  • 1. Data: 2004-07-20 17:19:14
    Temat: Pytanie o kredyt
    Od: "Adam" <adamm.NO.@.SPAM.wp.pl>

    Witam serdecznie,

    od jakiegos czasu chodzi mi po glowie pomysl na pewien interes. Wymaga on
    zakupienia nieduzej dzialki i budynku znajdujacego sie na niej. Poniewaz nie
    jestem spadkobierca magnata finansowego, bede musial skorzystac z kredytu.
    Troszke poszperalem i znalazle odpowiednia oferte w PKO: "Kredyt Inwestycyjny
    Hipoteka Partner". Wszystko mi w nim odpowiadalo - okres kredytowania do 10 lat,
    hipoteka na nieruchomosci itd...oprocz wymaganego wkladu wlasnego (20%).
    Staralem sie znalezc w innych bankach podobna oferte, ale wszedzie kredyty
    inwestycyjno-hipoteczne wymagaja jakiegos sporego wkladu wlasnego. Moze cos
    przeoczylem i moglibyscie mi pomoc? Ewentualnie jakies inne rozwiazanie?

    Pozdrawiam
    Adam

  • 2. Data: 2004-07-21 14:24:16
    Temat: Re: Pytanie o kredyt
    Od: "Marek" <k...@p...onet.pl>

    Zobacz tutaj http://www.gtsforex.com/kredmieszk/
    Moze kredyt hipoteczny dla mikrofirm bedzie Ci odpowiadal