  • 31. Data: 2003-11-02 20:55:13
    Temat: Re: ktore konto firmowe wybrac inteligo czy mbank?
    Od: o...@p...onet.pl

    > IMHO powinieneś się raczej zastanawiać nad mBankiem vs MultiBank.

    Unikaj Multibanku.

    Zawsze myślałem, że to PKO SA osiągnęło szczyt dna czyli olewactwo klienta
    połączone z długością kolejek itp. itd.

    A jednak, to właśnie w Multibanku szczytowe jest dno wspomniane powyżej.
    Polecam szczególnie dwie godziny 1630 do 1700 oraz 1855.

    W pierwszym przypadku, zobaczymy krzątających się pracowników banku, być może
    nawet za biurkami w liczbie około 6 z czego tylko 1 do 2 zajmuje się
    klientami. Procedura jest taka, że reszta kończy dzień pracy i musi to robić
    na oczach zazwyczaj liczniej o tej porze gromadzących się klientów. Sprawia to
    wrażenie, iż to klient jest dla Multi a nie Multi dla klienta. Moje ponad
    roczne doświadczenie pokazuje, że nie jest to niestety tylko wrażenie. To fakt.

    W drugim przypadku, tylko w Multibanku udało mi się być totalnie skrzyczanym
    za to, że tak późno przychodzę i że kasa jest rozliczona, więc wpłaty żadnej
    nikt nie przyjmie ode mnie. Wpłata miała być rzedu kilkudziesięciu tysięcy
    złotych i musiałem się z tą kasą turlać następne dwanaście godzin.

    CO to kogo obchodzi, 1855 kasa rozliczona, klient to intruz.

    Cytuję: A co Pan myśli, że ja rodziny nie mam? Nie przyjmę i już!

    A następnego dnia ta sama pani powiedziała mi, że właściwie Bankowi nie zależy
    na wpłatach, tylko na tym, żebym miał saldo poniżej zera, bo to są dopiero ich
    realne przychody.

    Czyżby efekt niedawnego szkolenia z Public Relations?

    No ....

    Tego to nawet zjednoczone siły urzędnicze i kasowe banków Pekao SA w
    połączeniu z PEKAO BP by nie wymyśliły.

    Jest to twórczy i unikalny wkład BRE w rozwój bankowości w Polsce.

    I żeby nie było, że nie przestrzegałem.

    Miłe Multi początki lecz koniec żałosny.

    omfumu
    już na szczęście po multilekcji ze złego początków

    PS. mBank to też BRE ;-<

  • 32. Data: 2003-11-02 20:59:35
    Od: o...@p...onet.pl

    Pozdr.

    > Bo dla Biznesu to lepszy jest MultiBank.

    W rzeczy samej oddzwanianie w Multibanku działa identycznie. Ten bank jest w
    stanie rozłożyć firmę bez niczyjej pomocy.

    Więc Multibank? Tym Państwu już podziekujemy. Patrz wcześniejszy mój post na
    ich temat.

    pozdrawiam

    omfumu
    ktoremu sie robi brrrr na mysl o bre

  • 33. Data: 2003-11-03 13:06:08
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    > Jest to twórczy i unikalny wkład BRE w rozwój bankowości w Polsce.

    Czy starasz sie powiedziec, ze tak obsluguja w kazdej placowce MultiBanku
    kazdego klienta?
    Jako, ze czyteam ten Twoj piost po raz kolejny proponuje przekonac sie czy
    jest jakas roznica, czy nie.
    Napisz oficjalna skarge - podajac dzien i godzine. Zobaczymy jak zareaguja.

  • 34. Data: 2003-11-03 17:48:35
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > A jednak, to właśnie w Multibanku szczytowe jest dno wspomniane
    > powyżej. Polecam szczególnie dwie godziny 1630 do 1700 oraz

    [ciach]

    Z całym należnym Szacunkiem - lecz obserwujac funkcjonowanie
    "swojego" CUF watpie w autentycznosc opisywanej przez Ciebie
    sytuacji. *Pomijajac* jednak moj stosunek (nie)wiarygodnosci
    twojego opisu spytam sie tylko o jedno:

    Jesli takie zdarzenie mialo miejsce to czemu nie zlozyles
    oficjalnej skargi ?

    Jej zasadnosc bylaby latwa do potwierdzenia, a to dzieki
    nagraniom z kamer ochrony, byloby widoczne na nim jak na
    dloni zachowanie personelu.

    --
    Zastrzeżenie: Nie zgadzam się na wysyłanie ofert na adres użyty
    do/podczas wysłania tej wiadomości.

  • 35. Data: 2003-11-03 23:27:11
    Od: o...@p...onet.pl

> [...]
    > "swojego" CUF watpie w autentycznosc opisywanej przez Ciebie
    > sytuacji. *Pomijajac* jednak moj stosunek (nie)wiarygodnosci

    CUF Gdańsk w Krewetce. Jakieś trzy miesiące temu może cztery (okrzyczenie),
    oraz cały zeszły rok losowo wybrane dni tygodnia losowo wybrane godziny z
    przedzialu od 1600 do 1830 a nawet z dużymi trudnościami (ze strony personelu
    właściwego) później. (Przez losowość mam na myśli nieregularność a nie losowe
    pobieranie probek w celu kontroli;-)

    > Jesli takie zdarzenie mialo miejsce to czemu nie zlozyles
    > oficjalnej skargi ?

    Bo składałem takie skargi wcześniej. Odzew mierny i mizerny lub wcale. To po
    pierwsze.

    A po drugie. Bo nie mam przyjemności czekać dwa tygodnie na
    oddzwonienie/odpisanie z Multilinii/Multibanku z ichniejszym
    multimarketingowymblekotem bla bla bla. Jak już wspomniałem robiłem to
    wcześniej, i za każdym razem multilinki/multipiszącylisty podkreślali jak
    bardzo im zależy oraz multireklamowali swoje multiprodukty. Nie mam czasu na
    takie zabawy, a Koledze pytającemu w ramach istniejącego wątku wskazałem na
    dwa powody dla których w multi wydaje mi się, że nie warto. Ma rozum, rozsądzi
    sam. Ja dałem świadectwo jak było, i nie zamierzam na siłę przekonywać nikogo.
    Można nie wierzyć tak samo jak można i wierzyć. Voila!

    > Jej zasadnosc bylaby latwa do potwierdzenia, a to dzieki
    > nagraniom z kamer ochrony, byloby widoczne na nim jak na
    > dloni zachowanie personelu.

    Na to akurat nie wpadłem a poza tym byłem zszokowany - pierwszy raz za własne
    pieniądze zostałem okrzyczany (i w dodatku nie w PEKAO 8-))- i z dużą ilością
    kasy, którą trzeba było bezpiecznie przenieść przez niebezpieczne tereny razy
    dwa. Dziś pozostało tylko wspomnienie, nieprzyjemne zresztą, którym się dzielę.

    Poza tym, watek nie jest o procedurach reklamacyjnych. Watek jest o tym gdzie
    warto. Moim zdaniem w Multi są multiwystarczające powody że multiniewarto. Tam
    gdzie nie muszę nie składam reklamacji tylko głosuję nogami, działam przez
    powstrzymywanie się od działania i inne metody żywcem zaczerpnięte z non-
    violence.

    W wypadku multi zagłosowałem nogami. A w ślad za mną głosowały moje pieniądze.

    ot i tyle

    omfumu
    co głosuje nogami wyłącznie gdy go zmuszają

    PS. Niniejsza odpowiedź także dla Michała Amry Macierzyńskiego którego
    niniejszym pozdrawiam.