  • 1. Data: 2008-02-15 14:07:58
    Temat: konto online w eurobanku
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    więcej na ten temat tutaj:
    http://hydepark.prnews.pl/index.php/rewolucyjny_rach
    unek_internetowy_eurobanku,display,34283

    można je założyć w 15 min. (tyle to u mnie trwało)

    konto za 0 zł (warunki zwolnienia łatwe do spelnienia)
    karta 95gr miesięcznie (niespersonalizowana wydawana od ręki)
    wypłata z bankomatu eurobanku 0 zł, a pozostałe 1 zł
    można w systemie zdefiniować limity transakcji gotówkowych i bezgotówkowych
    oprocentowanie (liniowe) konta 5,55% - wyżej niż w Polbanku
    przelewy za 0 zł
    autoryzacja kodem z tokena, a token to aplikacja zainstalowana w tel.
    komórkowym - fajna sprawa ;-)
    bankowość elektroniczna lata świetlne przed Polbankiem, lepiej niż w Citi i
    ING

    wysłałem tam kilka złotych, aby przetestować przelewy

    zobaczymy jakie będą efekty tego testu

    pozdr.
    RobertS

  • 2. Data: 2008-02-15 14:33:36
    Temat: Re: konto online w eurobanku
    Od: "Paweł" <p...@u...to>

    po co tu spamujesz ?

  • 3. Data: 2008-02-15 14:48:15
    Od: "Tomasz Balawejder" <t...@s...pl>

> [...]
    > bezgotówkowych
    > oprocentowanie (liniowe) konta 5,55% - wyżej niż w Polbanku

    Wymogi sa zeby bylo 0zl a i tak nie bedzie bo karta bo bankomat itd
    oprocentowanie bardzo dobre ale konkurencja bardzo podobnie

    Podglada online fajny przynajmniej do KK bo tyle mam a reszte tylko spis :)
    ale 5 dni czekalem na zestawienie transakcji i wyciag miesieczny :(
    a czas pojawiania sie w systemie codziennych operacji tez nie powala
    ciekawe czy z karta debetowa do konta tez bedzie miala taki zaplon :)
    Ogolnie oferta fajna niech sie teraz inni wysilaja :)

    W eurobanku zostaje przy KK idealna
    do wyplat gotowki ze wszystkich bankomatow oplata tylko 1zl :) + odsetki
    ale jak sie splaci zaraz przelewem z innego banku to jest 1zl :)

  • 4. Data: 2008-02-15 14:57:58
    Od: g...@g...com

    To przejdzmy moze do trudniejszych rzeczy:
    1. Jak w Eurobanku jest z poleceniem zaplaty?
    2. Jak jest z wyciagami? Elektroniczne czy papierowe? Jesli papierowe,
    to czy mozna z nich zrezygnowac?

  • 5. Data: 2008-02-15 15:18:21
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    g...@g...com napisał(a):
    > To przejdzmy moze do trudniejszych rzeczy:
    > 1. Jak w Eurobanku jest z poleceniem zaplaty?
    > 2. Jak jest z wyciagami? Elektroniczne czy papierowe? Jesli papierowe,
    > to czy mozna z nich zrezygnowac?

    1. nie spamuję tylko chcę sprowokować dyskusję nt nowej uslugi bankowej,
    gdybyś nie zauważył to ta grupa jest temu poświęcona
    2. PZ - nie wiem, korzystam tylko z nich w Multi
    3. jedne i drugie, wybrałem elektroniczne:
    w TOiP jest info, że elektroniczne oraz papierowe generowane raz w miesiącu
    w oddziale są gratis, ale można sobie zamówić z wysyłką i wtedy 2 zł...

    pozdr.
    RobertS

    ps
    bank ma obowiązek udostępnić klientowi bezpłatnie historię (wyciąg) za
    ostatni miesiąc, oczywiście jeżeli klient wyrazi zgodę może to być wersja
    elektroniczna

    ps2
    ktoś płacił ich kartami za granicą? jakie przeliczniki?

  • 6. Data: 2008-02-15 15:22:57
    Od: "Zephyr" <z...@T...com>

    a można robić przelewy zagraniczne? i za ile?

  • 7. Data: 2008-02-15 16:08:38
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 15 Lut, 15:07, "RobertS" <b...@p...pl> wrote:

    > wysłałem tam kilka złotych, aby przetestować przelewy
    >
    > zobaczymy jakie będą efekty tego testu

    Szkoda, ze nie maja ukladu KO + zwykle konto.
    W sytuacji, gdy ich karta bedzie przeznaczona do wtykania do
    wszystkich dziur (bankomatowych), to ryzyko zeskanowania jest duze. W
    tym momencie, mimo niezlego oprocentowania strach trzymac tam wieksze
    kwoty..

  • 8. Data: 2008-02-15 18:42:16
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Jakie sa warunki ? Nie mam dostepu do www.

    > karta 95gr miesięcznie (niespersonalizowana wydawana od ręki)

    Tzn. ? Nie ma na niej naszych danych ?

> [...]
    > można w systemie zdefiniować limity transakcji gotówkowych i bezgotówkowych
    > oprocentowanie (liniowe) konta 5,55% - wyżej niż w Polbanku

    To wyglada pieknie.

    > bankowość elektroniczna lata świetlne przed Polbankiem, lepiej niż w Citi i
    > ING

    A to mnie zaskoczylo. Myslalem ze to jakas tragedia, a tu takie cos. Czy
    ichniejsza KK tez ma jakis sensowny podglad ?

    > zobaczymy jakie będą efekty tego testu

    Czekam bardzo na informacje.

    --
    Mithos

  • 9. Data: 2008-02-15 19:23:42
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    pele napisał(a):
    > podglad do karty calkiem spoko jest wszystko co trzeba
    > tylko czas pojawiania sie operacji to nawet kilka dni
    > nie ma blokad
    > a generowanie wyciagu miesiecznego zajelo im 5 dni

    Dla mnie powyszy opis oznacza ze podglad nie jest spoko :)

    --
    Mithos

  • 10. Data: 2008-02-15 19:36:35
    Od: "pele" <a...@a...sd>