  • 11. Data: 2003-10-29 12:15:45
    Temat: Re: ktore konto firmowe wybrac inteligo czy mbank?
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Wojciech Pałasz" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:bno539$7t7$1@news.onet.pl...

    > filtrowac rozne platnosci w historii. A czasami musisz sprawdzic, czy
    > zostala zaplacona faktura z firmy Y na kwote X wieki temu :)

    No to w serwisie www tego nie sprawdzisz, bo trzyma historię bodajże z
    trzech ostatnich miesięcy.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 12. Data: 2003-10-29 12:18:34
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    napisał w wiadomości news:bno4iv$6dj$1@news.onet.pl...

    > Korzystasz z konta firmowego czy prywatnego? Bo to jest podstawowa
    roznica! Ja tez wyplacam z PKO BP z Inteligo i nic nie place, tyle, ze to
    moje
    > prywatne konto, a nie firmowe...

    Jeśli posiada się konto firmowe, to wystarczy zamiast do bankomatu PKOBP z
    kartą inteligo to biegać do kasy z POSem - każda wypłata za darmo. :-)

    Tym bardziej, że z kont firmowych nie wypłaca się chyba codziennie po 20
    PLN... Dlatego problem płatnych wypłat gotówki da się w jakiś sposób ominąć.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 13. Data: 2003-10-29 12:20:35
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Kazimierz" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > przydaje
    > >
    > moze 3 miesiace to dla Wojtka wieki :)

    Ja już się przestraszyłem, że to ja coś mówiłem bez sensu, ale na szczęście
    przedmówca to też Wojtek. :-)

    PS Pozdrowneinia dla imiennika :)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 14. Data: 2003-10-29 13:45:18
    Od: "Witek" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "Ryszard Kadow" <r...@p...com.pl_USUN_TO> napisał:
    > Ktore konto firmowe wybrac inteligo czy mbanku?

    IMHO powinieneś się raczej zastanawiać nad mBankiem vs MultiBank.

    > Czy ktores ma wyrazna przewage na drugim (oprcz liczby bankomantow)?
    > Dodam ze posiadam juz zwykle konto w mbanku.

    Jeśli nie potrzebujesz dostępu do oddziałów, kasy, przelewów zagranicznych to
    mBank będzie OK. Tym bardziej, że są już nowe karty debetowe i można ustalić
    sensowne limity bankomatowe.

  • 15. Data: 2003-10-29 13:50:49
    Od: "Wojciech Pałasz" <l...@p...onet.pl>

    > przydaje
    > >
    > moze 3 miesiace to dla Wojtka wieki :)

    O faktycznie..... To dla mnie nie sa wieki :) A wowczas ta cecha
    przestaje byc zaleta.

    Wojtek Palasz
    Gdansk

  • 16. Data: 2003-10-29 14:54:58
    Od: Bartol Partol <b...@p...co>

    Użytkownik Wojciech Pałasz napisał:

    > O faktycznie..... To dla mnie nie sa wieki :) A wowczas ta cecha
    > przestaje byc zaleta.

    Swoja droga moze by zasypac dziadow w Inteligo listami w sprawie
    udostepnienia na www calej historii rachunkow? Przeciez to dla nich
    zaden problem (i tylko troche mniej kasy do zarobienia). Ja tylko raz
    zamowilem wyciag sprzed 3 miesiecy, bo go sklasowalem, a okazal sie byc
    potrzebny.

    Bartol

  • 17. Data: 2003-10-29 15:01:48
    Od: "Kazimierz" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Bartol Partol" <b...@p...co> napisał w wiadomości

    > Swoja droga moze by zasypac dziadow w Inteligo listami w sprawie
    > udostepnienia na www calej historii rachunkow? Przeciez to dla nich
    > zaden problem (i tylko troche mniej kasy do zarobienia).

    I sam sobie odpowiedziales co do celowosci "zasypywania dziadow listami" :)
    Na szczescie jest jeszcze konkurecja :)

  • 18. Data: 2003-10-29 17:33:58
    Od: Bartol Partol <b...@p...co>

    Użytkownik Kazimierz napisał:

    > I sam sobie odpowiedziales co do celowosci "zasypywania dziadow listami" :)
    > Na szczescie jest jeszcze konkurecja :)

    Eeeeeee, uzylem zbyt duzego skrotu myslowego. Poniewaz trzeba placic za
    dostep do historii, to przechowije wyciagi przysylane e-mailem, a
    niektore platnosci sciagam w postaci PDFa. Zeby niepotrzebnie nie
    placic. Ale to powoduje, ze trzymam kupe niepotrzebnego smiecia, ktorego
    moglbym nie trzymac, gdyby Inteligo nie bylo az tak pazerne na kase. I o
    to mi chodzilo.

    A konkurencja nie ma porzadnego serwisu SMSowego.

    Bartol

  • 19. Data: 2003-10-29 18:32:50
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    > A konkurencja nie ma porzadnego serwisu SMSowego.

    Przepraszam, że wtrącę. Czy Ty też sypiasz z SMSami? :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 20. Data: 2003-10-29 19:16:37
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Wed, 29 Oct 2003 15:54:58 +0100, w <bnokea$884$1@nemesis.news.tpi.pl>, Bartol
    Partol <b...@p...co> napisał(-a):

    > Przeciez to dla nich
    > zaden problem (i tylko troche mniej kasy do zarobienia). Ja tylko raz
    > zamowilem wyciag sprzed 3 miesiecy, bo go sklasowalem, a okazal sie byc
    > potrzebny.

    Wyciągi dostajesz na emaila, więc po co zamawiać?