    From: makskey <m...@W...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: karta kred. Vica class. do eKonto
    Date: Thu, 15 Jun 2006 23:51:45 +0200

    darnok napisał w dniu czwartek 2006-06-15:

    > mozna, a od wrzesnia papierowe beda opcjonalne i platne 5 pln miesiecznie.

    > zleca sie to na mlinii.

    > Tak, widac blokady z rozroznieniem na poszczegolne transakcje, a takze liste
    > wszystkich transakcji, oraz wyciagi archiwalne. Mozna samemu zmieniac limity
    > transakcji bezgot/bankomatu oraz PIN

    jeszcze jedno jakie są realne koszty korzystania z KK Visa Classic
    1. wydanie karty 0 zł promocja
    2. opłata roczna za użytkowanie 58 zł (jakiś gościu na alt.pl.banki.
    mbank odpisał że wynegocjował 38 zł przez mLinie)
    na umowie jest coś o objęciu mnie "Gwarancją Spłaty kredytu" to jakieś
    ubezpieczenie ? ile to ew. kosztuje?
    zakładam że zaciągniete kredyty do wysokości limitu (3200 zł dużo?>
    mało?) będe płacił przed upływem 54 bodajrze dni są jakies jeszcze
    koszty ? wyciągi wolę elektroniczne, karty nie zamierza gubić

    --
    Maciek (CKMK) VW Polo 1.3 Kat LPG (6N1) 95r 2/3 Czerwony