  • 1. Data: 2008-02-14 17:22:53
    Temat: karta chipowa
    Od: PINOL <p...@p...KOSZ.pl>

    Witam.
    Nigdy nie mialem KK wiec przyszedl czas sobie zalozyc.
    Zdecydowalem sie na visa silver z BZ WBK.
    Jednak mam takie pytania:
    Jezeli robie zakupy, a POS (czy jak to sie tam zwie) nie ma opcji
    autoryzacji chipem, czy dokonam transakcji ? Czy jezeli tak, to
    autoryzuje PIN-em czy podpisem.

    Pozdrawiam.

    --
    PINOL

  • 2. Data: 2008-02-14 17:31:17
    Temat: Re: karta chipowa
    Od: smE <n...@n...com>

    Dnia Thu, 14 Feb 2008 18:22:53 +0100, PINOL napisał(a):

> [...]
    > Jezeli robie zakupy, a POS (czy jak to sie tam zwie) nie ma opcji
    > autoryzacji chipem, czy dokonam transakcji ? Czy jezeli tak, to

    Dokonasz transakcji, bo karta ma jeszcze pasek magnetyczny. Autoryzacja
    PINem. Kartom BZWBK zdarza się czasami po prostu niedziałać, więc warto
    mieć jakąś drugą w zanadrzu.

  • 3. Data: 2008-02-14 17:48:09
    Od: m...@i...pl

    > Dokonasz transakcji, bo karta ma jeszcze pasek magnetyczny. Autoryzacja
    > PINem. Kartom BZWBK zdarza się czasami po prostu niedziałać, więc warto
    > mieć jakąś drugą w zanadrzu.

    Podobnie jak KK Pekao zagranicą...

    Maxl

  • 4. Data: 2008-02-14 21:38:44
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > Dokonasz transakcji, bo karta ma jeszcze pasek magnetyczny. Autoryzacja
    > PINem. Kartom BZWBK zdarza się czasami po prostu niedziałać, więc warto
    > mieć jakąś drugą w zanadrzu.

    tak, a którym w szczególności? używam od lat i jakoś nigdy mnie taka
    sytuacja nie spotkała...

  • 5. Data: 2008-02-14 22:34:50
    Od: "bartekE320" <k...@g...com>

    "RobertS" <b...@p...pl> wrote in message
    pl...

    > tak, a którym w szczególności? używam od lat i jakoś nigdy mnie taka
    > sytuacja nie spotkała...

    KK MC Silver BZWBK.

  • 6. Data: 2008-02-15 08:47:33
    Od: smE <n...@n...com>

    Dnia Thu, 14 Feb 2008 22:38:44 +0100, RobertS napisał(a):

    > tak, a którym w szczególności? używam od lat i jakoś nigdy mnie taka
    > sytuacja nie spotkała...

    KK Visa Gold BZWBK