    From: "Wojciech Pałasz" <l...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: ktore konto firmowe wybrac inteligo czy mbank?
    Date: Wed, 29 Oct 2003 11:34:14 +0100
    Sender: l...@p...onet.pl@62.233.148.218

    > W Inteligo przy kazdxej wylaci z bankomatu placisz 4,50 (nawet z
    bankomatow PKO BP) wiec argument o ilosci maszyn troche ma inne
    znaczenie ;)

    Jesli wiekszosc platnosci jako firma mozesz robisz przelewami, to
    mozesz nie korzystac z bankomatow.

    Inteligo ma jeszcze jedna zalete w stosunku do mBanku. Oddzialy PKO
    BP, w ktorych bez prowizji mozna robic wplaty i wyplaty z konta!

    Generalnie Inteligo jest drozsze. I chyba troche lepsze (sms z
    potwierdzeniami, oddzialy). Ale za te jakosc sie placi. Poza tym mozna
    filtrowac rozne platnosci w historii. A czasami musisz sprawdzic, czy
    zostala zaplacona faktura z firmy Y na kwote X wieki temu :)

    Osobisie mam jednak konto mBiznes plus prywatne konto w Inteligo. W
    Inteligo robie wplaty gotowkowe i raz w miesiacu robie przelew na
    konto w mBanku. Nie wiem czy jest to do konca legalne. Ale jak
    urzednik bedzie chcial, to i tak sie przyczepi i tak. Chocby do koloru
    skarpetek :-) Wszystkie platnosci robie z mBanku.

    A propos wyplat z bankomatow. Wydaje mi sie ze wyplaty z bankomatow
    PKO BP sa bezprowizyjne. Prowizja tylko dotyczy sieci Euronetu... Mam
    racje czy sie myle?

    Wojtek Palasz
    Gdansk