  • 1. Data: 2006-06-15 11:30:37
    Temat: mBank - larta za podpis
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Punkt 11 wniosku:

    czy niewyrażenie zgody na "przetwarzanie i udostępnianie dotyczących mnie
    informacji przez mB i BIK... przez okres 5 lat od dnia wygaśnięcia zob. z
    tytułu umowy o KK"

    pociąga jakieś negatywne konsekwencje? W iogóle jaka odpowiedź jest
    'prawidłowa'? :) Dodam, że w BIK pewnie są jeszcze iunformacje o moich trzech
    KK (karty zamknięte, ale nie mam potwierdzeń na wszystkie, a info w BIK pewnie
    jeszcze pare miesięcy powisi).

  • 2. Data: 2006-06-15 13:11:04
    Temat: Re: mBank - larta za podpis
    Od: "turczy" <t...@f...pl>

    Użytkownik <r...@a...net.pl> napisał w wiadomości
[...]

    Moim zdaniem nie powinno wpłynąć na wydanie karty, ponieważ sami ci ją
    zaoferowali. A z drugiej strony, jak nie zamierzasz robić jakichś cudów to
    dobra historia z BIK się prezydaje. :)
    Arek

  • 3. Data: 2006-06-15 16:31:23
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Thu, 15 Jun 2006 15:11:04 +0200, w <e6rm8s$1ap$1@news.dialog.net.pl>, "turczy"
    <t...@f...pl> napisał(-a):

    > Moim zdaniem nie powinno wpłynąć na wydanie karty, ponieważ sami ci ją
    > zaoferowali. A z drugiej strony, jak nie zamierzasz robić jakichś cudów to
    > dobra historia z BIK się prezydaje. :)

    No tak, ale mBank chce udostępniać informacje nie tylko BIK-owi, ale ogólnie...
    chyba wszystkim, którym będą chcieli takich informacji :). Jakby miało iść
    tylko do BIK, to nie widzę przeszkód.

  • 4. Data: 2006-06-15 16:46:34
    Od: "sumi" <s...@p...onet.(wytnij)pl>

    <r...@a...net.pl> wrote

    >No tak, ale mBank chce udostępniać informacje nie tylko BIK-owi, ale
    ogólnie...
    >chyba wszystkim, którym będą chcieli takich informacji :). Jakby miało iść
    >tylko do BIK, to nie widzę przeszkód.

    cytat
    ..."wyrażam zgodę na przetwarzanie i udostepnianie dotyczących mnie
    informacji, stanowiących tajemnicę bankową, przez mBank i Biuro Informacji
    Kredytowej S.A.... ... w celu okreslenia zdolności kredytowej i analizy
    ryzyka kredytowego, w zakresie przewidzianym przepisami Ustawy z dnia 29
    sierpnia 1997r. (z późn. zm.) Prawo Bankowe oraz innych ustaw..... Zgoda ta
    może być przeze mnie w kazdym czasie odwołana."

    ja przynajmniej taką zgode wyraziłem bo nie widze tu nic strasznego
    a jak trzeba będzie to odwołam
    Mirek
    http://kredytbankowy.com

  • 5. Data: 2006-06-15 17:26:32
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Thu, 15 Jun 2006 18:46:34 +0200, w <e6s2tc$e8b$1@news.onet.pl>, "sumi"
    <s...@p...onet.(wytnij)pl> napisał(-a):

> [...]
    > może być przeze mnie w kazdym czasie odwołana."
    >
    > ja przynajmniej taką zgode wyraziłem bo nie widze tu nic strasznego

    No właśnie -- "przez mBank". Jakby było "przez mBank BIK-owi oraz przez BIK" to
    nie widziałbym w tym niczego złego :).

  • 6. Data: 2006-06-15 18:52:07
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:mug2929fvs34ap4529fro7qt86gdtrumt7@4ax.com, *Użytkownik* wrote:
> [...]
    > moich trzech KK (karty zamknięte, ale nie mam potwierdzeń na
    > wszystkie, a info w BIK pewnie jeszcze pare miesięcy powisi).

    Zadalem im to pytanie na mlini, po konsultacji ze "specjalista od kart"
    odpowiedz brzmiala ze jak zakresle ze nie wyrazam zgode to karty za podpis
    nie dostane. Zostawilem wiec jak jest i karte mam. Ale ubezpieczenie od
    smierci jest dobrowolne.

    --
    darnok