  • 1. Data: 2014-08-22 14:20:08
    Temat: mBank i powrót do przeszłości, czyli modernizacja w najbliższy weekend
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    Na najbliższy weekend, w nocy z soboty na niedzielę rano mBąk zapowiada
    modernizację systemu. Karty płatnicze również nie będą działały do
    9-tej, więc wczesną, poranną wizytę w piekarni po świeże pieczywko i
    kawę można sobie tym razem odpuścić (chyba, że z gotówką) -
    <http://www.mbank.pl/aktualnosci/post,5764,przerwa-w
    -dostepie-do-mbanku.html>

    Jak piszo to: "W związku z planowanymi pracami modernizacyjnym­i w nocy
    z 23 na 24 sierpnia 2014 r. (sobota/niedzie­la) w godz. 01:00 - 10:00
    nastąpi przerwa w dostępie do banku przez wszystkie kanały oraz system
    wnioskowy. mLinia będzie działać w trybie informacyjnym. Autoryzacje
    transakcji kartowych będą niedostępne w godz. 01:30 - 09:00."

    Najciekawsze dalej: "Przerwa związana jest z prowadzeniem nowych
    użytecznych funkcji do serwisu. Nowości, które zobaczysz na swoim koncie
    to m.in.:

    - informacja o ostatnim udanym i nieudanym logowaniu do serwisu
    transakcyjnego
    - informacja o profilu, na jakim aktualnie się znajdujesz
    - zmiana działania wyszukiwarki odbiorców"

    Ciekawi mnie ta wyszukiwarka odbiorców. Bo informację o ostatnim udanym
    i nieudanym logowaniu do serwisu transakcyjnego to są w starej wersji
    systemu, póki od niej uzytkowników-klientów (m)Banku na siłę nie odetną.

    Komentarz pod informacją o pracach modernizacyjnych jest dobry:

    "Moje życzenia są tylko dwa - zostawcie stary serwis i informujcie o
    takich numerach jak brak autoryzacji kart smsem lub chociaż mailem.
    Akurat będę w podróży w nocy z soboty na niedzielę i mocno bym się
    zdziwił brakiem akceptacji kart. Na stronę banku nie wchodzę co 5 minut,
    zwłaszcza na urlopie. Na wszelki wypadek zawsze mam euro w gotówce. Tego
    nauczył mnie mbank. "

    Skoro to taki nowoczesny bank. A więcej o nowościach (które będą) w
    serwisie transakcyjnym - tutaj
    <http://www.mbank.pl/blog/post,5763,nowosci-w-serwis
    ie-transakcyjnym-mbanku.html>

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 2. Data: 2014-08-22 16:39:05
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krystek" napisał w wiadomości
> [...]
    >działały do 9-tej, więc wczesną, poranną wizytę w piekarni po świeże
    >pieczywko i kawę można sobie tym razem odpuścić (chyba, że z

    Raz na pewien czas mozna, a nawet trzeba.
    Owszem, niektorzy sie moga zdziwic na balandze, szczegolnie jak na
    urlopie e-maili nie odbieraja ... zaraz - czy nie rozeslali sms ?

    >Ciekawi mnie ta wyszukiwarka odbiorców.

    No co, pewnie z facebooka sie da :-)

    >Bo informację o ostatnim udanym i nieudanym logowaniu do serwisu
    >transakcyjnego to są w starej wersji systemu, póki od niej
    >uzytkowników-klientów (m)Banku na siłę nie odetną.

    No ale nie chcesz chyba sie logowac do starej przed kazdym
    zalogowaniem do nowej ?

    A klientow odetna :-)

    >Komentarz pod informacją o pracach modernizacyjnych jest dobry:
    >"Moje życzenia są tylko dwa - zostawcie stary serwis i informujcie o

    Zarzad ma inna koncepcje :-)

    >takich numerach jak brak autoryzacji kart smsem lub chociaż mailem.

    Hm, mailem chyba poinformowali.

    >Akurat będę w podróży w nocy z soboty na niedzielę i mocno bym się
    >zdziwił brakiem akceptacji kart. Na stronę banku nie wchodzę co 5
    >minut, zwłaszcza na urlopie.

    Ale to bank internetowy, mozna i na urlopie :-)
    A oni chyba maja jakis w tym interes, zeby codziennie odwiedzac ..

    >Na wszelki wypadek zawsze mam euro w gotówce. Tego nauczył mnie
    >mbank. "

    Hm, to akurat nauczka ogolna - karty nie zawsze dzialaja.
    mbank nie jest IMO gorszy od innych - z reguly dzialaja.

    J.

  • 3. Data: 2014-08-22 20:42:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > No ale nie chcesz chyba sie logowac do starej przed kazdym
    > zalogowaniem do nowej ?

    A po co do nowej jak stara działa?

  • 4. Data: 2014-08-22 20:48:07
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2014-08-22, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    [...]

    > A po co do nowej jak stara działa?

    Komu działa, temu działa. Mi np. wyłączyli w czerwcu :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 5. Data: 2014-08-23 00:27:53
    Od: jg <f...@f...pl>

    Dnia Fri, 22 Aug 2014 20:48:07 +0200, Wojciech Bancer napisał(a):

    > Komu działa, temu działa. Mi np. wyłączyli w czerwcu :)

    czym sobie zasluzyles? ignorowales fony od emlinek?

    --
    jg

  • 6. Data: 2014-08-23 06:59:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik jg f...@f...pl ...

    > czym sobie zasluzyles? ignorowales fony od emlinek?

    Byc moze zachowywal się dokładnie odwrotnie czym dał powód do przypuszczeń,
    ze klient mało asertywny i mozna wyłączc :)))

  • 7. Data: 2014-08-23 13:57:55
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2014-08-22, jg <f...@f...pl> wrote:

    [...]

    > czym sobie zasluzyles? ignorowales fony od emlinek?

    Ale ja chciałem przejść na nowy interfejs :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 8. Data: 2014-08-23 15:28:33
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Wojciech Bancer p...@p...pl ...

    > Ale ja chciałem przejść na nowy interfejs :)

    Ale nowy to chyba mają juz wszyscy...

  • 9. Data: 2014-08-24 00:57:39
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2014-08-23, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    [...]

    > Ale nowy to chyba mają juz wszyscy...

    Chodzi o to, że świadomie wybrałem nie korzystanie ze starego.
    Po wyłączeniu animacji i przyzwyczajeniu się do tego "gdzie jest co",
    to nowy interfejs nie jest zły. Wg mnie szybkością operacji i wygodą
    przewyższa to co miałem w Multi i w starym mBanku.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 10. Data: 2014-08-24 08:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > to nowy interfejs nie jest zły. Wg mnie szybkością operacji i wygodą
    > przewyższa to co miałem w Multi i w starym mBanku.

    Rozumiem. Dzięki za informację.
    Może przekonam się do dłuższego popracowania na nim, bo na razie wywołał u
    mnie tylko odruch wymiotny.