  • 11. Data: 2006-06-15 21:43:33
    Temat: Re: karta kred. Vica class. do eKonto
    Od: Marek Szapajko <f...@t...pbz>

    *darnok* napisał(a):

    > W KzP karta nic nie kosztuje, a po roku juz standardowo.

    Jeżeli "standardowo" oznacza według cennika ze strony
    http://www.mbank.com.pl/przewodnik/oplaty.html, to:

    "*Opłata za wydanie i opłata roczna karty uzależniona jest od wybranego
    oprocentowania.[...]"

    Na http://www.mbank.com.pl/oferta/karty/kredytowa/zmian
    y.html jest podane,
    że opłata roczna 58 zł dotyczy oprocentowania kredytu 12%. Dla 16% jest 38 zł,
    a w KzP oprocentowanie wynosi 19%.

    Jak to właściwie jest?

    Marek Szapajko .... http://www.szapajko.republika.pl .... Zażółć gęślą jaźń
    GG: 208353 ....... OdROTuj email: echo f...@t...pbz | tr 'a-z' 'n-za-m'
    ***
    Knowledge In, Bullshit Out.

  • 12. Data: 2006-06-15 21:47:57
    Od: "sumi" <s...@p...onet.(wytnij)pl>

    "Marek Szapajko" wrote
> [...]
    y.html jest podane,
    > że opłata roczna 58 zł dotyczy oprocentowania kredytu 12%. Dla 16% jest 38

    Taka kartę dostałem dwa dni temu po 15 dniach od złożenia wniosku
    i jest na 19% z opłatą roczną 38PLN
    oczywiście mozna to zmienić
    17% - 48PLN
    15% - 58PLN

    ale zmiana kosztuje 20PLN tak wyczytałem w tabeli opłat

    zwolniona jest z opłaty rocznej przy obrotach - 1500 zł /mc

    Mirek
    http://kredytbankowy.com

  • 13. Data: 2006-06-15 21:51:45
    Od: makskey <m...@W...pl>

    darnok napisał w dniu czwartek 2006-06-15:

    > mozna, a od wrzesnia papierowe beda opcjonalne i platne 5 pln miesiecznie.

    > zleca sie to na mlinii.

    > Tak, widac blokady z rozroznieniem na poszczegolne transakcje, a takze liste
    > wszystkich transakcji, oraz wyciagi archiwalne. Mozna samemu zmieniac limity
    > transakcji bezgot/bankomatu oraz PIN

    jeszcze jedno jakie są realne koszty korzystania z KK Visa Classic
    1. wydanie karty 0 zł promocja
    2. opłata roczna za użytkowanie 58 zł (jakiś gościu na alt.pl.banki.
    mbank odpisał że wynegocjował 38 zł przez mLinie)
    na umowie jest coś o objęciu mnie "Gwarancją Spłaty kredytu" to jakieś
    ubezpieczenie ? ile to ew. kosztuje?
    zakładam że zaciągniete kredyty do wysokości limitu (3200 zł dużo?>
    mało?) będe płacił przed upływem 54 bodajrze dni są jakies jeszcze
    koszty ? wyciągi wolę elektroniczne, karty nie zamierza gubić

    --
    Maciek (CKMK) VW Polo 1.3 Kat LPG (6N1) 95r 2/3 Czerwony

  • 14. Data: 2006-06-15 22:04:01
    Od: "sumi" <s...@p...onet.(wytnij)pl>

    "makskey" wrote
    > jeszcze jedno jakie są realne koszty korzystania z KK Visa Classic
    > 1. wydanie karty 0 zł promocja

    dokładnie

    > 2. opłata roczna za użytkowanie 58 zł (jakiś gościu na alt.pl.banki.
    > mbank odpisał że wynegocjował 38 zł przez mLinie)

    nie wynegocjowałem tylko taką dostałem :-)
    i taką też dostaniesz

    > na umowie jest coś o objęciu mnie "Gwarancją Spłaty kredytu" to jakieś
    > ubezpieczenie ? ile to ew. kosztuje?

