  • 21. Data: 2014-08-23 00:54:45
    Temat: Re: kiedy zabieramy pieniazki z BGZ optima?
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" lt8f6m$i3s$...@n...news.atman.pl

    > tylko dla nowych środków

    Jak odróżnić nowe od starych?

    [nówki od staroci? i pomyśleć tylko, że ja w tym
    marmurze byłem niedawno (aby jakoś wytłumaczyć
    me zaparkowanie na ich podwórku) lecz nie
    zapytałem o te 4%... chlip, chlip...]

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 22. Data: 2014-08-23 09:16:09
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    Użytkownik "S" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > O! A ja korzystam i działa. Ważne, by wyszło pierwszą sesją do mBanku
    > (czasami dzień wcześniej już puszczam) i wtedy przychodzi ok. 12:30-13:00.
    > Kopnięcie dalej powoduje, iż ok. 16:00 mam w innym banku.

    Mi jakieś pół roku temu ze dwa razy nie zadziałało.
    Sprawdziłem wtedy że według kiedykasa.pl wysłane o godz 0:00 z BGŻ ląduje w
    mBanku o 15:00, a wysłane o 15:00 z mBanku np do Meritum ląduje następnego
    dnia.
    Na tej podstawie przyjąłem, że tak teraz jest.
    Wczoraj sprawdziłem jedynie na kiedykasa i niby nadal tak jest (przyjmując
    że BGŻ Optima pod tym względem działa jak BGŻ).

    Dobrze wiedzieć, że to błędna informacja.
    P.G.

  • 23. Data: 2014-08-23 12:34:26
    Od: S <a...@w...pl>

    > Dobrze wiedzieć, że to błędna informacja.

    Nie wiem czy doczytałeś, ale ja nie mam BGŻ. Mnie działa z innego banku
    do mBanku. Pierwsza sesja zaksięgowana w mBanku ok. 12-13, a wyjście do
    13:30 i będzie OK.

    --
    -----------
    Pozdrawiam

  • 24. Data: 2014-08-23 14:17:59
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" lt8hnp$jev$...@n...news.atman.pl

    > "Waldek" lt8f6m$i3s$...@n...news.atman.pl

    > Jak odróżnić nowe od starych?

    Już chyba wiem -- 31 lipca jest dniem granicznym.
    Ale czy jest to mierzone tak, jak w Mille -- na
    wszystkich razem, czy tylko na tej lokacie? Bo
    jeśli tylko na tej lokacie (a jakoś tak to
    rozumiałem) to tej lokaty wtedy nikt nie
    miała, skro ta lokata ma być dopiero teraz
    założona...

    To nie jest konto oszczędnościowe, na które można w każdej chwili cos dolać.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 25. Data: 2014-08-23 15:56:04
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Piotr Gałka" lt9f34$1s9$...@s...chmurka.net

> [...]
    > Wczoraj sprawdziłem jedynie na kiedykasa i niby nadal tak jest (przyjmując że BGŻ
    Optima pod tym względem działa jak BGŻ).

    IMO kiedykasa kłamie.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 26. Data: 2014-08-23 17:55:11
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sat, 23 Aug 2014 15:56:04 +0200, "Eneuel Leszek Ciszewski"

    o 15:00, a wysłane o 15:00 z mBanku np do
    Optima pod tym względem działa jak BGŻ).

    >IMO kiedykasa kłamie.
    Potwierdzam, kilkukrotnie sprawdzone i zawsze kasa jest wcześniej w
    banku niż podaje strona.

    WAM
    --
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl
    pokoje nad morzem www.nadmorze.pl

  • 27. Data: 2014-08-23 19:00:31
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Sat, 23 Aug 2014 12:34:26 +0200, S napisał(a):

    > Nie wiem czy doczytałeś, ale ja nie mam BGŻ. Mnie działa z innego banku
    > do mBanku. Pierwsza sesja zaksięgowana w mBanku ok. 12-13, a wyjście do
    > 13:30 i będzie OK.

    Ale przelew z BGŻ działa tak samo.
    W czwartek kasa z BGŻ wyszła pierwszą sesją i w mBanku była o 12:20, a z
    mBanku poszła dalej w świat o 13:30 i w następnym banku była o 18:00.
    Ten schemat ćwiczyłem już kilkakrotnie i zawsze to tak działało.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 28. Data: 2014-08-25 00:11:07
    Od: "az.anonim" <m...@g...com>

    Optima tak kombinuje z warunkami umowy, że regulamin roi się od gwiazdek i przypisów
    tłumaczących oprocentowanie. Ostatnia rzecz jaką można napisać o optimie to
    przejrzystość.

    Czy dobrze interpretuje regulamin zakładając, że środki na lokacie bezkarnej nie są
    wliczane do "salda początkowego" podczas wyliczania "nowych środków"?

    Inaczej mówiąc: wystarczy wyzerować ror żeby wyzerować saldo początkowe, lokat zrywać
    nie muszę?

  • 29. Data: 2014-08-25 15:21:19
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2014-08-21 23:11, Krzychu pisze:
    > Witam!
    >
    > Kiedy należy wypłacić pieniążki z BGZ optima aby później w pełni załapać
    > się na nową promocję? Coś mi okolice 25 sierpnia świtają a dokładniej?

    Dokładnie, jutro już można wrócić do Optima

    Szanowni Państwo,
    Uprzejmie informujemy, iż w okresie od dnia 26 sierpnia do dnia 25
    listopada 2014 r. ("Okres promocji") dla "Nowych Środków" na Rachunku
    Głównym stosowana jest stała stopa procentowa wynosząca 3,5% w skali
    roku. Przez "Nowe Środki" rozumie się wartość środków pieniężnych
    zgromadzonych na Rachunku Głównym, stanowiących nadwyżkę nad saldem
    początkowym (wyliczonym na dzień 25 sierpnia 2014 r.), według stanu na
    koniec każdego dnia w "Okresie Promocji", w kwocie nie większej niż 100
    000 zł.
    Szczegóły dotyczące oprocentowania promocyjnego rachunków
    oszczędnościowych znajdują się w Tabeli oprocentowania dla Rachunków w
    ramach Kont BGŻOptima, do której link umieszczony został pod treścią
    wiadomości.
    W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z naszym Centrum Obsługi
    Klienta dostępnym pod numerami 801 280 280 oraz 22 574 37 00 (opłata za
    połączenie zgodnie z cennikiem operatora). Nasi konsultanci są do
    Państwa dyspozycji od godziny 8:00 do 22:00, od poniedziałku do piątku.
    Pozdrawiamy,
    Zespół BGŻOptima

    Marcin "lolekanabolek"

  • 30. Data: 2014-08-25 15:37:30
    Od: mm <m...@n...net>

    W dniu 8/25/2014 o 3:21 PM, lolekanabolek pisze:
    > "stanowiących nadwyżkę nad saldem początkowym (wyliczonym na dzień 25
    sierpnia 2014 r.)"

    Ja jeszcze nie mam takiej wiadomości, na stronie www też nie widzę.
    Jest jednak pytanie. Zapis "nadwyżka nad saldem początkowym". Czy to oznacza, że
    środki, które dzisiaj wpłynęły na rachunek pod koniec dnia do BGZ Optima są już
    nadwyżką?