    From: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank + brak wyplaty w Euronecie = zaksiegowana wyplata
    Date: Wed, 21 Jul 2004 12:54:01 +0200

    "S.T." <n...@p...onet.pl> writes:

    > W mBanku? Czemu nie bezpośrednio w Euronecie?

    Bo nie mam zadnej umowy z Euronetem. I np. dlatego, ze nie pamietam
    telefonu do nich, a ponownie do bankomatu nie chcialo mi sie isc.

    > Bo bank sam palcem nie kiwnie,
    > aż nie dostanie potwierdzenia 'ze źródła'
    > i stąd asekuranckie 3 tygodnie.
    >
    > Nie raz już spotkałem się z opinią,
    > że po reklamacji w Euronecie
    > sprawa jaet załatwiana od ręki (do godziny)

    Z tym ze tu kwota zostala zaksiegowana, a podobno Euronet twierdzi,
    ze w ich systemie (cokolwiek by to nie znaczylo) transakcja jest
    widziana jako udana. Co m.in. oznacza, ze Euronet ma problemy
    z wlasna siecia.
    --
    Krzysztof Halasa