    Ubezpieczenie "Gwarancja Spłaty Kredytu" (ubezpieczenie dobrowolne naliczane
    od salda zadłużenia) - 0,25%
    http://www.mbank.com.pl/download/pdf/gwarancja_splat
    y_kredytu.pdf

    Mirek
    http://kredytbankowy.com

  • 15. Data: 2006-06-15 22:13:24
    Od: makskey <m...@W...pl>

    sumi napisał w dniu piątek 2006-06-16:
> [...]

    > i tak? też dostaniesz

    > Ubezpieczenie "Gwarancja Spłaty Kredytu" (ubezpieczenie dobrowolne naliczane

    sorki za tego gościa z alt.pl.banki.mbank wszystko z tego że już
    szykuje sie do spania :D

    --
    Maciek (CKMK) VW Polo 1.3 Kat LPG (6N1) 95r 2/3 Czerwony

  • 16. Data: 2006-06-16 07:14:55
    Od: Marek Szapajko <f...@t...pbz>

    *sumi* napisał(a):

    > oczywiście mozna to zmienić
    > 17% - 48PLN
    > 15% - 58PLN

    Jeszcze raz zapytam: skąd masz te dane? W KzP są jakieś inne oprocentowania
    kredytu?

    Na stronie mBanku jest podane:
    12% - 58zł
    14% - 48zł
    16% - 38zł

    Marek Szapajko .... http://www.szapajko.republika.pl .... Zażółć gęślą jaźń
    GG: 208353 ....... OdROTuj email: echo f...@t...pbz | tr 'a-z' 'n-za-m'
    ***
    Proste jest piękne

  • 17. Data: 2006-06-16 08:05:15
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:slrn.pl.e94mf3.11c.fmncnw@msj, *Marek Szapajko* wrote:

    > Jeszcze raz zapytam: skąd masz te dane? W KzP są jakieś inne
> [...]

    To o czym ty piszesz to *promocja* zlotych rybek, dla nowych klientow
    wnioskujacy o KK samemu.
    http://www.mbank.com.pl/oferta/karty/kredytowa/zmian
    y.html

    12% 14% 16%
    Visa Classic 58 zł 48 zł 38 zł

    Standardowe oplaty z TOiP za karte za podpis po roku to:
    http://www.mbank.com.pl/oferta/karty/kredytowa/szcze
    goly.html

    15% 17% 19%
    Visa Classic 58 zł 48 zł 38 zł

    --
    darnok

  • 18. Data: 2006-06-16 08:07:09
    Od: Marek Szapajko <f...@t...pbz>

    *darnok* napisał(a):

    > To o czym ty piszesz to *promocja* zlotych rybek, dla nowych klientow
    > wnioskujacy o KK samemu.

    Aaaa, teraz jasne :) Dzięki.

    Marek Szapajko .... http://www.szapajko.republika.pl .... Zażółć gęślą jaźń
    GG: 208353 ....... OdROTuj email: echo f...@t...pbz | tr 'a-z' 'n-za-m'
    Never invoke 'tr' when 'cat' is sufficient;
    (Taylor's Law of Programming #4)

  • 19. Data: 2006-06-16 08:14:16
    Od: "sumi" <s...@p...onet.(wytnij)pl>

    "Marek Szapajko" wrote
    > Jeszcze raz zapytam: skąd masz te dane? W KzP są jakieś inne
> [...]

    Te oprocentowanie które podajesz jest w ramach Promocji
    która trwa do 30.06 i w tym czasie kazdy posiadacz KK VE, VC iVG może sobie
    zmienić oprocentowanie na mLini, koszt zmiany 20PLN
    Takie niższe promocyjne oprocentowanie trwa do 30.09.2006 i po tej dacie
    wraca do normalnego standardowego oprocentowania.czyli 19%,17% lub 15%
    zamiast 16% ,14%, 12%
    ja zostałem przy 19% bo nie chce mi sie płacic 20PLN(opłata za amianę) za
    okres 3 miesięcy niższej o 3 pkt taryfy
    Wlasciwe orocentowanie kart bez tej promocji jest tutaj (tabelka na dole
    strony)
    http://www.mbank.com.pl/oferta/karty/kredytowa/szcze
    goly.html
    szczegóły promocji tutaj