  • 1. Data: 2003-10-29 07:21:36
    Temat: jak szybko uzyskać kredyt odnawialny mBanku ?
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    jaki jest najszybszy sposób uzyskania kredytu odnawialnego ? szybciej przez
    mLinię czy szybciej poprzez wypełnienie wniosku w Internecie ?

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 2. Data: 2003-10-31 23:33:25
    Temat: Re: jak szybko uzyskać kredyt odnawialny mBanku ?
    Od: "sas" <s...@p...pl>

    >jaki jest najszybszy sposób uzyskania kredytu odnawialnego ? szybciej przez
    >mLinię czy szybciej poprzez wypełnienie wniosku w Internecie ?
    >
    >Ani ten ani ten nie jest szybszy.
    dowodem na to jestem ja, który chciał tylko przenieść limit debetowy, czyli o
    wiele łatwiejsza dla banku sytuacja i CZEKAM JUZ PONAD MIESIĄC! Ten mbank to
    dla mnie jedno wielkie kuriozum i wprowadzająca w błąd kampania
    reklamowa.Pozdrawiam i życze Ci przede wszystkim żelaznych nerwów w czekaniu
    aż oddzwonią, bo oni oddzwaniają od wielkiego "dzwonu" jak mają dobry dzień.
    do mnie oddzwaniają juz miesiąc!
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 3. Data: 2003-11-01 20:09:13
    Od: " " <k...@N...gazeta.pl>

    > aż oddzwonią, bo oni oddzwaniają od wielkiego "dzwonu" jak mają dobry
    dzień.
    > do mnie oddzwaniają juz miesiąc!

    Ja mialem wiecej szczescia. Zadzwonilem do nich w piatek aby zlozyc podanie o
    kredyt na podstawie historii rachunku. We wtorek sprawdzilem na stronie ze
    wstepna decyzja juz jest, w srode przyszedl mail ze przyznali. A w piatek
    (czyli po tygodniu) byl u mnie kurier z umowa w zebach.

    karolew

  • 4. Data: 2003-11-04 08:03:00
    Od: "Ryszard Kadow" <r...@p...com.pl_USUN_TO>

> [...]
    > stronie ze wstepna decyzja juz jest, w srode przyszedl mail ze przyznali.
    > A w piatek (czyli po tygodniu) byl u mnie kurier z umowa w zebach.

    hm czyli latwiej na podstawie histori konta?
    mam wplywy miesieczne na konto ponad 2 tys

    a linie odnawialna w pko sa jakies 6 tys

    i sie zastanwiam ktora opcje wybrac?
    zeby bylo pewniej i szybciej?

    pozdrawiam
    Ryszard