  • 1. Data: 2008-02-15 11:35:48
    Temat: Problem z bankomatem
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    Sprawa ma się tak:
    Bankomat w budynku PeKaO SA. Na monitorze wyświelta się info "Bankomat
    obsługuje EURONET". Na bankomacie naklejka bankomat PeKaO SA. Pytam w banku
    czyj bankomat Pani mówi że Euronetu.
    A że w Euronecie karty Kredyt Banku mam bez prowizji to biorę kasę. Dzisiaj
    ściągają z konta 105!!!! zł prowizji. Okazuje się że to bankomat BPH :). Mam
    też konto w BPH i mogłem sobie z niego pobrać kasę za 1 zł /konto firmowe/.
    Ale to szczegół.
    Pytanie za 100 pkt. Czy jest szansa i jak odzyskać tą prowizję?
    pzdr
    GL

  • 2. Data: 2008-02-15 11:44:11
    Temat: Re: Problem z bankomatem
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    Użytkownik "glang" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Pytanie za 100 pkt. Czy jest szansa i jak odzyskać tą prowizję?

    Nie sadze aby byla realna szansa na odzyskanie tej prowizji. Tzn. mozna
    jedynie liczyc na to, ze uda sie wzbudzic żałość w stosunku do siebie i z
    litosci oddadza. Inna rzecz, ze procentowa prowizja zamiast kwotowej to dosc
    niedzisiejse standardy, szczegolnie jak na karte debetowa, bo przy charge to
    jest jeszcze do zaakceptowania, i tutaj KB daje troszke ciala.

    Jednakze jesli to bankomat BPH, to mial zdecydowanie inne menu niz Euronety
    i to od razu dalo sie to zauwazyc.

    marekz

  • 3. Data: 2008-02-15 11:55:03
    Od: Kamil 'czemu' Bista <t...@c...org>

    glang pisze:
> [...]
    > /konto firmowe/. Ale to szczegół.
    > Pytanie za 100 pkt. Czy jest szansa i jak odzyskać tą prowizję?

    Czy Twój bank udostępnia liste bezprowizyjnych bankomatów?

    Jeśli tak, to być może jesteś na straconej pozycji - może być tak, że
    bezprowizyjne są tylko te, co są na liście.

    Euronet aktualnie obsługuje bardzo dużo bankomatów - można to łatwo
    odróżnić od ichniego bezprowizyjnego bankomatu - Euronety mają inny
    układ graficzny prezentacji na monitorze.

    Euronety (tj. takie niebankowe - gdzie możesz wypłącić pieniądze jak w
    Euronecie) można znaleźć np. w MultiBanku, mBanku, niektórych Lukasach
    (nie wiem czy wszystkich).

    --
    k.

  • 4. Data: 2008-02-15 18:48:05
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@z...pl>

    Dnia Fri, 15 Feb 2008 12:35:48 +0100, glang napisał(a):

> [...]
    > Ale to szczegół.
    > Pytanie za 100 pkt. Czy jest szansa i jak odzyskać tą prowizję?

    Przerabiałem to kilka lat temu:
    Bankomat w Centrum Warszawy ul. Emilii Plater 53 wieeelki biurowiec,
    maszyna stała przed wejściem do BPH (nie w oddziale) i bylo na nim
    napisane, że obsługuje go Euronet więc wypłaciłem kartą mBanku, a z konta
    zeszła też prowizja.
    Napisałem banku BPH, opisałem dokładnie sytuację jak oznakowany, jakie
    nalepki, gdzie stoi i lokalizacja nie sugeruje, kto jest właścicielem.

    Otrzymałem odpowiedź, że mam rację, że bardzo mnie przepraszają i dalej
    same serdeczności. Po danych osobowych wykryli, że mam też konto w BPH i
    zwrócili mi prowizje na konto w BPH.
    Po 2-3 tygodniach na bankomatach BPH pojawiły się nalepki:
    "Bankomat jest własnością BPH obsługuje go Euronet" czy jakoś tak.

    Zwracam uwagę, że teraz po tej feralnej fuzji znów pomieszały się bankomaty
    i jak ktoś przyzwyczajony do jakiegoś bankomatu to może się naciąć. W tej
    sytuacji proponuję pisać pismo do centrali i wyjaśniać.

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    rozkoduj mój @ na tiny.pl: http://tiny.pl/p7bb
    http://grupy.3mam.net

  • 5. Data: 2008-02-16 09:37:50
    Od: "Jacek L." <j...@g...pl>

    Jak macie konta w jakiś porabanych bankach to tak jest z bankomatami BZWBK,
    w ktorych tez bezprowizyjnie wyplaca sie pieniądze z konta w Lukasie nie ma
    takich smiesznych problemów.