  • From: "RobertS" <b...@p...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: konto online w eurobanku
    Date: Fri, 15 Feb 2008 16:18:21 +0100

    g...@g...com napisał(a):
    > To przejdzmy moze do trudniejszych rzeczy:
    > 1. Jak w Eurobanku jest z poleceniem zaplaty?
    > 2. Jak jest z wyciagami? Elektroniczne czy papierowe? Jesli papierowe,
    > to czy mozna z nich zrezygnowac?

    1. nie spamuję tylko chcę sprowokować dyskusję nt nowej uslugi bankowej,
    gdybyś nie zauważył to ta grupa jest temu poświęcona
    2. PZ - nie wiem, korzystam tylko z nich w Multi
    3. jedne i drugie, wybrałem elektroniczne:
    w TOiP jest info, że elektroniczne oraz papierowe generowane raz w miesiącu
    w oddziale są gratis, ale można sobie zamówić z wysyłką i wtedy 2 zł...

    pozdr.
    RobertS

    ps
    bank ma obowiązek udostępnić klientowi bezpłatnie historię (wyciąg) za
    ostatni miesiąc, oczywiście jeżeli klient wyrazi zgodę może to być wersja
    elektroniczna

    ps2
    ktoś płacił ich kartami za granicą? jakie przeliczniki?