  • 1. Data: 2006-06-15 14:02:24
    Temat: O co chodzi? "Credit Card Declined"
    Od: necik <n...@s...pl>

    Witam,
    Chciałem kupić na jednej z zagranicznych stron pewny skrypt php.
    Wybrałem płatność kartą, ale otrzymałem taki komunikat:

    "Credit Card Declined
    Your credit card has been declined for this purchase. If you are unsure
    why your card has been declined, contact the customer service department
    of your credit card issuer. Their phone number is usually listed on the
    back of the card.

    Message: This transaction has been declined.

    If you need assistance completing your payment, please contact us."

    czy ktoś z was spotkał się kiedyś z czymś podobnym?
    Próbowałem zapłącić kartą z Inteligo, później z Millenium.

  • 2. Data: 2006-06-15 14:26:45
    Temat: Re: O co chodzi? "Credit Card Declined"
    Od: z <b...@j...com>

    Najczęstszym powodem jest błąd wprowadzania głównego numeru karty albo
    numeru CVV2 albo brak wystarczających środków na rachunku.

  • 3. Data: 2006-06-15 14:41:44
    Od: <k...@p...ffpe.pl>

    > "Credit Card Declined
    > Your credit card has been declined for this purchase. If you are unsure
    > why your card has been declined, contact the customer service department

    Zdaża się że numery kart z Europy wsch. wyciekają i są blokowane

    Kasia

  • 4. Data: 2006-06-15 14:54:41
    Temat: Re: O co chodzi?
    Od: "k...@p...ffpe.pl" <k...@p...ffpe.pl>

    >Zdaża się że numery kart z Europy wsch. wyciekają i są blokowane
    >
    >Kasia

    Bo z Europy zach. nic nie wycieka, nawet plyny Radioaktywne.
    A NIEMIECKA druzyna będzie mistrzem świata
    O jezcze chcialem dodać, że jestem trollem koliną, więc nie piszcie, że mam
    popierdolone we łbie, bo mam i co!

    Kasia

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 5. Data: 2006-06-15 15:19:13
    Od: necik <n...@s...pl>

    Nie wiem czy to cos pomoże w namierzeniu błędu, ale chciałem kupić
    właśnie ten skrypt:
    http://jmbsoft.com/software/ags/

  • 6. Data: 2006-06-15 16:44:08
    Od: necik <n...@s...pl>

    z napisał(a):
    > Najczęstszym powodem jest błąd wprowadzania głównego numeru karty albo
    > numeru CVV2 albo brak wystarczających środków na rachunku.

    Nie ma takiej możliwości :D

    --
    Dyskusje o telefonach komórkowych
    Opinie na temat operatorów

  • 7. Data: 2006-06-15 19:11:44
    Od: "l_b." <p...@o...com>

    > czy ktoś z was spotkał się kiedyś z czymś podobnym?
    > Próbowałem zapłącić kartą z Inteligo, później z Millenium.

    Bo nie wszystkie karty sa akceptowane wszedzie. Sprawdz dobrze czy twoje
    karty to karty kredytowe. Bo ja widze, ze duzo ludzi w Polsce czesto myli
    kredytowke z debetowka!
    Potem jesli sa to w 100% karty kredytowe, zapytaj u swojego wydawcy karty
    kredytowej dlaczego odrzucilo tranzakcjie.

  • 8. Data: 2006-06-15 21:35:16
    Od: Catbert <c...@w...pl>

    necik napisał(a):
> [...]
    >
    > czy ktoś z was spotkał się kiedyś z czymś podobnym?
    > Próbowałem zapłącić kartą z Inteligo, później z Millenium.

    Karta z Intelligo nie jest "prawdziwą" kartą kredytową (o ile o tej
    samej karcie myślimy) - słyszałem też, choć myślałem, że to wraża
    propaganda CITI, że karty Millenium nie są zawsze akceptowane.

    Podobnie elktron z DB - niby działa w Internecie, ale nie zawsze - co
    sam sprawdziłem.

    Może więc być tak - że Twojej karty "nie chcą".

    Pzdr: Witek

  • 9. Data: 2006-06-15 23:21:53
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    necik wrote:
    > Nie wiem czy to cos pomoże w namierzeniu błędu, ale chciałem kupić
    > właśnie ten skrypt:
    > http://jmbsoft.com/software/ags/

    A może byś zrobił tak jak ci napisali.
    Wziął kartę zadzwonił na numer, który jest z tyłu na karcie i dowiedział
    się, czy transakcja w ogóle doszła, a jak tak, to z jakiego powodu
    została odrzucona.
    Jak nie doszła, to znaczy, że w ogóle sklep podziękował za twoją kartę i
    możesz się dopytywać tylko w sklepie, czemu cię nie lubią.