  • Data: 2015-04-28 18:27:46
    Temat: Re: mBank i chargeback
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:mho1e4$pe0$...@n...news.atman.pl...
    "J.F." 553f6048$0$27516$6...@n...neostrada.pl
    >To chyba dobrze. :)

    Dobrze Cie wyslac na pozna jesien, a nie na lato.
    Tyle solanki wisi w powietrzu :-)

    >Znsz Romów? Ja -- słabo, ale pamiętam, że nie byli niechętni pracy
    >czy nauce.

    Na ile znam temat - sa troche niechetni.
    Ale przede wszystkim izolowani w rodzinach, nie znaja jezyka, przez co
    kiepsko sobie radza w szkole, przez co sa potem niechetni nauce i
    pozniej pracy.

    >Ale i masa innych dolegliwości. Dlaczego zatem wymieniłes
    >osteoporozę?

    No bo to jest to, co moze kobiete kwalifikowac do jakiegos sanatorium,
    a mezczyzny niekoniecznie.

    >Po prostu mojej matce zaproponowali Gołdap na narząd ruchu.

    I okazalo sie, ze wystarczy iz wpiszesz na podanie i tez dostaniesz ?

    >A czytać umiesz? Bo już pisałem -- stale przeziębiam się.
    >Z Białostockiego basenu jesienią bym nie skorzystał.
    >Latem -- spróbuję, choć być może tez niewiele z tego wyjdzie.

    A w Goldapi sie nie przeziebiasz ?

    >Znasz to zasr*? Ja tam byłem dwa razy.

    Sam pisales, ze kuracjusze nie zawsze kontroluja ...

    >() wniosek wystawił alergolog, czyli specjalista od astmy
    >() nie wiem, kto astme starannie omijal
    >Wniosek został odrzucony przez ZUS bez jakiegokolwiek badania
    >mnie przez tenże ZUS -- czy choćby zapoznania się z dokumentami
    >innymi niż ten wniosek.

    Ale nie musi badac - ma wszystko na wniosku i w zalacznikach i
    kwalifikuje lub nie :-)

    Podali jakis powod ? Nie kwalifikujesz sie, niedawno byles itp ?

    >Teraz rozumiesz?
    >Namiętnie namawiali, aby bezpodstawnie odrzucić.

    Podstawa jakas byla. Np miejsc zostalo 20, a twoj wniosek byl 20-ty
    :-)

    >Ślepota to też byle usterka wg Ciebie?
    >Gdybym miał rentę od ,,zawsze'' z powodu niedowidzenia oka -- byłaby
    >ona uzasadniona.
    >(skoro nie występowałem o rentę do te pory -- można mi nie dawać
    >renty nadal)

    No ale to przeciez zasadne - skoro tyle lat pracowales, to nadal
    mozesz pracowac.
    A renty sa dla tych, co nie moga :-)

    >Każdy widzi coraz gorzej -- taka natura ludzka.

    To nie argument, emerytura dopiero od 65 lat :-)

    >() Mam widzące prawe oko.
    >() Przeszkadza.
    >() Przeszkadzają także inne wady wzroku.
    >() Przeszkadzają także inne problemy zdrowotne.

    Piszesz na newsy i piszesz, coraz inne tablety i telefony uzywasz,
    wiec nie przeszkadza !

    >[...]
    >Być może przed rokiem nie było. Nie śledzę nowinek ZUSowskich.

    A kto wiecznie po ZUS chodzi ? :-)

    W Bialymstoku moze nie bylo, ale ogolnie to juz sie pojawily.

    >Jeśli był -- dlaczego nie odesłano mnie tam? :)

    Skoro chciales numerek do okienka, to dali ci numerek do okienka :-)

    > Umiesz czytać to, co pisze ZUS, ale nie umiesz zrozumieć tego,
    > co ja piszę? ZUS namawiał (i mnie, i moja matkę) do przyniesienia
    > wniosku, ale wniosek ten odrzucił bezpodstawnie. Powołał się
    > w uzasadnieniu odrzucenia na coś, co nie miało miejsca. :)
    >Teraz jaśniej?

    Jasniej, ale to znaczy ze podstawe ZUS widzial i nawet Cie o niej
    poinformowal.
    Teraz wystarczy sie odwolac od decyzji, na podstawie bezpodstawnosci
    podstawy :-)

    > () ZUS wysłał mnie jeden raz do sanatorium, które nazywa prewencja
    > rentową
    >() kolejny raz wysłał mnie NFZ; wnisoek do NFZ złożyułem przed
    > złożeniem wnisku do ZUS

    Czyli jednak Panstwo wyslalo Cie dwa razy :-)

    >() ZUS zapewnia mnie wiosną 2013 roku o tym, że nie ma możliwości
    >mego
    > wyjazdu do sanatorium poza Białystok i na pewno w ciągu roku taka
    > możliwość nie pojawi się, lecz parę tygodni później taka możliwość
    > znajduje się

    W ZUS czy w NFZ ?

