eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank i chargeback › mBank i chargeback
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!Titus_Atomicus
    From: T...@s...in.the.world
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: mBank i chargeback
    Date: Sun, 26 Apr 2015 00:26:23 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 12
    Message-ID: <T...@n...news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: ip-5-172-247-230.free.aero2.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1430000786 22468 5.172.247.230 (25 Apr 2015 22:26:26
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 25 Apr 2015 22:26:26 +0000 (UTC)
    User-Agent: MT-NewsWatcher/3.5.3b3 (PPC Mac OS X)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:612532
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam,
    Czy w przypadku charback (karta Visa wydana przez mBank) sprawe
    rozpatruje mBank czy tylko przekazuje sprawe do Visy?

    Co robic kiedy po pol rocznym namysle (od zloeznia reklamacji) pracownik
    ktory 'zajmuje sie' ta reklamacja prosi o przeslanie dodatkowego
    dokumentu, a ktory juz raz wysylalem przy skladaniu reklamacji?
    Odnosze wrazenie ze jest to osoba majaca problemy z czytaniem tekstu.
    Niestety, procedury mBanku nie pozwalaja na zadzwonienie do tej osoby i
    wytlumczeniem jej paszczowo tego czego nie potrafi zrozumiec.
    --
    TA

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1