  • 1. Data: 2003-10-29 07:53:58
    Temat: czy byl opis reklamacji oszustwa?
    Od: "zgred" <z...@n...com>

    Witam.
    Czy komuś może się przypomni <subj>?

    Tzn nie bardzo wiem za czym miałbym guglać po archiwum.
    Chcę dotrzeć do opisów sytuacji następujących po "padnięciu ofiarą"
    oszustwa.
    Nie oszustwa na KK (te o ile wiem są szybko i sprawnie załatwiane na korzyść
    klienta), ani oszustwa "z wnętrza" banku (jak wyżej).
    A raczej o oszustwa typu "ktoś wrzuca do skrzynki polecenie przelewu z
    mojego konta na jego konto, po czym znika", albo wypłata na fałszywy d.os.
    itp.
    Moze na jakiejś stronce ktoś widział?
    Zgaduję, że banki nie lubią się tym chwalić...

    Dziekuje. Pozdrawiam. zgred.

  • 2. Data: 2003-10-29 08:29:33
    Temat: Re: czy byl opis reklamacji oszustwa?
    Od: "bj" <j...@m...torun.pl>

    Witam
    W PKO BP ktos z pracownikow ukradl czeki z bankowego sejfu /czyste druki/.
    Nastepnie wydrukowal na nich numery kont+ dane wlasciciela konta.
    Pozniej te czeki z wypelniona kwota oraz sfalszowanym moim podpisem
    byly realizowane w roznych placowkach /poczta,banki,itp/
    W PKO zauwazyli dziwna ilosc transakcji na moim koncie i zablokowali je
    powiadamiajac mnie o tym. Zmienili mi numer konta oraz zwrocili
    pobrane przez oszustów pieniadze /kilka tys pln/
    Podobno zlapali te osoby, ktore braly w tym udzial.
    Bylem 2 razy w sadzie

    I na tym sie skonczylo.
    Co najciekawsze PKO BP nie poczulo sie do tego
    aby mnie za to wszystko przeprosic. Woleli szybko
    zapomniec :)
    ROR mam juz w innym banku.
    Zdarzylo sie to kilka lat temu.

    Pozdrawiam,
    Jacek

    ---

  • 3. Data: 2003-10-29 12:31:00
    Temat: tnx Re: czy byl opis reklamacji oszustwa?
    Od: "zgred" <z...@n...com>

    Użytkownik "bj" <j...@m...torun.pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > W PKO BP ktos z pracownikow ukradl czeki z bankowego sejfu /czyste druki/.

    > Pozdrawiam,
    > Jacek

    Dzięki za opis. Interesujące.
    Jednak jest to przypadek "oszustwa z wewnątrz banku".

    Nadal poszukuję oszustw innego typu.
    Nie wierzę, żeby nie było w Polsce cwaniaczków na tyle głupich (i na tyle
    cwanych równocześnie), albo gangów działających na wystarczająco dużą skalę,
    aby nikt nie próbował oszustwa z przelewami na swoje (czy jakiegoś lumpa)
    konto.

    Pzdr. zgred.