: 2003-09-10 11:39:49
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "NetManiak" <a...@h...com> wrote in message

> [...]
    > dla pozostalych osob, ktore by mogly sprawdzic historie konta, lecz nie
    > mialyby praw do dysponowania zgromadzonymi funduszami.

    mBank - eKonto twoje prywatne

    podajesz login i hasło użytkownikom pasywnym, a aktywnym kopię listy haseł
    jednorazowych
    nie tworzysz przelewów zdefiniowanych

    to konto spełnia chyba wszystkie twoje warunki

    nawet jeśli ktoś zmieni hasło internetowe , to ty posiadasz telefoniczne
    hasło i możesz blokować i odblokowywać kanały

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 3. Data: 2003-09-10 22:59:02
    Od: Marcin Kasperski <M...@a...waw.pl>

    "NetManiak" <a...@h...com> writes:

> [...]
    > daty i kwoty minimum tytul przelewu..
    > Czy mozecie zaproponowac jakies konkretne banki/rozwiazania ktore mozna by

    Hmm, prymitywnie: inteligo, uprawnieni znają TANy a nieuprawnieni
    tylko hasło.

    Przewaga inteligo nad mbankiem do tego zastosowania - można sobie
    tworzyć on-demand wydzielone subkonta (np. zrobić konto 'zrzuta na
    wyjazd na Kaukaz', zbierać na nie składki a potem je zamknąć).

    --
    ( Marcin Kasperski | Po czym poznać małą szkodliwość społeczną? )
    ( http://www.mk.w.pl | - Po wielkiej szkodzie prywatnej (Mrożek) )

  • 4. Data: 2003-09-11 09:01:28
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@N...gazeta.pl>

    NetManiak <a...@h...com> napisał(a):

    > Czy mozecie zaproponowac jakies konkretne banki/rozwiazania ktore mozna by
    > bylo dopasowac do tego pomyslu?
    Założyć konto inteligo,założyć subkonto i publikować codziennie historię
    rachunku w PDFie(zawiera datę ,godzię więc jest jakoś wiarygodne;))
    Tu jest dobry wzór http://www.prnews.pl/prosba.htm
    Pozdrawiam
    Marcin
    http://www.mbank.wizytowka.pl

  • 5. Data: 2003-09-11 09:45:13
    Od: "NetManiak" <a...@h...com>

    Po pierwsze - dzieki wszystkim za odpowiedzi!

    "Marcin Dominiak" <m...@N...gazeta.pl> wrote
    > Założyć konto inteligo,założyć subkonto i publikować codziennie historię
    > rachunku w PDFie(zawiera datę ,godzię więc jest jakoś wiarygodne;))
    > Tu jest dobry wzór http://www.prnews.pl/prosba.htm

    Niestety podanej strony nie jestem w stanie otworzyc (dns error?) Jednakze
    pomysl z pdf'ami brzmi super. Jedyny problem jaki widze to z automatyzacja
    procesu robienia takiego pdf'a. Czy jest na to jakis sposob? Bo nie
    wyobrazam sobie bym mial to recznie robic dzien w dzien ;-) A bez tego takie
    rozwiazanie nie wzbudzaloby zaufania uzytkownikow :(

    pozdrawiam
    Adam K.

  • 6. Data: 2003-09-11 12:10:08
    Temat: Re: Czy istnieje konto inetowe z roznymi uprawnieniami wspolwlas
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@N...gazeta.pl>

    NetManiak <a...@h...com> napisał(a):

    > Niestety podanej strony nie jestem w stanie otworzyc (dns error?)
    To zobacz stronę główną
    http://www.prnews.pl i poszukaj link
    Jednakze
    > pomysl z pdf'ami brzmi super. Jedyny problem jaki widze to z automatyzacja
    > procesu robienia takiego pdf'a. Czy jest na to jakis sposob?
    Tego to już nie wiem;))
    Bo nie
    > wyobrazam sobie bym mial to recznie robic dzien w dzien ;-) A bez tego takie
    > rozwiazanie nie wzbudzaloby zaufania uzytkownikow :(
    Nie sądzę aby do jednego konta mogło się logować więcej niż 1 osoba w tym
    samym czsie,więc chyba tylko ręczna publikacja PDF-ów pozostaje.
    Jednak gdybyś coś wymyślił to napisz tutaj.Jestem ciekawy.
    Pozdrawiam
    Marcin
    http://www.mbank.wizytowka.pl

  • 7. Data: 2003-09-11 12:10:37