  • 1. Data: 2014-08-21 22:04:23
    Temat: Alior i konkurs kartowy
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Właśnie trafiłem na konkurs kartowy Aliora:

    http://konkurs-kartowy.aliorbank.pl/

    Konkurs trwa do 31 sierpnia więc czasu trochę mało ale myślę, że na ten
    patent powinno starczyć. Punkty przyznają w nim tak:

    Wartość transakcji Liczba punktów
    20 - 99,99 zł 1 pkt.
    100 - 199,99 zł 2 pkt.
    200 - 299,99 zł 3 pkt.
    300 - 399,99 zł 4 pkt.
    400 - 499,99 zł 5 pkt.
    500 - 599,99 zł 6 pkt.
    600 - 699,99 zł 7 pkt.
    700 - 799,99 zł 8 pkt.
    800 - 899,99 zł 9 pkt.
    Powyżej 900 zł 10 pkt.

    ale jest jeszcze jeden bonus:
    Dodatkowo 10 pkt. ekstra za każdą transakcję zagraniczną!

    Jako główne nagrody są 3 vouchery po 5000 zł. Płacąc gdzieś zagranicą za
    te 20 zł mamy 11 pkt. czyli za 100 zł mamy 55 pkt za 1000 zł 550 pkt.
    Pozostaje kwestia obliczenia ryzyka ile trzeba zainwestować aby trafić
    jedną z trzech głównych nagród ;)

    Xenocide