  • 1. Data: 2003-09-10 11:47:09
    Temat: mBank na Mazurach - czyli wizyta w III swiecie
    Od: "tomekk" <g...@p...com>

    To ja też sobie ponarzekam...
    Bylem na wakacjach - bardzo fajnie bylo... Wybralem sie na Mazury - pierwszy
    raz w zyciu. Bardzo mi sie podobalo, to na pewno nie jest moja ostatnia tam
    wizyta, ale...
    No własnie. Jestem klientem mBanku. Jestem zadowolony. Moge smiało
    powiedziec, że jestem fanem mBanku, ktory otworzyl przede mna nowe
    mozliwosci i baaardzo ulatwil mi zycie. No ale coz. Kiedy wyjechalem na
    wakacje zabralem ze soba karte i kilkaset zlotych gotowki... Jakiez bylo
    moje zdziwienie, gdy okazalo sie, ze na Mazurach nie ma ani jednego
    bankomatu, z ktorego moglbym bezprowizyjnie wyplacic gotowke! To
    niesamowite! Czy warszawiacy jezdzacy na Mazury zawsze biora tylko gotowke?
    Oczywiscie zadzwonilem do mBanku, zeby informacje potwierdzic i fakt - nie
    ma bankomatu! Tak wiec do cen noclegow musialem dodac kilkadziesiat zlotych
    oddanych obcemu bankowi w ramach prowizji...
    tomekk

  • 2. Data: 2003-09-10 11:49:52
    Temat: Re: mBank na Mazurach - czyli wizyta w III swiecie
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    1...@2...17.128.66,
    tomekk <g...@p...com>:

> [...]
    > ani jednego bankomatu, z ktorego moglbym bezprowizyjnie wyplacic
    > gotowke! To niesamowite! Czy warszawiacy jezdzacy na Mazury zawsze

    A to w Warszawie nie ma juz innych bankow niz mBank?

    --
    Robert

  • 3. Data: 2003-09-10 11:50:32
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    tomekk wrote:
    > To ja też sobie ponarzekam...
    > Bylem na wakacjach - bardzo fajnie bylo... Wybralem sie na Mazury -
    > pierwszy raz w zyciu. Bardzo mi sie podobalo, to na pewno nie jest
    > moja ostatnia tam wizyta, ale...

    Huh - to ja wczoraj szybko poszedlem do bankomatu Euronetu w Tesco, a tu
    naprawiali akurat, a ja do dentysty szedlem.. Skonczylo sie na wyplacie w
    PKO BP.

  • 4. Data: 2003-09-10 11:51:42
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:
    > Huh - to ja wczoraj szybko poszedlem do bankomatu Euronetu w Tesco, a
    > tu naprawiali akurat, a ja do dentysty szedlem.. Skonczylo sie na
    > wyplacie w PKO BP.

    P.S. Tyle, ze z karta Multi i innej nie mialem przy sobie

  • 5. Data: 2003-09-10 11:52:56
    Od: "tomekk" <g...@p...com>

    Użytkownik "Robert" <u...@o...pl> napisał w wiadomości

    > A to w Warszawie nie ma juz innych bankow niz mBank?

    No tak - smiesznie to wyszlo.
    :-)
    tomekk

  • 6. Data: 2003-09-10 12:07:21
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "tomekk" <g...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > moje zdziwienie, gdy okazalo sie, ze na Mazurach nie ma ani jednego
    > bankomatu, z ktorego moglbym bezprowizyjnie wyplacic gotowke!

    Serio? Nic sie nie zmienilo od 3lat (*)? ZTCP najblizszy bankomat Euronetu
    jest w Olsztynie :-(
    No ale ja wtedy to sprawdzilem i wyplacalem gotowke przy wjezdzie na Mazury
    (wczesniej zaliczylem "Bitwe pod Grunwaldem"), a potem przy wyjezdzie
    (pojechalem "Oblegac Malbork") :-)))

    (*) Moja karta wtedy byla VE Millennium bo mBanku jeszcze nie bylo, a
    Millennium traktowalo inne bankomaty, nawet swojego banku-matki BIG Banku,
    jako wraze i pozostawaly tylko Euronety.

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia

  • 7. Data: 2003-09-10 12:26:16
    Od: "S.Stefanek" <s...@P...onet.pl>

    > moje zdziwienie, gdy okazalo sie, ze na Mazurach nie ma ani jednego
    > bankomatu

    I dlatego mam e-pakiet w Fortisie. Nawet w WAWie często miałem bankomaty
    euronetu nie po drodze. A w Polsce porażka. Np w Krynicy nie ma żadnego. w
    Białymstoku tylko dwa, w tym jeden na peryferiach w Auchan. Za 7PLN mam
    bezprowizyjne wypłaty we wszystkich bmatach i 3.5% (zamiast 3.0 w mbanku).

    Stefan

  • 8. Data: 2003-09-10 12:28:19
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Za 7PLN mam
    > bezprowizyjne wypłaty we wszystkich bmatach i 3.5% (zamiast 3.0 w mbanku).

    Za 8 PLN. Za VE nie płacisz :-))) ?

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 9. Data: 2003-09-10 13:18:19
    Od: "Janoush" <janusz_a223a @ skrzynka.pl>

    Użytkownik "Glenn" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Za 8 PLN. Za VE nie płacisz :-))) ?

    I kapitalizacja kwartalna, a nie miesięczna :)))

    (Też mam e-pakiet, żeby nie było że nie wiem :))

    Janusz

  • 10. Data: 2003-09-10 13:24:20
    Od: "PiotR" <p...@p...com>

    Czy warszawiacy jezdzacy na Mazury zawsze biora tylko gotowke?

    Warszawiacy nie szczypia sie o kilka zl.
    10 zl kosztuje piwa w spelunie w okolicach dworaca zachodniego :)

    PiotR