  • 1. Data: 2014-08-21 23:11:32
    Temat: kiedy zabieramy pieniazki z BGZ optima?
    Od: "Krzychu" <v...@w...pl>

    Witam!

    Kiedy należy wypłacić pieniążki z BGZ optima aby później w pełni załapać się
    na nową promocję? Coś mi okolice 25 sierpnia świtają a dokładniej?

  • 2. Data: 2014-08-21 23:28:23
    Temat: Re: kiedy zabieramy pieniazki z BGZ optima?
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2014-08-21 23:11, Krzychu pisze:
    > Kiedy należy wypłacić pieniążki z BGZ optima aby później w pełni załapać
    > się na nową promocję? Coś mi okolice 25 sierpnia świtają a dokładniej?

    Czy będzie nowa promocja i od kiedy będą liczyć nowe środki to wie tylko
    BGŻ :) Do tej pory wystarczyło uciec w ostatnim dniu starej promocji
    (aktualnie 25.08) ale ja prewencyjnie robię unik jutro ;) No ale jakieś
    tam podwyższone oprocentowanie było też do 8. sierpnia i nie przedłużyli
    promocji... więc może mają za dużo kasy i 'nowych środków' też już nie
    potrzebują?

  • 3. Data: 2014-08-22 07:47:42
    Od: S <a...@w...pl>

    Ostatnio zainteresowałem się tym kontem, ale właśnie wyczytałem, iż
    wkrótce koniec promocji, zatem czekam. Wydaje mi się nieco wątpliwe
    utrzymanie 3,5%. Obstawiam, że 3% dadzą, może 3,3% max. Niemniej chyba
    jako ROR (bo skoro można wypłacać za darmo dowolnie to mi to bardziej
    ROR przypomina niż KO) to nadal oprocentowanie bezkonkurencyjne.

    --
    -----------
    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2014-08-22 12:29:27
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "S" lt6lhu$js$...@n...news.atman.pl

> [...]
    jako ROR (bo skoro można wypłacać za darmo
    > dowolnie to mi to bardziej ROR przypomina niż KO) to nadal oprocentowanie

    [co za ludzie -- chwali, zamiast ganić...]

    Niezupełnie dowolnie -- możesz lać tylko na wskazane z góry
    konto, na dodatek tylko na swoje, bo nie możesz powiązać
    tego konta z kontem osoby o innych parametrach/danych_osobowych.

    W Meritum można mieć kilka kont oszczędnych -- zatem
    lejąc jednorazowo z każdego, można lać kilkakrotnie.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 5. Data: 2014-08-22 13:06:43
    Od: S <a...@w...pl>

    > Niezupełnie dowolnie -- możesz lać tylko na wskazane z góry
    > konto, na dodatek tylko na swoje, bo nie możesz powiązać
    > tego konta z kontem osoby o innych parametrach/danych_osobowych.

    Dzięki za sprostowanie. Chociaż nie wydaje się to dużym problemem. W
    zasadzie tego samego dnia można kopnąć dokąd się chce dalej. Niemniej
    faktycznie - tego nie zauważyłem.

    --
    -----------
    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2014-08-22 14:48:13
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "S" lt7882$iqi$...@n...news.atman.pl

    > Dzięki za sprostowanie. Chociaż nie wydaje się to dużym
    > problemem. W zasadzie tego samego dnia można kopnąć dokąd
    > się chce dalej. Niemniej faktycznie - tego nie zauważyłem.

    Gorzej, gdy chcesz tego dnia posłać jeszcze dalej. ;)
    Tak czy siak -- tracisz kilka godzin na pierwszy przelew
    (który niekoniecznie trafia do pożądanego celu) i musisz
    być ,,pod internetem'' około południa.

    Jeśli chcesz jedynie na chwilę zasilić konto inne niż
    ,,powiązane'' -- w jednym dniu tego raczej nie uczynisz.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2014-08-22 14:54:09
    Od: S <a...@w...pl>

    > Gorzej, gdy chcesz tego dnia posłać jeszcze dalej. ;)

    A zdarza mi się. Zwykle jeszcze się łapię. Ale masz rację - trzeba mieć
    dostęp do Internetu.

    OK - taki ROR z utrudnieniami. Ale jeśli mieliby utrzymać 3,5% to
    chętnie założę. Jeśli zaś obniżą - pewnie... z mojego punktu widzenia...
    nie warto.

    --
    -----------
    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2014-08-22 17:20:13
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    Użytkownik "S" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Dzięki za sprostowanie. Chociaż nie wydaje się to dużym problemem. W
    > zasadzie tego samego dnia można kopnąć dokąd się chce dalej. Niemniej
    > faktycznie - tego nie zauważyłem.

    Mam powiązane mBank i faktycznie kiedyś dało się tego samego dnia, ale już
    od chyba pół roku (albo więcej) pchnąć dalej tego samego dnia nie da się
    (efekt systematycznego udoskonalania oferty mBanku).
    P.G.

  • 9. Data: 2014-08-22 17:54:13
    Od: S <a...@w...pl>

    W dniu 2014-08-22 17:20, Piotr Gałka pisze:

> [...]
    > już od chyba pół roku (albo więcej) pchnąć dalej tego samego dnia nie da
    > się (efekt systematycznego udoskonalania oferty mBanku).

    O! A ja korzystam i działa. Ważne, by wyszło pierwszą sesją do mBanku
    (czasami dzień wcześniej już puszczam) i wtedy przychodzi ok.
    12:30-13:00. Kopnięcie dalej powoduje, iż ok. 16:00 mam w innym banku.

    --
    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2014-08-22 18:32:08
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    W dniu 2014-08-22 14:54, S pisze:

> [...]
    >
    > OK - taki ROR z utrudnieniami. Ale jeśli mieliby utrzymać 3,5% to
    > chętnie założę. Jeśli zaś obniżą - pewnie... z mojego punktu widzenia...

    Jest już tabela oprocentowania od 25 sierpnia. Albo ja czegos nie
    rozumiem, albo będzie 2,5%.

    Trzeba się zalogować i jest informacja.