  • 1. Data: 2004-07-21 05:51:30
    Temat: 150 zl do konca lipca
    Od: "Lech Dubrowski" <l...@p...onet.pl>

    Chcialbym gdzies pozyczyc taka sume pieniedzy. Pod warunkiem, ze juz dzis
    mialbym je na koncie.

    Lech Dubrowski

    l...@p...onet.pl

  • 2. Data: 2004-07-21 07:26:05
    Temat: Re: 150 zl do konca lipca
    Od: Human Being <p...@p...onet.pl>

    Witaj Lech,

    W Twoim liście datowanym 21 lipca 2004 (07:51:30) można przeczytać:

    > Chcialbym gdzies pozyczyc taka sume pieniedzy. Pod warunkiem, ze juz dzis
    > mialbym je na koncie.

    Jedyne co przychodzi mi do głowy, to debet na koncie w inteligo. Minus
    jest taki, że trzeba mieć tam konto.

    --
    Pozdrowienia,
    Human Being

  • 3. Data: 2004-07-21 07:47:02
    Od: "Lech Dubrowski" <l...@p...onet.pl>

    Od chwili polaczenia bankow ta opcja u mnie nie dziala

    Lech Dubrowski

  • 4. Data: 2004-07-21 08:12:57
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Lombard?...

    MJ

  • 5. Data: 2004-07-21 08:12:59
    Od: "PL" <p...@p...pl>

    > Od chwili polaczenia bankow ta opcja u mnie nie dziala
    >
    > Lech Dubrowski
    =============
    Witam :-)!
    Reklamuj, bo - oczywiscie przy zalozeniu, ze miales dopuszczalne saldo
    debetowe na e-superkoncie - powinni P.T. Ci je "przeniesc".
    Pozdrawiam!
    PL

  • 6. Data: 2004-07-21 08:32:23
    Od: "woy" <woy@gamgliwice.\ciach.to\rubikon.\oraz.to\pl>

    Znany(a) niektórym Michal Jankowski, o bladym poranku, olśniony(a),
    napisał(a):

    > Lombard?...

    Sąsiadka?

    --
    woy

    'Jak pokazują badania, 50% Polaków nie ma pojęcia,
    że stanowi połowę społeczeństwa' [(c) K. Janicki, Piwnica]

  • 7. Data: 2004-07-21 08:37:35
    Od: "Lech Dubrowski" <l...@p...onet.pl>

    > Sąsiadka?

    Zgodnie bardzo starym powiedzonkiem: Nie da ci ojciec nie da ci matka tego
    co moze dac ci sasiadka

    Lech Dubrowski :)

  • 8. Data: 2004-07-21 10:59:11
    Od: "Tomasz Bieńkowski" <d...@w...pl>

    > Zgodnie bardzo starym powiedzonkiem: Nie da ci ojciec nie da ci matka tego
    > co moze dac ci sasiadka
    Albo ty daj coś sąsiadce a ona ci się odwdzięczy finansowo:-)))

    Tomek

  • 9. Data: 2004-07-21 12:33:36
    Od: "b2d2" <d...@p...fm>

    > Chcialbym gdzies pozyczyc taka sume pieniedzy. Pod warunkiem, ze juz dzis
    > mialbym je na koncie.

    ja jestem spłukany, a poza tym sie nie znamy
    --

    Pinio

  • 10. Data: 2004-07-21 12:36:00
    Od: "Lech Dubrowski" <l...@p...onet.pl>

    To tak jak ja. Do 23 lipca musze zaplacic 2 rachunki. Zwrocilbym najdalej
    za tydzien

    Lech Dubrowski