  • 1. Data: 2003-10-29 08:51:21
    Temat: ktore konto firmowe wybrac inteligo czy mbank?
    Od: "Ryszard Kadow" <r...@p...com.pl_USUN_TO>

    Witam!

    Ktore konto firmowe wybrac inteligo czy mbanku?
    Czy ktores ma wyrazna przewage na drugim (oprcz liczby bankomantow)?
    Dodam ze posiadam juz zwykle konto w mbanku.

    pozdrawiam
    Ryszard

    --
    -----
    www.komputery.bydg.pl - tanie komputery

  • 2. Data: 2003-10-29 09:05:03
    Temat: Re: ktore konto firmowe wybrac inteligo czy mbank?
    Od: n...@p...onet.pl

    > Witam!
    >
    > Ktore konto firmowe wybrac inteligo czy mbanku?
    > Czy ktores ma wyrazna przewage na drugim (oprcz liczby bankomantow)?
    > Dodam ze posiadam juz zwykle konto w mbanku.

    Zacznij od porównania taryf, jeśli stać Cię na inteligo,
    to ma ono przynajmniej jedną niezaprzeczalną zaletę:
    jeśli czekasz wieki na zapłaty od kontrachentów,
    możesz dowiedzieć się o nich natychmiast po wpłynięciu kasy na konto
    (Sewis SMS)

  • 3. Data: 2003-10-29 09:05:09
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Ryszard Kadow <r...@p...com.pl_USUN_TO> > Czy ktores ma wyrazna przewage na
    drugim (oprcz liczby bankomantow)?

    W Inteligo przy kazdxej wylaci z bankomatu placisz 4,50 (nawet z bankomatow PKO BP)
    wiec argument o ilosci maszyn troche ma inne znaczenie ;)

  • 4. Data: 2003-10-29 10:23:30
    Od: "Kuba, Łódź" <k...@k...pl>

    napisał w wiadomości news:bnnvs1$lmp$1@news.onet.pl...
> [...]
    >
    > W Inteligo przy kazdxej wylaci z bankomatu placisz 4,50 (nawet z
    bankomatow PKO BP) wiec argument o ilosci maszyn troche ma inne znaczenie ;)

    korzystam z Inteligo już jakiś czas i nie zauważyłęm pobierania opłat przy
    pobieraniu kasy z bankomatów PKO BP.

  • 5. Data: 2003-10-29 10:25:24
    Od: "Kazimierz" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Kuba, Łódź" <k...@k...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    ;)

    > korzystam z Inteligo już jakiś czas i nie zauważyłęm pobierania opłat przy

    Jak przeczytasz temat ze zrozumieniem to zaczna Ci pobierac ta oplate :)

  • 6. Data: 2003-10-29 10:25:36
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Kuba, Łódź <k...@k...pl> wrote:
    > korzystam z Inteligo już jakiś czas i nie zauważyłęm pobierania opłat
    > przy pobieraniu kasy z bankomatów PKO BP.

    Korzystasz z konta firmowego czy prywatnego? Bo to jest podstawowa roznica! Ja tez
    wyplacam z PKO BP z Inteligo i nic nie place, tyle, ze to moje prywatne konto, a nie
    firmowe...

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 7. Data: 2003-10-29 10:34:14
    Od: "Wojciech Pałasz" <l...@p...onet.pl>

    > W Inteligo przy kazdxej wylaci z bankomatu placisz 4,50 (nawet z
    bankomatow PKO BP) wiec argument o ilosci maszyn troche ma inne
    znaczenie ;)

    Jesli wiekszosc platnosci jako firma mozesz robisz przelewami, to
    mozesz nie korzystac z bankomatow.

    Inteligo ma jeszcze jedna zalete w stosunku do mBanku. Oddzialy PKO
    BP, w ktorych bez prowizji mozna robic wplaty i wyplaty z konta!

    Generalnie Inteligo jest drozsze. I chyba troche lepsze (sms z
    potwierdzeniami, oddzialy). Ale za te jakosc sie placi. Poza tym mozna
    filtrowac rozne platnosci w historii. A czasami musisz sprawdzic, czy
    zostala zaplacona faktura z firmy Y na kwote X wieki temu :)

    Osobisie mam jednak konto mBiznes plus prywatne konto w Inteligo. W
    Inteligo robie wplaty gotowkowe i raz w miesiacu robie przelew na
    konto w mBanku. Nie wiem czy jest to do konca legalne. Ale jak
    urzednik bedzie chcial, to i tak sie przyczepi i tak. Chocby do koloru
    skarpetek :-) Wszystkie platnosci robie z mBanku.

    A propos wyplat z bankomatow. Wydaje mi sie ze wyplaty z bankomatow
    PKO BP sa bezprowizyjne. Prowizja tylko dotyczy sieci Euronetu... Mam
    racje czy sie myle?

    Wojtek Palasz
    Gdansk

  • 8. Data: 2003-10-29 10:38:51
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Wojciech Pałasz <l...@p...onet.pl> wrote:
    > A propos wyplat z bankomatow. Wydaje mi sie ze wyplaty z bankomatow
    > PKO BP sa bezprowizyjne. Prowizja tylko dotyczy sieci Euronetu... Mam
    > racje czy sie myle?

    W koncie firmowym placisz za wszystkie wyplaty z bankomatow

  • 9. Data: 2003-10-29 10:52:41
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bno539$7t7$...@n...onet.pl,
    Wojciech Pałasz <l...@p...onet.pl>:

> [...]
    > filtrowac rozne platnosci w historii. A czasami musisz sprawdzic, czy
    > zostala zaplacona faktura z firmy Y na kwote X wieki temu :)

    ... a wtedy filtrowanie danych ZA OSTATNIE 3 MIESIACE niezwykle sie przydaje
    ;(

    --
    Robert

  • 10. Data: 2003-10-29 11:15:01
    Od: "Kazimierz" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Robert" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
    > bno539$7t7$...@n...onet.pl,

    > ... a wtedy filtrowanie danych ZA OSTATNIE 3 MIESIACE niezwykle sie
    przydaje
    > ;(

    moze 3 miesiace to dla Wojtka wieki :)