  • 1. Data: 2008-02-14 20:51:50
    Temat: BPH --> Pekao - znikające przelewy zagraniczne??
    Od: "Piotr C." <k...@g...com>

    Witam,

    Czy ktoś spotkał się z taką sytuacją? Konto w BPH, przeniesione z
    automatu do Pekao.
    Zleciłem przedwczoraj przelew zagraniczny (poza Unie), prawidłowy SWIFT
    (sama się dopisała nazwa banku i kraj), kwota 8000zł. Na drugi dzień
    brak jakiegokolwiek śladu - ani obciążenia konta, ani w oczekujących /
    odrzuconych itd... teraz tak samo. Wysłałem zapytanie i poinformowano
    mnie, że sprawę przekazano do oddziału w sąsiednim mieście (jest to
    bank... BPH).

    Tymczasem zależy mi na czasie i zastanawiam się, czy nie ponowić
    przelewu z Citibanku (tam z kolei marudzą że musi być IBAN, o którym w
    tym kraju niewiele słyszano, a wszelkie dane trzeba przekazać
    telefonicznie (spróbowałem i narobili mase błędów...) - stąd moje
    pytanie, czy ktoś spotkał się z takim problemem.

    pozdrawiam

    --
    Sektor windykacyjny jest najszybciej rozwijającą się
    branżą całego polskiego rynku finansowego.

  • 2. Data: 2008-02-15 13:40:43
    Temat: Re: BPH --> Pekao - znikające przelewy zagraniczne??
    Od: "Piotr C." <n...@m...com>

    Piotr C. wrote:
    > Wysłałem zapytanie i poinformowano
    > mnie, że sprawę przekazano do oddziału w sąsiednim mieście (jest to
    > bank... BPH).

    Odpowiadam sam sobie - był telefon z Pekao.
    Przyczyną było wybranie w polu waluty: PLN, tymczasem prawidłowe jest:
    EUR... Kto by zgadł? Waluta docelowa to KRW, prędzej bym wybrał USD niż
    EUR... Było to powodem odrzucenia przelewu (jakkolwiek nadal śladu po
    nim niema).

    P.

  • 3. Data: 2008-02-15 16:05:39
    Od: "Adam S." <d...@p...onet.pl>

> [...]
    > EUR... Kto by zgadł? Waluta docelowa to KRW, prędzej bym wybrał USD niż
    > EUR... Było to powodem odrzucenia przelewu (jakkolwiek nadal śladu po nim

    Bphowski sezam ma rejestr zdarzeń (co prawda komunikat mógłby być malo
    czytelny ale w przypadku odrzucenia zlecenia coś tam powinno sie pojawić).
    To w sytuacji gdybyś jeszcze nie został zmigrowany do Pekao.

    pozd
    as

  • 4. Data: 2008-02-16 06:29:24
    Od: Szymuś <pwdi_@_friko3.onet.pl>

    Nic nie stoi na przeszkodzie, żeby przenieść się z PKO do BPH. Ja zdążyłem
    za darmo przed 30 listopada. I nie przejmuję się tym, że w moim mieście nie
    ma BPH. I tak wszystko załatwiam przez Internet lub telefon. Mam nadzieję,
    że PBH odbuduje się i będę znów miał placówkę niedaleko.
    Wyrazy współczucia dla klientów PKO SA

    --
    "Podwładny winien mieć przed obliczem przełożonego
    wygląd lichy i durnowaty tak,

    Ukaz cara Rosji, Piotra I z 2 grudnia 1708r.