  • 1. Data: 2004-07-20 21:12:22
    Temat: mBank + brak wyplaty w Euronecie = zaksiegowana wyplata
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Czesc,

    Ktos cos takiego przerabial (mam wrazenie ze tak, ale nie wiem czy
    to bylo to samo)?

    Proba wyplaty w bankomacie euronetu (w dwoch dokladnie), bankomaty
    dlugo myslaly, po czym wypluly, ze nic z tego.
    Zalozona blokada (raz, bo na eKoncie nie bylo srodkow na dwie).
    Zlozylem reklamacje. Zaksiegowali "wyplate". Twierdza (mBank) ze mam
    teraz czekac "do 3 tygodni" az ktos sie tam pofatyguje osobiscie.

    Jak to wyglada(lo) w praktyce?

    Z glodu przez ten czas raczej nie umre, ale to jest lekkie przegiecie
    - rozumiem, ze blokada moze sie w takim przypadku zdazyc - ale jesli
    ktos (= Euronet akurat) nie panuje nad siecia wlasnych bankomatow
    i niezrealizowane wyplaty sa ksiegowane, to przynajmniej powinien takie
    sytuacje od reki wyjasniac.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 2. Data: 2004-07-20 21:38:36
    Od: Marcin Lubojański <marcin_lubojanski_usun_to@i_to_tez.pf.pl>

    Krzysztof Halasa napisał(a):
> [...]
    > ktos (= Euronet akurat) nie panuje nad siecia wlasnych bankomatow
    > i niezrealizowane wyplaty sa ksiegowane, to przynajmniej powinien takie

    Miałem pare razy. Blokady znikały od 15 minut do kilku godzin po
    feralnej wypłacie.

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.slask.prv.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 3. Data: 2004-07-20 21:47:47
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Proba wyplaty w bankomacie euronetu (w dwoch dokladnie), bankomaty
    > dlugo myslaly, po czym wypluly, ze nic z tego.
    > Zalozona blokada (raz, bo na eKoncie nie bylo srodkow na dwie).
    > Zlozylem reklamacje.
    W mBanku? Czemu nie bezpośrednio w Euronecie?

    > Zaksiegowali "wyplate". Twierdza (mBank) ze mam
    > teraz czekac "do 3 tygodni" az ktos sie tam pofatyguje osobiscie.
    Bo bank sam palcem nie kiwnie,
    aż nie dostanie potwierdzenia 'ze źródła'
    i stąd asekuranckie 3 tygodnie.

    Nie raz już spotkałem się z opinią,
    że po reklamacji w Euronecie
    sprawa jaet załatwiana od ręki (do godziny)

  • 4. Data: 2004-07-21 10:54:01
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "S.T." <n...@p...onet.pl> writes:

    > W mBanku? Czemu nie bezpośrednio w Euronecie?

    Bo nie mam zadnej umowy z Euronetem. I np. dlatego, ze nie pamietam
    telefonu do nich, a ponownie do bankomatu nie chcialo mi sie isc.

> [...]
    >
    > Nie raz już spotkałem się z opinią,
    > że po reklamacji w Euronecie
    > sprawa jaet załatwiana od ręki (do godziny)

    Z tym ze tu kwota zostala zaksiegowana, a podobno Euronet twierdzi,
    ze w ich systemie (cokolwiek by to nie znaczylo) transakcja jest
    widziana jako udana. Co m.in. oznacza, ze Euronet ma problemy
    z wlasna siecia.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 5. Data: 2004-07-21 11:36:45
    Od: "lotrek" <a...@N...pl>

    Mialem kilka razy. Od pewnego czasu blokady wisza 7 dni czyli wedlug mlinii
    maksymalny czas, ale NIE MIALEM zaksiegowanej wyplaty, tylko blokade.