eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank i chargeback › mBank i chargeback
  • Data: 2015-04-26 00:26:23
    Temat: mBank i chargeback
    Od: T...@s...in.the.world szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam,
    Czy w przypadku charback (karta Visa wydana przez mBank) sprawe
    rozpatruje mBank czy tylko przekazuje sprawe do Visy?

    Co robic kiedy po pol rocznym namysle (od zloeznia reklamacji) pracownik
    ktory 'zajmuje sie' ta reklamacja prosi o przeslanie dodatkowego
    dokumentu, a ktory juz raz wysylalem przy skladaniu reklamacji?
    Odnosze wrazenie ze jest to osoba majaca problemy z czytaniem tekstu.
    Niestety, procedury mBanku nie pozwalaja na zadzwonienie do tej osoby i
    wytlumczeniem jej paszczowo tego czego nie potrafi zrozumiec.
    --
    TA

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1