  • 11. Data: 2008-02-15 19:48:42
    Temat: Re: konto online w eurobanku
    Od: "pele" <a...@a...sd>

    > Dla mnie powyszy opis oznacza ze podglad nie jest spoko :)

    spoko pod wzgledem opisu transakcji splat minimalnej itp itd
    to naprawde jest fajnie zrobione
    ale ten czas pokazywania sie transakcji jest naprawde mizerny :(

  • 12. Data: 2008-02-15 22:04:13
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > Jakie sa warunki ? Nie mam dostepu do www.
    wpływ 800 zł miesięcznie lub średnie saldo na rachunkach 10kzł (lokaty też
    się liczą)

    > Tzn. ? Nie ma na niej naszych danych ?
    dokładnie tak, nie ma ani imienia ani nazwiska, ale jak ktoś chce to może
    dostać taką normalną, z tym że nie od ręki tylko przyślą pocztą

    > To wyglada pieknie.
    interesująco, no nie ;-)

    > A to mnie zaskoczylo. Myslalem ze to jakas tragedia, a tu takie cos. Czy
    > ichniejsza KK tez ma jakis sensowny podglad ?
    bez wodotrysków = wygląda normalnie, ale poza tym eurobank przejął
    PartnerClub od BPH więc widać, że idzie w dobrym kierunku

    > Czekam bardzo na informacje.
    next week pobawię się przelewami i debetówką - może nawet spróbuję nią
    zapłacić, dla niektórych to może być szok, że jest karta bez danych
    posiadacza ;-)

    pozdr.
    RobertS

  • 13. Data: 2008-02-15 22:08:22
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > Szkoda, ze nie maja ukladu KO + zwykle konto.
    > W sytuacji, gdy ich karta bedzie przeznaczona do wtykania do
    > wszystkich dziur (bankomatowych), to ryzyko zeskanowania jest duze. W
    > tym momencie, mimo niezlego oprocentowania strach trzymac tam wieksze
    > kwoty..

    dlaczego?
    ustawiasz sobie niski limit transakcji i nikt konta ci nie wyczyści, poza
    tym karta wybitnie onlajnowa z koniecznością wbicia pinu

  • 14. Data: 2008-02-15 22:20:27
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 15 Lut, 23:08, "RobertS" <b...@p...pl> wrote:

    > dlaczego?
    > ustawiasz sobie niski limit transakcji i nikt konta ci nie wyczyści, poza
    > tym karta wybitnie onlajnowa z koniecznością wbicia pinu

    Wisz, czy zakladasz, ze mozna tam ustawiac limity transakcji (dzienne,
    miesieczne) ? Poprzez internet?
    Co do wbicia pinu - pisalem wlasnie o klonowaniu w bankomatach co
    laczy sie przewaznie z przechwyceniem pin.

  • 15. Data: 2008-02-15 22:22:04
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    RobertS napisał(a):
    > bez wodotrysków = wygląda normalnie, ale poza tym eurobank przejął
    > PartnerClub od BPH więc widać, że idzie w dobrym kierunku

    Tak, wiem. Wlasnie jedynie z uwagi na PartnerClub moglbym sie
    zainteresowac ich KK.

    Tym niemniej poczekam, nie spieszy mi sie.

    --
    Mithos

  • 16. Data: 2008-02-15 22:22:37
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "RobertS" <b...@p...pl> writes:

    > dlaczego?
    > ustawiasz sobie niski limit transakcji i nikt konta ci nie wyczyści

    Ci którzy zostali wielokrotnie obciążeni awarią Visy, też tak myśleli.
    KJ

  • 17. Data: 2008-02-15 22:23:44
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 15 Lut, 23:04, "RobertS" <b...@p...pl> wrote:

    > next week pobawię się przelewami i debetówką - może nawet spróbuję nią
    > zapłacić, dla niektórych to może być szok, że jest karta bez danych
    > posiadacza ;-)

    Placilem taka jeden jedyny raz, na wieksza kwote w biurze podrozy
    (ichnia kredytowa). Pani sie upewniala u szefowej,czy napewno
    mozna :)))

    Jak wyglada debetowka? Tak jak ich kredytowe? Kolory, wzornictwo? Nie
    maja innych niz kredytowe na swoich stronach.

  • 18. Data: 2008-02-15 22:27:06
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > Wisz, czy zakladasz, ze mozna tam ustawiac limity transakcji (dzienne,
    > miesieczne) ? Poprzez internet?
    Wiem. Najpierw myślałem, że tylko pracownik w placówce, ale samemu przez
    net też można to zrobić - już sobie pozmieniałem

    > Co do wbicia pinu - pisalem wlasnie o klonowaniu w bankomatach co
    > laczy sie przewaznie z przechwyceniem pin.
    ok, ale jak sobie ustawisz limit wypłaty np. na 500 zł i masz 1.000.000 na
    koncie na złodziej ci tek kasy nie wyczyści...

  • 19. Data: 2008-02-15 22:29:00
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 15 Lut, 23:22, k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) wrote:

    > Ci którzy zostali wielokrotnie obciążeni awarią Visy, też tak myśleli.

    I po tej awarii zorientowalem sie, ze ustawienie limitu dziennego
    wlasciceila karty nie jest recepta na ograniczenie lacznych kwot
    dziennych transakcji karta bezstykowa (rowniez nie sa autoryzowane).

  • 20. Data: 2008-02-15 22:29:29
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    Mithos <f...@a...pl> napisał(a):

    > Dla mnie powyszy opis oznacza ze podglad nie jest spoko :)
    to konto działa od kilku dni i ponoć jest INNE niż konto standardowe, ale
    nt tego kiedy pojawiają się transakcje na koncie się nie wypowiem, bo na
    razie żadnej nie wykonalem...w pon. pojadę na NESTE i sie pobawię kartą ;-)