  • 1. Data: 2008-02-15 12:38:19
    Temat: Nazwa banku po numerze konta - szukam uslugi online
    Od: Telemach <t...@g...pl>

    Wydaje mi sie ze natknalem sie gdzies niedawno na strone gdzie mozna
    bylo wprowadzic numer konta a serwis zwracal nazwe banku. Szukam
    takiego serwisu ktory :

    - obsluguje to formularzem online (nie chce sciagac programu lub samej
    bazy z KIR)
    - nie trzeba wprowadzac samego numeru rozliczeniowego, mozna
    wprowadzic caly numer konta a skrypt sam sobie znajdzie numer
    rozliczeniowy

    na tej stronie

    http://www.kir.com.pl/main.php?p=3919

    mozna tylko sprawdzic czy numer jest poprawny i nic ponad to

  • 2. Data: 2008-02-15 12:42:06
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Telemach pisze:
    [...]> http://www.kir.com.pl/main.php?p=3919

    > mozna tylko sprawdzic czy numer jest poprawny i nic ponad to

    Ale poniżej masz "wyszukiwarka uczestników".

    KJ

  • 3. Data: 2008-02-15 12:49:03
    Od: Telemach <t...@g...pl>

    > Ale poniżej masz "wyszukiwarka uczestników".

    Nr BIC musi mieć 8 lub 11 znaków co nie spelnia kryterium tego zeby
    formularz przyjmowal caly numer konta,
    dobre i tyle ale wciaz szukam czegos lepszego

  • 4. Data: 2008-02-15 15:20:44
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > Nr BIC musi mieć 8 lub 11 znaków co nie spelnia kryterium tego zeby
    > formularz przyjmowal caly numer konta,
    > dobre i tyle ale wciaz szukam czegos lepszego

    a na co ci cały numer konta? oddział banku zawarty jest w cyfrach od 3 do
    10

    pozdr.
    RobertS

  • 5. Data: 2008-02-15 20:36:24
    Od: "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm>

    Użytkownik "Telemach" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
    g.googlegroups.com..
    .
> [...]
    > na tej stronie
    > http://www.kir.com.pl/main.php?p=3919
    > mozna tylko sprawdzic czy numer jest poprawny i nic ponad to

    Dzisiaj z tego korzystałam:
    http://bazy.hoga.pl/banki.asp

    Ale tu się wprowadza tylko numer banku, a nie cały 26-cyfrowy numer.

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)

    --
    # od niklu # # gg - 4939629 #
    # (A. Einstein) #

  • 6. Data: 2008-02-16 02:44:37
    Od: Marcin Gryszkalis <m...@f...pl>

    Telemach wrote:
    > Nr BIC musi mieć 8 lub 11 znaków co nie spelnia kryterium tego zeby
    > formularz przyjmowal caly numer konta,
    > dobre i tyle ale wciaz szukam czegos lepszego

    http://www.kir.com.pl/systems/kir/_files_/uczestnicy
    /test.txt
    i dalej ctrl-f i szukasz cyfr od 3 do 10 z ibana

    pozdrawiam
    --
    Marcin Gryszkalis, PGP 0x9F183FA3
    jabber jid:m...@f...pl, gg:2532994

  • 7. Data: 2008-02-16 11:12:47
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sat, 16 Feb 2008 03:44:37 +0100, Marcin Gryszkalis napisał(a):

    > http://www.kir.com.pl/systems/kir/_files_/uczestnicy
    /test.txt
    > i dalej ctrl-f i szukasz cyfr od 3 do 10 z ibana

    Ta baza jest w 100% aktualna? Bo nie ma tam np. oddziału Millenium z ul.
    Kondratowicza w W-wie. A oddzial istnieje od ladnych paru lat.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 8. Data: 2008-02-17 20:42:51
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Telemach napisał(a):

> [...]
    >
    > na tej stronie
    >
    > http://www.kir.com.pl/main.php?p=3919
    >
    > mozna tylko sprawdzic czy numer jest poprawny i nic ponad to

    Będziesz się musiał jednak posiłkować programem, np. Ibanatorem

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 9. Data: 2008-02-21 09:47:11
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Twój własny trachunek w chyba wiekszości ebanków i wprowadzenie numeru na stronie
    przelewu zewnetrznego?
    JaC

    -----

  • 10. Data: 2008-02-21 11:59:57
    Od: "m23m" <m...@o...eu>

    /test.txt

    > Ta baza jest w 100% aktualna? Bo nie ma tam np. oddziału Millenium z ul.
    > Kondratowicza w W-wie. A oddzial istnieje od ladnych paru lat.

    A znalazłeś tam jakieś inne warszawskie oddziały? :P
    Wszystkie konta osobiste w Banku Millennium prowadzone są pod jednym numerem
    BIC: 11602202.
    (Podobnie jest np. w PKO Intelligo).

    m23m