  • 1. Data: 2008-02-14 21:55:02
    Temat: mBank księgowanie przelewów
    Od: Kamikazee <n...@n...pl.invalid>

    Czy orientujecie w jakich godzinach bądź po jakim czasie przelew jest księgowany?

  • 2. Data: 2008-02-14 22:22:45
    Temat: Re: mBank księgowanie przelewów
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Kamikazee <n...@n...pl.invalid> writes:

    > Czy orientujecie w jakich godzinach bądź po jakim czasie przelew jest księgowany?

    Jaki przelew? Z eliskiru? Wewnętrzny?

    Dobrym przybliżeniem jest:
    http://www.mbank.pl/przewodnik/faq/?category=11
    Choć np. do pierwszego przychodzącego eliksiru można dodać 90 min

    KJ

  • 3. Data: 2008-02-14 23:04:11
    Od: Kamikazee <n...@n...pl.invalid>

    Kamil Jońca pisze:
    > Dobrym przybliżeniem jest:
    > http://www.mbank.pl/przewodnik/faq/?category=11
    > Choć np. do pierwszego przychodzącego eliksiru można dodać 90 min

    Dzięki.

  • 4. Data: 2008-02-15 05:26:26
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 14.02.2008 Kamikazee <n...@n...pl.invalid> napisał/a:

    > Dzięki.

    Przy czym ostatnimi czasy te godziny się mocno rozjechały. Pierwszą sesję
    otrzymuję na ogół w okolicach 14:00, dzięki czemu nigdy nie zdążę już
    zapakować klientom paczek i wysłać ich tego dnia priorytetem.

    Ktoś podpowie inny niż mBank bank z rachunkami dla DG i koniecznie z
    powiadamianiem SMS o przelewach przychodzących (w rozsądnej cenie)?
    --
    Samotnik

  • 5. Data: 2008-02-15 08:43:39
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Thu, 14 Feb 2008 22:55:02 +0100, Kamikazee napisał(a):

    > Czy orientujecie w jakich godzinach bądź po jakim czasie przelew jest
    > księgowany?

    To się też może przydać:
    http://www.money.pl/banki/elixir/

    Xenocide

  • 6. Data: 2008-02-15 08:52:22
    Od: "max" <b...@a...pl>

> [...]
    >
    > Ktoś podpowie inny niż mBank bank z rachunkami dla DG i koniecznie z
    > powiadamianiem SMS o przelewach przychodzących (w rozsądnej cenie)?

    ja pierwsze przychodzace dostaje ok 12:30 w mbanku
    teraz testuje ING direct ale to chyba nie dla DG

  • 7. Data: 2008-02-15 09:07:41
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Samotnik pisze:
    [...]

    > Ktoś podpowie inny niż mBank bank z rachunkami dla DG i koniecznie z
    > powiadamianiem SMS o przelewach przychodzących (w rozsądnej cenie)?

    Inteligo?
    KJ

  • 8. Data: 2008-02-15 09:32:01
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 15.02.2008 max <b...@a...pl> napisał/a:

    > ja pierwsze przychodzace dostaje ok 12:30 w mbanku

    Jeszcze miesiąc-dwa temu to była reguła i u mnie. Teraz jest tak z rzadka,
    na ogół spływają hurtem właśnie około 14:00.
    --
    Samotnik

  • 9. Data: 2008-02-15 09:40:34
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Ktoś podpowie inny niż mBank bank z rachunkami dla DG i koniecznie z
    > powiadamianiem SMS o przelewach przychodzących (w rozsądnej cenie)?

    Nie znam, ale mam inny pomysł :)
    Paczki mogą czekać już od rana spakowane i gotowe do wysyłki.
    w ten sposób o 14:10 możesz już wysyłać te, za które przelewy przyszły.

  • 10. Data: 2008-02-15 10:49:24
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 15.02.2008 S.T. <n...@p...onet.pl> napisał/a:

    > Nie znam, ale mam inny pomysł :)

    Widać nigdy nie prowadziłeś sklepów internetowych ;)

    > Paczki mogą czekać już od rana spakowane i gotowe do wysyłki.
    > w ten sposób o 14:10 możesz już wysyłać te, za które przelewy przyszły.

    Problem jest taki, że ludzie składają zamówienia, a potem olewają temat i
    nie płacą. Gdybym miał pakować wszystko od razu, to bym nic nie robił,
    tylko pakował i rozpakowywał. ;) W dodatku po wpłacie, a przed zaklejeniem
    paczki trzeba wystawić paragony, czasem jeszcze fakturę, potem zanieść
    to wszystko na raty do auta, pojechać na pocztę i tak dalej. Przed
    piętnastą odpada. Tak to by było można, gdyby mieć dwie przesyłki dziennie
    i mieć gwarancję, że dany klient jest poważny i zapłaci.
    --
    Samotnik