eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank i chargeback › Re: mBank i chargeback
  • Data: 2015-04-26 17:24:44
    Temat: Re: mBank i chargeback
    Od: T...@s...in.the.world szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    In article <m...@p...waw.pl>, Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>
    wrote:

    > T...@s...in.the.world writes:
    >
    > > Czy w przypadku charback (karta Visa wydana przez mBank) sprawe
    > > rozpatruje mBank czy tylko przekazuje sprawe do Visy?
    >
    > Sprawę zawsze rozpatruje bank.
    > W praktyce nie ma czegoś takiego jak "przekazanie sprawy do Visy", bank
    > to _jest_ Visa (dla swojego klienta).
    > Teoretycznie gdyby sprzedawca (jego bank, bo sam sprzedawca nie ma
    > zwykle nic do gadania - chyba że to jest jakiś Paypal lub coś podobnego)
    > nie zgadzał się z werdyktem banku - wydawcy karty, może zażądać
    > arbitrażu - niezbyt prawdopodobne.

    No, ale wyglada na to, ze ja bede mial watpliwosci do werdyktu banku...
    >
    > > Co robic kiedy po pol rocznym namysle (od zloeznia reklamacji) pracownik
    > > ktory 'zajmuje sie' ta reklamacja prosi o przeslanie dodatkowego
    > > dokumentu, a ktory juz raz wysylalem przy skladaniu reklamacji?
    >
    > Trzeba działać tak jak się zwykle postępuje z nieuczciwymi firmami.

    Jesli chodzi o mBank to raczej mam do czynienia z nieudolnoscia oraz
    idiotycznymi procedurami ktore na takie sytuacje pozwalaja...

    W mLinii zaproponowano mi zlozenie reklamacji na sposob rozpatrywania
    reklamacji.
    Ale co to da?
    >
    > To by było na tyle jeśli chodzi o instytucje zaufania publicznego.
    E, pewnie wiekszosc bankow dziala podobnie.
    Tylko ze tutaj irytuace sa te rozmowy z robotami udajacymi ludzi.
    --
    TA

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1