eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank i chargeback › Re: mBank i chargeback
  • Data: 2015-04-26 16:44:36
    Temat: Re: mBank i chargeback
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    T...@s...in.the.world writes:

    > Czy w przypadku charback (karta Visa wydana przez mBank) sprawe
    > rozpatruje mBank czy tylko przekazuje sprawe do Visy?

    Sprawę zawsze rozpatruje bank.
    W praktyce nie ma czegoś takiego jak "przekazanie sprawy do Visy", bank
    to _jest_ Visa (dla swojego klienta).
    Teoretycznie gdyby sprzedawca (jego bank, bo sam sprzedawca nie ma
    zwykle nic do gadania - chyba że to jest jakiś Paypal lub coś podobnego)
    nie zgadzał się z werdyktem banku - wydawcy karty, może zażądać
    arbitrażu - niezbyt prawdopodobne.

    > Co robic kiedy po pol rocznym namysle (od zloeznia reklamacji) pracownik
    > ktory 'zajmuje sie' ta reklamacja prosi o przeslanie dodatkowego
    > dokumentu, a ktory juz raz wysylalem przy skladaniu reklamacji?

    Trzeba działać tak jak się zwykle postępuje z nieuczciwymi firmami.

    To by było na tyle jeśli chodzi o instytucje zaufania publicznego.
    --
    Krzysztof Hałasa

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1