  • 11. Data: 2014-08-22 18:36:04
    Temat: Re: kiedy zabieramy pieniazki z BGZ optima?
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    > Jest już tabela oprocentowania od 25 sierpnia. Albo ja czegos nie
    > rozumiem, albo będzie 2,5%.
    >
    > Trzeba się zalogować i jest informacja.

    W tabeli obowiązującej od 25 sierpnia jest podane promocyjne
    oprocentowanie obowiązujące od 17 czerwca do 25 sierpnia. Po co? Chyba
    dla zmylenia przeciwnika.

  • 12. Data: 2014-08-22 18:47:00
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    W dniu 2014-08-22 18:36, wiatrak pisze:

    > W tabeli obowiązującej od 25 sierpnia jest podane promocyjne
    > oprocentowanie obowiązujące od 17 czerwca do 25 sierpnia. Po co? Chyba
    > dla zmylenia przeciwnika.

    Sam sobie odpowiadam. Sprawdzone na infolinii. Od 26 sierpnia na
    rachunku głównym 2,5%. Do widzenia BGŻ.

    Ale sprytnie to napisali. Wygląda jakby dalej było 3,5%. W tabeli
    obowiązującej od 25-tego jest stawka 3,5%, ale obowiązuje tylko do
    25-tego. Czyli klasyczne robienie idioty z klienta.

  • 13. Data: 2014-08-22 18:56:54
    Od: S <a...@w...pl>

    A to nie jest tak, iż stawka 2,5% to standard, zaś promocja ją może
    podwyższyć? Ponieważ pewnie promo jest tajemnicą to odwołują się do
    standardu. Raczej mało prawdopodobny taki zjazd.

  • 14. Data: 2014-08-22 19:29:58
    Od: "Krzychu" <v...@w...pl>

    Użytkownik "Krzychu" napisał w wiadomości grup

    > Kiedy należy wypłacić pieniążki z BGZ optima aby później w pełni załapać
    > się na nową promocję? Coś mi okolice 25 sierpnia świtają a dokładniej?

    Sam sobie odpowiem. Chciałem dziś zabrać kasę, robię przelew a tu info, żeby
    zadzwonić bo dostane lepsze oprocentowanie.
    Zadzwoniłem no i zaoferowali mi coś co mnie zadowoliło więc kasę zostawiłem.
    Dostałem 3,6% na kolejne 2 miesiące.

  • 15. Data: 2014-08-22 19:38:11
    Od: mx <m...@o...pl>

    On 22/08/2014 17:54, S wrote:
    > O! A ja korzystam i działa. Ważne, by wyszło pierwszą sesją do mBanku
    > (czasami dzień wcześniej już puszczam) i wtedy przychodzi ok.
    > 12:30-13:00. Kopnięcie dalej powoduje, iż ok. 16:00 mam w innym banku.

    To kiepsko, ja mam Synca. O 11:30 wraca I sesją z Optimy, do 13:00 mam
    czas aby pchnąć dalej w II sesji. Z niektórych banków wraca III do
    Optimy albo wherever. I to zawsze - jak w banku.

  • 16. Data: 2014-08-22 20:15:39
    Od: b...@o...pl

    W dniu piątek, 22 sierpnia 2014 18:56:54 UTC+2 użytkownik S napisał:
    > A to nie jest tak, i� stawka 2,5% to standard, za� promocja j� mo�e
    >
    > podwy�szy�? Poniewa� pewnie promo jest tajemnic� to odwo�uj� si� do
    >
    > standardu. Raczej ma�o prawdopodobny taki zjazd.

    Wygląda na to, że od 25.08 dla wszystkich klientów przy kwotach do 150 tys. PLN
    będzie standard (2,5%), dopiero od kwoty 150 tys. PLN oproc. wzrośnie do 3,0%.

  • 17. Data: 2014-08-22 20:53:41
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "wiatrak" lt7s6p$g6t$...@n...news.atman.pl

    > rachunku głównym 2,5%. Do widzenia BGŻ.

    Dokąd iść? (poza tym, że po rozum do cudzej głowy?)

    -=-

    Czy to prawda, że BZWBKKB daje 4% do 10k na jakiejś mobilnej?
    Czy to prawda, że mBank daje 4% do 10k na jakiejś mobilnej?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 18. Data: 2014-08-22 21:29:51
    Od: pws <p...@g...com>

    W dniu piątek, 22 sierpnia 2014 20:53:41 UTC+2 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski
    napisał:
    > Czy to prawda, �e BZWBKKB daje 4% do 10k na jakiej� mobilnej?

    Prawda, ale od niedawna daje też 4% aż do 500k na "nieomobilnej":
    http://livesmarter.pl/bzwbk-nowa-lokata-swobodnie-za
    rabiajaca-gwarancja-4-procent/

    Oprócz tego GB, GO, Millenium i chyba ktoś jeszcze.

    > Czy to prawda, �e mBank daje 4% do 10k na jakiej� mobilnej?

    Prawda, ale dawał w czerwcu w promocji, teraz już nie daje. No chyba, że na eKoncie
    Mobilnym do 3k:
    http://www.mbank.pl/indywidualny/konta/konto-osobist
    e/ekonto-mobilne/

  • 19. Data: 2014-08-23 00:06:01
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "pws" 6...@g...co
    m.

    > Czy to prawda, �e BZWBKKB daje 4% do 10k na jakiej� mobilnej?

    : Prawda, ale od niedawna daje też 4% aż do 500k na
    : "nieomobilnej" No i fajnie.

    : http://livesmarter.pl/bzwbk-nowa-lokata-swobodnie-za
    rabiajaca-gwarancja-4-procent/

    Dzięki. Skoro Świnia daje tylko 2.5% a [też świnia] daje 4% -- trzeba iść do BZWBKKB.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 20. Data: 2014-08-23 00:11:41
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2014-08-22 20:53, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:>
> [...]
    >
    > Czy to prawda, że BZWBKKB daje 4% do 10k na jakiejś mobilnej?
    > Czy to prawda, że mBank daje 4% do 10k na jakiejś mobilnej?

    To prawda lecz prawda niepełna ;)

    Lokata mobilna w ramach BZWBK24 mobile Oprocentowanie
    4M od 1 000 (włącznie) do 20 000 3,8%
    12M od 1 000 (włącznie) do 10 000 4,0%

    ==
    No ale w marmurku 4% na 4m-c do 500kzl

    I to jest to jakas alternatywa przy emigracji ze 'świni'
    - choć niestety nie tak swobodna bo z blokadą czasową

    Niby swobodnie zarabiająca, jednak ta "swoboda" kosztuje 50% odsetek ;P
    ==
    tylko dla nowych środków
    lokata oferowana z terminem 4 miesiące
    atrakcyjny zysk dzięki stałej stopie procentowej jaką zastosujemy dla
    nowych środków - 4%
    w każdej chwili możesz zlikwidować lokatę i wypłacić środki wraz z
    naliczonymi odsetkami z lokaty wg stawki oprocentowania z dnia otwarcia
    rachunku lokaty albo z dnia następującego po dniu, w którym zakończył
    się poprzedni okres umowny, pomniejszonej o 50% (połowa stopy
    procentowej z dnia otwarcia albo odnowienia)