    >Przy okazji -- mój ojciec płaci bardzo dużo ZUSowi -- a ten ZUS
    >odmówił
    >niedawno wysłania mojego ojca na prewencję, uzasadniając to mniej
    >więcej
    >tym, że mój ojciec jest (wg ZUSu) już trupem. :) ZUS lekką ręką
    >(bardzo
    >chętnie i gorliwie) kosi forsę od mojego ojca, ale uważa, że mój
    >ojciec
    >już praktycznie nie żyje. :)

    Na prewencje rentowa ? Bardzo slusznie, skoro zadna renta mu sie nie
    bedzie nalezec, tylko od razu emerytura :-)

    >Za forsę słaną przez mojego ojca do ZUSu tenże ojciec mój mógłby być
    >obsługiwany w prywatnych sanatoriach niczym król. :) Ojciec jest po
    >zawale, ma cukrzycę i drobniejsze choroby...
    >Teraz możesz zastanowić się nad tym, czy cukrzyca jest
    >poważną chorobą -- klasyfikującą do uzyskania renty. ;)

    W niektorych zawodach powazna. W innych malo powazna.

    >Wracając do górników... Rząd (na złość Niemcom? -- Niemcy nawołują
    >do rezygnacji z elektrowni jądrowych) postawił na energetykę oparta
    >o reaktory jądrowe, zamiast na elektrownie węglowe, choć w Polsce

    To akurat ma pare podstaw i to dobrych.

    >funkcjonują elektrownie na węgiel brunatny... Tenże sam rząd uznał,
    >że musi dotować górników. :)

    Oj tam, powiedzial zeby ich uspokoic i zwolnic :-)

    >Ten rząd zakupi śmigłowce produkowane poza Polską, choć ma w Polsce
    >producentów... Kto w takim razie zakupi polskie śmigłowce?

    No wiesz ... jesli te smiglowce sa kiepskie ...

    >Kupisz śmigłowiec produkcji polskiej?

    Dla mnie moze wystarczy.

    >Dasz polatać? Po starej znajomości? ;)
    >Obiecuję, że będę starała się tak latać, aby nie podrapać... ;)

    Ale musialbys miec zdrowy kregoslup :-)

    >Z ponad trzech milionów rencistów polskich został niecały jeden
    >milion. Ponad 2/3 rent skasowano -- choć naród wcale nie wyzdrowiał.

    Ale oze mozliwosci lekkiej pracy przybylo ?

    >Obok zabierania rent jest zwiększające się zadłużanie i rządu RP,
    >i ZUSu, ale jest także nieustanne zwiększanie i podatków,
    >i obciążeń ZUSowych. :)
    >Efektem jest choćby (zwiększająca się stale) emigracja zarobkowa
    >młodych Polaków.

    A to emigruja rencisci, czy mlodzi, zdrowi ?

    >Jestem zwolennikiem zupełnej likwidacji ZUS, ale mądrej -- aby w
    >miejsce
    >ZUS nie powstały (przykładowo) MUS, czyli Miłosierne Ubezpieczenia
    >Społeczne.

    A co - myslisz ze kto bedzie placil ? Jakis Zaklad do obslugi
    powstanie ... chyba zeby tak na banki/ubezpieczycieli scedowac ..

    >Uważam, że urzędników ZUS, którzy doprowadzili do marnowania składek
    >i podatków
    >należy osadzić, ale wcześniej należy zbudować sądy -- Alota już
    >sądzono, ale ze
    >skutkiem ciekawym.

    Ale ZUS niewiele skladek zmarnowal.
    On nie mial ich nigdy gromadzic, tylko przelewac.

    >Do strajkujących górników nie strzelałbym, ale po ojcowsku ;) bym
    >im wyjaśnił, że nie ma popytu na ich węgiel -- owoc ich pracy.
    >Zaproponowałbym im przekwalifikowanie -- na ziemniaki jest popyt. ;)

    No widzisz ... "a w pierdol chcesz" bedzie w odpowiedzi.
    I co - strzelac, zomo restytuowac, dogadac sie z mafia lub kibolami,
    czy wynajac agencje ochrony do pokojowego rozpedzenia demonstrantow ?
    :-)

    >Życie zmienia się -- masa zawodów zaniknęła...
    >Być może bym postawił na energetykę opartą o węgiel kamienny. :)

    Temat na dluzsza dyskusje. Na razie nikt jej nie zamierza likwidowac,
    tzn Niemcy zamierzaja :-)

    J.